پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

روحیه نوآوری به‌عنوان یک اصل در پیشرفت و توسعه شرکت‌های کوچک و متوسط دارای جایگاه با ارزشی در راستای پیاده‌سازی استراتژی‌های جدید برای آینده است. نقش رهبران و کارفرمایان که با دادن انگیزه‌ای کلی موجب خلق ایده‌ها و به چالش کشیدن گفته‌ها می‌شود، حائز اهمیتی دو چندان است.

تا به حال شده است که در پیش‌بینی نیاز‌های روز، ارائه محصولات بدیع و تصور بازار در آینده احساس تنهایی کنید؟ احتمالا شما از مزایای شکل‌گیری روحیه ابتکار عمل در میان همکاران‌تان یا انتشار ایده‌ها با خبرید و احیانا آیا زمان مشخصی را به امور روزانه شرکت خود اختصاص می‌دهید؟

2346347342346236347347246236234763472463262347624724

فرهنگ خلاقیت و نوآوری از اصول توسعه صنایع کوچک و بزرگ به حساب می‌آید که این مهم تنها شامل وظایف کارشناسان و تیم تحقیق و توسعه نیست. اگر فقدان منابع، چالشی بزرگ بر سر راه صنایع متوسط باشد، وجود مدیریتی مدبرانه تا حد زیادی این عامل را جبران می‌کند. در واقع اهرم‌های بسیاری هستند که می‌توانند شرایط این نوع از کارخانه‌ها را بهبود بخشند. نزدیکی مهارت‌ها و انعطاف‌پذیر بودن در تغییرات موجب تشکیل محوری قدرتمند در جهت رشد روحیه خلاقانه می‌شود.

تشویق یک نگاه تازه

قبل از هر چیز به‌عنوان یک رهبر، باید تمایل خود را نسبت به پذیرش نوآوری در کسب‌و‌کارتان نشان دهید. و حتماً زمانی را برای بحث و گفت‌وگو با کارمندان خود پیرامون مسائل مختلف اختصاص دهید. شاید حرف‌های همگی آنها ثمربخش نباشد اما احتمال بودن نقطه نظری جالب که فرآیند توسعه را تسریع بخشد، وجود دارد. برای مثال مدیر یک شرکت، صندوقی را تعبیه کرده است که این امکان را به همه می‌دهد تا نظرات و پیشنهادات خود را به واسطه آن به دست وی برسانند؛ هر ماه از میان آنها یکی به‌عنوان بهترین انتخاب شده و عملیات اجرایی آن توسط گروهی خاص پی گرفته می‌شود.

ایده‌ها و بازخوردها

این نکته را به یاد داشته باشید که گاهی اوقات اجرای یک ایده جدید موجب شکست و یک گام به سمت عقب می‌شود، پس در هنگام شنیدن نظرات از گفتن جملاتی از قبیل: «این کار فایده‌ای ندارد یا پنج سال پیش نیز آن را انجام داده‌ایم» واهمه‌ای نداشته باشید.

624734773457234623462473583535724623647358345

باید تجربیات گذشته و تحولات فناوری را مدنظر قرار داده و بدانید که اگر برنامه‌ای را در گذشته نمی‌توانستید انجام دهید، امروزه احتمال عملی شدن آن می‌رود. پس به‌طور کلی خلاقیت را در بین افراد خود گسترش دهید تا به لطف آن مجموعه شما از حالت خشکی و رکود خارج شود. واضح است که این نکته قلب پویا و منبع تغذیه صنعت شما شده و اتفاقات خوب را برای‌تان به ارمغان می‌آورد.

منبع: فیگارو

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/taQziJnr
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه