شنبه, ۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

از جمله سریع ترین روش هایی که می توانید فالوور اینستاگرام را افزایش دهید، خرید فالوور است. افزایش فالوور باعث می شود تعداد افراد بیشتری با شما و برندتان آشنا شوند و در نتیجه درآمد شما افزایش پیدا کند. از آنجایی که محبوبیت اینستاگرام روز به روز بیشتر می شود، صاحبان پیج های کوچک و بزرگ همواره در تلاش هستند تا تعداد دنبال کنندگان را افزایش دهند. با خرید فالوور شانس شما برای ورود به اکسپلور بالا می رود و در نتیجه تعداد بیشتری از افراد پست شما را می بینند و تعامل در صفحه شما افزایش پیدا می کند. به همین خاطر تصمیم داریم در ادامه بیشتر با روش های افزایش فالوور در اینستاگرام آشنا شویم.

آپ فالو: بهترین سایت برای خرید فالوور با جبران ریزش

چطور می توانیم وارد صفحه اکسپلور شویم؟

یکی از راه های جذب ترافیک رایگان و هدفمند، اکسپلور است. یعنی اگر پست های شما وارد این صفحه شوند، خیلی سریع و راحت می توانید فالوور زیادی را به دست آورید. حالا سوال اصلی اینجاست که چطور وارد اکسپلور شویم؟

وقتی که در پیج خود پستی را منتشر می کنید، فالوورهایتان آن را دیده و آن را لایک می کنند و زیر آن کامنت می گذارند. اگر تعداد این اقدامات بیشتر باشد، اینستاگرام متوجه می شود که آن پست برای کاربران شما ارزشمند است. اگر این کار چند بار اتفاق بیفتد، اینستاگرام پست های شما را وارد اکسپلور می کند.

دقت داشته باشید که اینستاگرام در ابتدا آن را برای همه نشان نمی دهد بلکه آن را به تعداد کمی پیشنهاد می کند. اگر این افراد هم به پست شما واکنش خوبی نشان دادند، آن را به تعداد بیشتری پیشنهاد می دهد.

با این حساب اگر شما بتوانید تعداد لایک، کامنت، شیر و سیو پست های خود را بالا ببرید، خیلی سریع تر و راحت تر وارد صفحه اکسپلور می شوید. این اتفاق هم زمانی می افتد که فالوورهای بیشتری داشته باشید.

آپ فالو: بهترین سایت برای خرید فالوور با جبران ریزش

بنابراین نکته قابل توجه درباره خرید فالوور ایرانی این که اگر فالوور باکیفیت اینستاگرام خریداری کنید خیلی سریع تر می توانید تعداد لایک و کامنت را افزایش داده و وارد صفحه اکسپلور شوید.

دقت داشته باشید که ورود به صفحه اکسپلور کار یک شبه نیست و نیاز دارد که فعالیت شما به صورت مستمر باشد. شما باید پست های جذاب و مخاطب پسند درست کنید تا مورد توجه افراد قرار بگیرید. در ادامه بیشتر با این موضوع آشنا می شویم.

چطور پست های جذاب درست کنیم؟

برای اینکه در اینستاگرام موفق شوید و درآمد بالایی را به دست آورید، لازم است که به صورت مستمر و هدفمند فعالیت داشته باشید. یکی از این فعالیت ها تولید محتوای پست و استوری است. افراد به خاطر محتوای شماست که وارد پیج شما می شوند.

باید در استوری و پست های خود اطلاعات مفید و کاربردی به کاربران ارائه دهید تا آن ها نیز در قبال آن پیجتان را دنبال کرده و از کالا و خدمات شما استفاده نمایند. بدون داشتن پست مخاطب پسند نمی توانید دنبال کنندگان زیادی داشته باشید.

آپ فالو: بهترین سایت برای خرید فالوور با جبران ریزش

هرچقدر با کاربران دوست باشید و برای آن ها ارزش ایجاد کنید، آن ها نیز در مقابل تعامل پست های شما را بالا می برند و خیلی سریع می توانید وارد اکسپلور شده و هزاران فالوور به دست آورید. حالا چطور پست های ارزشمند تولید کنیم؟

توجه به نیاز مخاطبان

برای اینکه پست های شما برای مخاطبان جذاب باشد لازم است در ابتدا نیاز آن ها را شناسایی کنید. می توانید در استوری و یا در کامنت از فالوورها بخواهید که سوالات خودشان را بپرسند. سپس به سوالاتی که بیش از همه تکرار شده جواب دهید. همچنین می توانید موضوعاتی که در حوزه کاری شما بیشترین بازدید را داشته اند را نیز شناسایی کرده و برای آن ها پست درست کنید.

درست کردن کاور مناسب

اولین چیزی که از پست های شما دیده می شود، کاور است. برای کاور سعی کنید از یک عنوان جذاب استفاده کنید. عنوانی که توجه مخاطب را جذب کرده و حس کنجکاوی را در او بیدار کند. همچنین سعی کنید ابعاد کاور را به درستی رعایت کنید تا نوشته های به راحتی خوانده شوند.

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم بهترین روش افزایش فالوور را با شما به اشتراک بگذاریم. همانطور که گفتیم خرید فالوور اینستاگرام می تواند رشد شما را سریع کرده و خیلی زود شما را به نتیجه برساند. آپ فالو یکی از ارائه دهندگان انواع فالوور اینستاگرام بوده و با ارائه برترین فالوورها به شما کمک می کند تا سریع تر به هدف خود دست پیدا کنید. با یک بار خرید فالوور متوجه خواهید شد که فالوورهای آپ فالو بسیار باکیفیت بوده و کمترین نرخ ریزش را دارند.

این محتوا تبلیغاتی است و سایت فرصت امروز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد .
برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/kVLnSgeS
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
مریم :
1 سال پیش
سایت مهرمانه هم خوبه من چندین بار ازشون خرید کردم واقعا فالوور هاشون با کیفیته و کاملا سایت معتبره ده دقیقه ای هم سفارش ها رو ثبت و ارسال میکنن ******.com
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه