شنبه, 20 دی 1393 - 15:50

آیا می‌دانستید اولين قدم برای مدیریت زمان تحليل و بررسي روشي است كه در حال حاضر با استفاده از آن از وقت خود استفاده مي‌كنيد؟ اين كار نبايد از طريق حافظه انجام شود. ممكن است شما اكثريت زمان‌هاي بيكاري خود را به ياد نياوريد يا قادر نباشيد زمان‌هايي را كه صرف مكالمات طولاني مي‌كنيد دقيقا به ياد آوريد. 

براي ثبت نحوه گذراندن وقت مي‌توانيد از يك دفتر يادداشت، دفتر گزارش فعاليت يا يك دفتر برنامه‌ريزي با بخش‌هاي تفكيك شده به ساعت براي رديابي فعاليت‌ها استفاده كنيد. نه تنها آنچه در طول روز انجام مي‌دهيد بلكه احساس خود (خسته، پرانرژي، عصباني، بي‌حال و ...) را ثبت كنيد. هر وقت كه فعاليت خود را تغيير مي‌دهيد، نوع فعاليت و زمان شروع آن را ثبت كنيد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید