دوشنبه, 11 فروردين 1399 - 10:14

عقیده بسیاری از افراد این است که به هر میزان که محتوای بیشتری را تولید کنند، شانس موفقیت بالاتری را نیز خواهند داشت، با این حال مدیران برتر جهان به پس از سخنرانی مارک شفر در سال 2014 به این نتیجه رسیده اند که این اقدام حتی می توانید نتیجه عکس را به همراه داشته و منجر به از دست رفتن مخاطبین و مشتریان شود. با این حال دلیل این موضوع چیست؟ بدون شک آگاهی در این زمینه باعث می شود تا همه افراد با اطمینان شیوه کاری رایج خود را تغییر دهند. در همین راستا به بررسی سه دلیل عدم سودمند بودن تولید محتواهای زیاد، خواهیم پرداخت.

1-منجر به موارد تکراری خواهد شد

چرا تولید محتوای زیاد سودمند نیست

محتواهای بیش از حد باعث می شود تا افراد به صرف زمان زیادی نیاز داشته باشند. این امر خود به سادگی باعث خواهد شد تا آنها به صورت کامل قید ادامه کار را زده و از صفحه شما خارج شوند. با نگاهی واقع بینانه پی به این امر خواهید برد که ابدا نیازی به حجم بالای محتوا نبوده و لازم است تا در این رابطه تنها بر طبق ضرورت اقدام کنید. نکته دیگری که ذکر آن ضروری است این می باشد که اگر سایت شما تولید محتوای حداکثری باشد، بسیاری از مطالب شباهت های بالایی را به یکدیگر پیدا خواهد کرد. این امر برای مخاطب درست به مانند مشاهده مطالبی تکراری خواهد بود. به همین خاطر در این رابطه باید به نحوی رفتار کنید که مخاطب بتواند همگام با شما جلو آمده و ابدا احساس بدی را پیدا نکند.

2-ارزش کار شما را کاهش می دهد

بدون شک سرعت بالا در تولید محتوا باعث خواهد شد تا دقت عمل کافی شکل نگرفته و این امر شانس دیده شدن مطالب شما را نیز با کاهشی چشمگیر مواجه می سازد. این امر در حالی است که اگر زمان صرف شده برای 10 مقاله را صرف یک مورد کنید، باعث خواهد شد تا یک شاهکار شکل گیرد. تحت این شرایط مطالب شما با شایستگی کسب محبوبیت را پیدا کرده و به سرعت با سایرین به اشتراک گذاشته می شود. به همین خاطر باید نسبت به ارزش بالای مطالب خود اطمینان حاصل کنید. همچنین این امر که در این زمینه به مناسب ترین روش های انتقال پیام توجه داشته باشید، بسیار مهم خواهد بود. برای مثال نقد و بررسی یک محصول با یک فایل ویدئویی به مراتب جذاب تر، سریع تر و ساده تر از زمانی خواهد بود که بخواهید آن را به صورت یک مقاله انجام دهید. همچنین نمایش مراحل تولید و انجام یک کار، به وسیله اینفوگرافی به بهترین شکل انجام می شود. به همین خاطر ضروری است تا بهترین شیوه را برای هر موضوع انتخاب کنید. در نهایت فراموش نکنید که برای اقدامات شما همواره باید فضایی جهت ترجمه و پوشش اخبار وجود داشته باشد.

مطلب مرتبط: محتوا و نحوه تولید آن

3-مورد بی توجهی موتورهای جست وجوگر قرار خواهید گرفت

موتورهای جست وجوگر برای کسب رضایت کاربران در تلاش هستند تا بهترین سایت-ها و مطالب را در معرض نمایش قرار داده و در این رابطه اولویت بندی دارند. بدون شک سایت های حرفه ای تر در صفحه نخستین قرار می گیرند. علت اهمیت این موضوع به این خاطر است که بیش از 80درصد افراد جست وجوهای خود را در همان صفحه پایان داده و این امر باعث می شود تا عملکرد ضعیف شما منجر به از دست رفتن یک شانس بزرگ برای نمایش بهتر مطالب شود. در نهایت مخاطبان نیز به محتواهای ضعیف توجهی نشان نداده و این موارد را با دیگران به اشتراک نمی گذارند که خود باعث می شود تا رشد شما بیش از حد محدود شود. مثال بارز این امر درست به مانند یک کارگردان یا نویسنده ای است که با یک اثر فاخر، دستاوردهایی به مراتب بالاتر از ده ها تولیدات کارگردانان و نویسندگان دیگر را به دست می آورند. در نهایت فراموش نکنید که تفاوتی ندارد که سایرین به چه شیوه ای عمل می کنند، شما باید جسارت متفاوت بودن و انجام کار درست را داشته باشید.

در نهایت فراموش نکنید که لازم است تا به جای کمیت به کیفیت محتواهای خود توجه داشته و در تلاش برای بهبود آن باشید. این امر شما را به بهترین نتایج خواهد رساند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید