سه شنبه, ۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Tue, 23 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

آگهی های تبلیغاتی مفید در Google Map

7 سال پیش ( 1395/5/20 )
پدیدآورنده : معراج آگاهی  

چنانچه از آن دسته کاربرانی هستید که به صورت مداوم از خدمات گوگل مپ شرکت گوگل استفاده می کنید حتماً از یک تجربه تعاملی و فراگیر در زمینه استفاده از خدمات این نرم افزار ارزشمند استقبال می کنید. بر اساس اخبار منتشر شده، شرکت گوگل قصد دارد با ایجاد تغییراتی در مکانیزم پخش آگهی های تجاری در اپلیکیشن گوگل مپ، تبلیغات مذکور را هدفمند و تعاملی کرده و زمینه اثر گذاری آنها را فراهم کند.

در این راستا شرکت گوگل اعلام کرده است که بعد از این آگهی های تبلیغاتی با توجه به مسیر انتخاب شده از سوی کاربر در نرم افزار گوگل مپ برای وی به نمایش درخواهد آمد. به این صورت که آگهی تجاری آن دسته از فروشگاه هایی که خواهان پخش تبلیغات خود در نرم افزار گوگل مپ هستند چنانچه در مسیر انتخابی کاربر قرار داشته باشند نمایان شده و به عنوان مثال با استفاده از مکانیزم مذکور، نزدیک ترین رستوران یا کافی شاپ به کاربر معرفی خواهد شد و وی در صورت نیاز، قادر خواهد بود تا به فروشگاه های آگهی دهنده مراجعه کند.

چنانچه شما خواهان استفاده از قابلیت مذکور در اپلیکیشن گوگل مپ هستید بدون شک اطلاعیه اخیر شرکت گوگل، مبنی بر تغییر مکانیزم آگهی های تجاری در گوگل مپ و تعاملی شدن تبلیغات منتشر شده در آن، خبر مسرت بخشی برای تان خواهد بود.

بر اساس محتویات اعلامیه اخیر شرکت گوگل هدف نخست تغییر مکانیزم پخش تبلیغات در نرم افزار گوگل مپ کمک به کسب و کارهای محلی و روانه ساختن تعداد قابل توجهی از کاربران گوگل به مکان این کسب و کارها است. به گفته گوگل، تغییرات صورت گرفته سبب می شود تا در صورت نیاز کاربران به خرید یا مراجعه به رستوران، موقعیت جغرافیایی آگهی دهندگان مشخص شده و از این طریق میزان فروش آنان به شکل قابل توجهی افزایش یابد.

ایجاد تغییرات مذکور از سوی گوگل بسیار بحث برانگیز بوده و بسیاری از کارشناسان به اظهارنظر در این باره پرداخته اند. این افراد معتقدند تحول مکانیزم پخش تبلیغات در اپلیکیشن گوگل مپ هم به سود مشتریان و هم به سود کسب و کارها و بازاریابان است. تغییرات اخیر نه تنها سبب یافتن مکانی مناسب برای مشتریان به منظور رفع نیازهای شان است، بلکه موجب انتشار اطلاعات کسب و کارها و فروشگاه های آگهی دهنده در رابطه با کیفیت و نحوه ارائه خدمات آنها خواهد شد.

به عنوان مثال، چنانچه فردی با استفاده از نرم افزار گوگل مپ در حال رانندگی در بزرگراه بوده و مایل به نوشیدن قهوه باشد، می تواند عبارت «نزدیک ترین کافی شاپ به من» را در نوار جست وجوی گوگل مپ خود وارد کند. پس از انجام این کار، مکان نزدیک ترین کافی شاپ های آگهی دهنده به گوگل در مسیر وی در صدر لیست کافی شاپ های موجود در مسیر مشخص شده و کاربر قادرخواهد بود به نزدیک ترین آنها مراجعه کند.

لازم به ذکر است عملکرد مکانیزم جدید پخش آگهی در گوگل مپ به این صورت است که در نتیجه جست وجوی صورت گرفته توسط کاربر، نخست موقعیت مکانی فروشگاه های آگهی دهنده مشخص شده و سپس موقعیت جغرافیایی سایر فروشگاه های مشابه در مسیر به نمایش درخواهد آمد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/UYIoP9ze
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه