پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از ایسنا/اصفهان، رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو اصفهان با اشاره به نارضایتی مشتریان از خودروهای صفرکیلومتر داخلی، گفت: هیچ پیش بینی برای بازار خودرو نمی توان کرد تا واردات خودرو انجام شود.

علیرضا جلوانی در گفت وگو با ایسنا درباره نوسانات قیمت خودرو، اظهار کرد: متأسفانه هر روز کیفیت خودروهای داخلی پایین می آید و به جای افزایش کیفیت و رضایت مشتری، تمام مشتریان از خودروهای صفرکیلومتر ناراضی هستند.

وی توضیح داد: به ویژه زمانی که به نمایندگی های خودروهای سایپا مراجعه می کنیم، تمام این خودروها دارای یک عیب موتوری هستند که حتی خود نمایندگی ها هم قادر به برطرف کردن این عیب نیستند.

رکود در بازار خودرو، کاهش قیمت خودرو با آزاد شدن واردات

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو اصفهان به دلیل نوسانات شدید قیمت خودرو اشاره کرد و گفت: مغایرت داشتن عرضه و تقاضا و نوسانات نرخ ارز ازجمله دلایل افزایش قیمت خودرو است.

وی البته اظهار کرد: از چهارشنبه هفته گذشته بعد از نوسانات شدید نرخ دلار اندکی قیمت خودرو کاهشی شد و از سوی دیگر تاییدیه واردات خودرو موجب رکود این بازار شده است.

جلوانی گفت: یکی از دلایل رکود بازار خودرو این است که همه صبر کرده اند تا ببینند واردات خودرو به چه نتیجه ای می رسد و اگر خودرو وارد کشور شود، صد در صد شاهد ریزش قیمت خودروهای داخلی خواهیم بود.

وی گفت: خودرو اگر به بازار عرضه شود و اگر قیمت خودروها در شرکت های خودروساز و بازار آزاد یکی شود، بازار خودرو اندکی آرام می گیرد.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو اصفهان درباره انتقاد مقام معظم رهبری نسبت به کیفیت پایین خودرو و قیمت بالای آن در سال گذشته، گفت: متأسفانه این اتفاق رخ نداد و باید مجلس نسبت به این موضوع رسیدگی می کرد و شرکت های خودروساز داخلی مورد رسیدگی و بازرسی قرار می گرفتند.

وی به قیمت خودروهای داخلی اشاره کرد و گفت: پراید مدل ۹۸ حدود ۱۸۵ میلیون تومان، پراید ۱۱۱ حدود ۲۱۰ میلیون تومان، وانت پراید ۱۹۰ میلیون تومان، تیبا دو ۲۱۰ میلیون تومان، تیبا معمولی ۲۰۲ میلیون تومان، ساینا ۲۱۰ میلیون تومان، کوییک آر ۲۳۰ میلیون تومان، کوییک معمولی ۲۲۴ میلیون تومان، ۲۰۶ تیپ دو ۳۲۰  میلیون تومان، ۲۰۷ دنده ای ۴۱۰ میلیون تومان، سمند ۲۹۵ میلیون تومان، پژو پارس ۳۲۰ میلیون تومان و پژو پارس تیوفایو ۳۹۲ میلیون تومان است.

جلوانی با اشاره به اینکه قیمت خودروهای خارجی با نوسانات نرخ دلار بالا رفت، اما بازار خرید خودروهای خارجی راکدتر از خودروهای ایرانی بود.

وی درباره عکس العمل مشتریان در بازار خودرو، گفت: اگرچه طی هفته های گذشته خریدوفروش خودرو انجام می شد، اما با تائید واردات خودرو از اواخر هفته گذشته دیگر مشتری در بازار نیست و همه صبر کرده اند تا خودرو ریزش قیمت داشته باشد و اما از زمان این تأییدیه، بازار خودرو راکد شده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو اصفهان تأکید کرد: خودروسازان داخلی اجازه کاهش قیمت خودرو را نمی دهند، چراکه بسیار متضرر می شوند؛ امروز قطعات خودرو موجود در بازار بسیار گران است و خودروسازان ناچارند برای دریافت قیمت موردنیاز خود، با فراخوان قطعه، آن را با کم ترین نرخ خریداری کنند، به این دلیل کیفیت خودرو هرروز کاهش می یابد.

وی تصریح کرد: فعلاً هیچ پیش بینی برای بازار خودرو نمی توان کرد تا واردات خودرو انجام شود.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

جدول کامل قیمت محصولات ایران خودرو

جدول کامل قیمت محصولات سایپا

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/AeIy7M3S
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه