جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

هوندا موتور ژاپن در راستای اصلاحات گسترده و احیای برند لوکس آکورا، امسال یک کراس اوور کوچک جدید در چین عرضه می‌کند. به گزارش ایسنا، احیای آکورا یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی است که تاکاهیرو هاچیگو از زمان انتصاب به سمت مدیرعاملی هوندا در سال گذشته، با آن روبه‌رو است. این برند تلاش کرده خود را به‌عنوان یک برند لوکس اسپورت و کیفیت بالا معرفی کند.

6848864846845845845453535534464866

آکورا از یک دهه قبل که وارد چین شد، برای رقابت با ب‌ام‌و و آئودی به سختی تلاش کرده است اما سال گذشته اندکی بیش از 4هزار خودرو در این کشور فروخت در حالی‌که ب‌ام‌و 460 هزار دستگاه و آئودی 554 هزار دستگاه خودرو فروخت. فروش آکورا در آمریکا هم که سه دهه قبل وارد آن شد چندان موفق نبوده و طبق آمار مؤسسه تحقیقاتی‌ای اچ اس، موفق نشد رکورد 201 هزار خودرو در سال 2006 را بشکند. فروش سال گذشته این برند به 179 هزار خودرو رسیدکه نصف میزان فروش ب‌ام‌و و برند لکسوس تویوتا موتور بود.

براساس گزارش رویترز، تلاش آکورا برای احیا با تولید یک کراس اوور کوچک آغاز خواهد شد که در کارخانه مشترک این برند با گروه خودروسازی گوانگژو تولید می‌شود. یک سخنگوی هوندا در چین اظهار کرد: آکورای جدید ویژه بازار چین طراحی شده و تعهد این شرکت در قبال مصرف کنندگان چینی را نشان می‌دهد. 

انتظار می‌رود مدل جدید آکورا 30 هزار دستگاه در سال فروش داشته باشد. اگرچه بعید است این مدل پیش از نمایشگاه خودروی پکن در آوریل رونمایی شود اما احتمالا هوندا در نمایشگاه خودروی دیترویت اشاراتی درباره امکانات و طراحی این خودرو خواهد داشت. مدیریت هوندا که در حال حاضر گرفتار بحران فراخوان ایربگ‌های مرگبار ساخت تاکاتا شده، به خوبی می‌داند اگر اصلاح برند آکورا شکست بخورد به سرنوشت برند لوکس فورد موتور دچار خواهد شد که در سال 2010 پس از سال‌ها فروش اندک، برچیده شد.

بخشی از مشکل هویتی آکورا این است که تفاوت چندانی میان مد‌ل‌های این برند با خودروهای معمولی هوندا وجود ندارد. در مدل جدید آکورا برای بازار چین، تلاش شده این مشکل رفع شود و علاوه بر آن، این مدل مجهز به فناوری‌های لوکس بیشتر و امکاناتی مانند موتور چهار سیلندر توربوشارژ و جعبه دنده 10 سرعته خواهد بود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/W1pQPLMS
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه