پنجشنبه, ۱۱ آذر(۹) ۱۴۰۰ / Thu, 2 Dec(12) 2021 /
           
فرصت امروز

مدیریت کاهش تقاضا به سبک اوبر

1 سال پیش ( 1399/2/7 )
پدیدآورنده : آدری کانکلین   پدیدآورنده : امیر آل علی   پدیدآورنده : مدیریت  

شیوع ویروس کرونا (کووید 19) باعث شده است تا تعداد مشتریان نخستین سرویس تاکسی اینترنتی جهان، به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند. به همین خاطر مدیران این شرکت برای عدم درگیر شدن با این بحران، از دو سرویس جدید رونمایی کردند. یکی از آنها Uber Direct است که برطبق آن رانندگان به جای مشتری، خریدها را انجام داده و به آدرس مشخص شده تحویل می دهند. این مسئله باعث می شود تا نیاز به خارج شدن از منزل نیز کاهش پیدا کرده و با کم شدن تعداد ترددها در سطح شهر، امکان مهار این ویروس نیز عملی تر باشد. در سرویس بعدی که Connect Uber نام دارد، رانندگان به عنوان پیک عمل خواهند کرد.

مدیریت کاهش تقاضا به سبک اوبر

در نهایت برای شیوه تحویل کالا نیز برنامه‎ریزی هایی انجام شده است تا میزان تماس به حداقل برسد. در حال حاضر این سرویس های جدید در 25 کشور به اجرا گذاشته شده است. در نهایت اوبر تلاش کرده است تا در شرایط حال حاضر که تعداد تقاضا برای این سرویس کاهشی 70درصدی را پیدا کرده است، شغل ‏های موقت دیگری را برای کارمندان خود پیدا کند تا آنها بتوانند در این روزهای سخت با مشکل مالی کمتری مواجه شوند. حال باید دید که این اقدامات تا چه حد می تواند نتیجه‎‏بخش باشد.

منبع : foxbusiness
برچسب ها : اصول کسب و کار
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/bz2anreG
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه