شنبه, ۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از تولید و بازار، یک کارشناس صنعت خودرو با اشاره به رکود بازار خودرو گفت: قیمت خودروهای داخلی تغییر چندانی نداشته اما خرید و فروش خودرو کم شده، علت آن هم این است که نقدینگی مردم کم شده است.

فیروز نادری درباره وضعیت قیمت خودروهای داخلی در بازار گفت: قیمت خودروهای داخلی در روزهای گذشته روند کاهشی داشته است.

کاهش نقدینگی خریداران علت اصلی کاهش قیمت خودرو در بازار

به طوری که حدود یک میلیون تا ۲ میلیون تومان قیمت ها کاهش داشته است.

این کارشناس صنعت خودرو در ادامه با اشاره به رکود بازار خودرو خاطرنشان کرد: قیمت ها تغییر چندانی نداشته اما خرید و فروش خودرو کم شده است.

علت آن هم این است که نقدینگی مردم کم شده و بیشتر سرمایه های مردم به سمت خرید ملک و دلار و طلا رفته است.

وی افزود: مردم کمتر روی خودرو سرمایه گذاری می کنند به علت اینکه مالیات بر گردش حساب، کارتخوان ها و خرید و فروش خودرو باعث شده خرید و فروش خودرو سود چندانی نداشته باشد که بخواهند مالیات آن را هم ب‍‍‍‍‍‍پردازند که این قضیه باعث رکود بازار خودرو شده است.

فیروز نادری با اشاره به عدم پلاک گذاری خودروها اظهار کرد: علت دیگر رکود بازار هم این است که برخی خودروها فاکتور شده اما پلاک گذاری نشده اند که اگر پلاک گذاری شود فکر کنم قیمت خودرو پایین ترهم بیاید.

وی افزود: خودروهای ایران خودرو متقاضی بیشتری نسبت به سای‍پا دارند به همین دلیل روند کاهشی قیمت خودروهای سای‍پا بیشتر از ایران خودرو بوده است.

این کارشناس صنعت خودرو درباره سامانه فروش یکپارچه خودرو و تاثیر آن بر بازار خودرو گفت: این سامانه هنوز نتیجه خاصی نداشته که بتوان عملکرد آن را ارزیابی کرد.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

جدول کامل قیمت محصولات ایران خودرو

جدول کامل قیمت محصولات سایپا

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/tnn1nDAO
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه