پنجشنبه, ۱۳ شهریور(۶) ۱۴۰۴ / Thu, 4 Sep(9) 2025 /
           
فرصت امروز

 شرکت یام برندز در تازه ترین اقدامش از خرید شرکت فناوری تیک توک (Tictuk) رونمایی کرده است. این شرکت فناوری در زمینه بازاریابی و ارائه راهکارهای مربوط به شخصی سازی برندسازی فعالیت دارد. اگرچه هنوز بحث مالی میان برندها به طور کامل حل و فصل نشده است، اما خبر رسمی این خرید طی چند روز گذشته به طور رسمی رسانه ای شد. 

شرکت تیک توک در زمینه مدیریت شبکه های اجتماعی و ارائه توصیه های کاربردی به برندهای مختلف فعالیت دارد. نکته جالب در این میان تاسیس شرکت موردنظر در سال 2016 است، با این حساب تیک توک یک استارت آپ نوپا محسوب می شود. این امر اهمیت بسیار زیادی برای آگاهی از وضعیت همکاری میان یام برندز و این استارت آپ دارد. 

استراتژی بازاریابی جدید یام برندز در شبکه های اجتماعی

یام برندز به عنوان یکی از غول های صنعت مواد غذایی و فست فود در بازارهای بین المللی فعالیت دارد. این شرکت دارای حق امتیاز برندهایی نظیر کی اف سی، تاکو بل و پیتزا هات است. محور اصلی همکاری میان یام برندز با خرید جدیدش مربوط به مدیریت شبکه های اجتماعی است. شاید این امر در نگاه نخست ساده به نظر برسد، اما توجه به وضعیت بحرانی یام برندز در زمینه بازاریابی در شبکه های اجتماعی این مسئله را توضیح خواهد داد. 

یام برندز در طول سال های اخیر به طور قابل ملاحظه ای در مقایسه با رقبایش ضعیف عمل کرده است. همین امر موجب بروز مشکلات بسیار زیادی در زمینه تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف شده است. مدیران ارشد این شرکت در پی خرید استارت آپ تیک توک امیدواری بسیار زیادی نسبت به تغییر در وضعیت بازاریابی شان دارند. بدون تردید این تغییرات در طول‎ مدت زمانی طولانی روی خواهد داد بنابراین نباید انتظار تغییر عملکرد بازاریابی یام برندز و برندهای زیرمجموعه اش در مدت زمان کوتاه را داشته باشیم. 

نخستین پلتفرم مدنظر یام برندز برای ایجاد تحول بازاریابی واتس اپ است. این پلتفرم در طول سال های اخیر اهمیت بسیار زیادی برای بازاریاب ها داشته است. درست به همین خاطر دست اندرکاران واتس اپ نسبت به ارائه نسخه مخصوص کسب و کارها اقدام کرده اند. درست به همین خاطر واتس اپ نخستین پلتفرم مدنظر مدیران ارشد یام برندز برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف محسوب می شود. 

امروزه بازاریابی با استفاده از اطلاعات دقیق اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است. درست به همین خاطر شمار بالایی از برندها نسبت به خرید شرکت های فناوری در حوزه بازاریابی داده محور تمایل نشان داده اند. این نکته با نگاهی عمیق به عرصه بازاریابی و خرید استارت آپ های فناوری بازاریابی از سوی برندهای بزرگ به خوبی قابل مشاهده است. یام برندز نیز با اندکی تاخیر وارد این عرصه شده است. براساس پیش بینی تیک توک در طول سه سال پیش روی وضعیت بازاریابی یام برندز و شرکت های زیرمجموعه اش بیش از 50 درصد تحول پیدا خواهد کرد. 

منبع : marketingdive
برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/DBwo0BxB
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
قیمت طلا و سکه در آخرین معاملات بازار / ۱۲ شهریور ۱۴۰۴ قیمت خودرو های داخلی و مونتاژی در بازار / ۱۲ شهریور ۱۴۰۴ هنر گفت وگو با غول ها: استراتژی محتوای پول ساز در دنیای B2B تاثیر نوسانات ارزی بر قیمت بلیط هواپیما خارجی در پته قیمت طلا و سکه در بازار امروز چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۴ شاخص کل بازار بورس رشد ۴۶ هزار واحدی را تجربه کرد قیمت دلار آزاد بازار امروز چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۴ غلبه بر عدم قطعیت: ماموریت مدیران موفق قیمت خودرو های مونتاژی و وارداتی در بازار امروز ۱۲ شهریور ۱۴۰۴ قیمت طلای ۱۸ عیار در بازار امروز چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۴ تمیزی ایستگاه های مترو و حمل و نقل عمومی با اسکرابر صنعتی ارزیابی میزان موفقیت مشتریان: چطور و چگونه؟ فرصت های پنهان در مزایده خودرو؛ از اطلاع رسانی سریع تا انتخاب هوشمندانه قیمت دلار و یورو امروز در مرکز مبادله ارزی ۱۲ شهریور ماه ۱۴۰۴ قیمت خودرو های داخلی در پنجمین روز معاملاتی هفته ۱۲ شهریور ۱۴۰۴
محبوب ترین ها
وبگردی
تولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگراممشاور مالیاتیخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسموزبلاگخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکسقرص تنوییدتور ترکیهتور تایلند ؛ سفر رویایی به سرزمین لبخندهاسایت معتبر خرید طلا
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه