پنج شنبه, 30 مرداد 1393 - 13:49

شرکت کیک رشد بعد از چندین سال غیبت در عرصه تبلیغات محیطی دوباره وارد این حوزه شده است. اما ورود دوباره این شرکت با هیاهو و صدا زیادی همراه بود. رشد اقدام به طراحی و اجرای یک سازه پیچیده کرده که برای اولین بار در سطح آسیا و کشور اجرا شده است؛ ایده‌ای که ماگی خالی به صورت مکانیکی به سمت یک ماکروویو حرکت کرده و داخل آن می‌شود و پس از نمایش دادن زمان 90 ثانیه روی تایمر مایکرویو، ماگ با کیکی آماده از آن خارج می‌شود.

به گفته شرکت کندو بین‌الملل مجری این طرح، اجرای این ایده به علت اولین بودن، دردسرهای زیادی برای کندو به‌همراه داشته است. زمانی نزدیک به یک‌‌ماه صرف آماده شدن سازه اولیه شده و حدود دو هفته مرحله آزمایشی اکران این سازه به‌طول انجامیده است. با تمام دشواری‌ها، این کار در نهایت به شکل کنونی رسید. این تابلو 4متر ارتفاع و 16متر عرض دارد و از نیمه اسفند سال گذشته در اتوبان همت اکران شده است. این طرح بعد از اجرا در یکی از معتبرترین مراجع تبلیغات خلاقانه دنیا به عنوان طرحی خلاق از ایران انتخاب شد. سایت www. bestadsontv. com عکسی از این طرح را به نمایش گذاشته و از تیم طراحی آن نام برده است؛ دستاوردی که شاید باعث ارائه طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه‌تری درحوزه تبلیغات کشور شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید