چهارشنبه, ۵ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

این روزها دوربین های مداربسته سیم کارتی به دلیل نصب آسانی که دارند قابل توجه عموم مردم شده است . قبل از خرید لازم است از انواع دوربین مداربسته سیم کارتی و تنوع آن آشنا شوید . تا بتوانید بهترین انتخاب را در خرید دوربین های سیم کارتی داشته باشید .

با رشد روز افزون تکنولوژی دوربین های بیسیم به بازار عرضه شدند که طولی نکشید تا دوربین های سیم کارتی جای دوربین های بیسیم را گرفتند .

ما تا ادامه این مطلب شما را با انواع دوربین مداربسته سیم کارتی آشنا خواهیم کرد.

معرفی بهترین دوربین مداربسته سیم کارتی

دوربین مداربسته سیم کارتی و انواع آن

ابتدا توضیح کوتاهی از دوربین های مداربسته سیم کارتی به شما بدهیم تا بیشتر با این دوربین ها آشنا شوید . دوربین های مداربسته سیم کارت خور بدون نیاز به دستگاه های جانبی اضافه و تنها با یک سیم کارت و مموری کارت می تواند تصاویر را بر روی گوشی شما ارسال کند .

توجه داشته باشید نصب این دوربین نیاز به نصاب دوربین مداربسته ندارد . کافیست سیم کارت را داخل دستگاه بگذارید و آن را توسط آداپتوری که دارد به برق متصل کنید .

تمام شما می توانید محیط خودتان را از هر کجای دنیا که هستید مشاهده کنید .

نگران راه اندازی دوربین نباشید چرا که کارشناسان کارپیما با تهیه ویدیو آموزشی و پشتیبانی که برای شما در نظر گرفته اند در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید تصاویر را بر روی گوشی خود بصورت زنده مشاهده کنید .

ویژگی های این دوربین ها از دوربین های کابلی بسیار بیشتر می باشد . بطور مثال چرخش 360 درجه ، قابلیت مکالمه دو طرفه ، امکان ضبط صدا و تصاویر داخل رم ، دیدن تصاویر بصورت زنده از راه دور و دید در شب رنگی جز بالاترین ویژگی های این نوع دوربین های مداربسته می باشد .

این دوربین پشتیبانی میکند از اپراتور های همراه اول ، ایرانسل و رایتل .

قابلیت های دوربین مداربسته سیم کارت خور

از جمله قابلیت های دوربین مداربسته سیم کارت خور که این دوربین را بسیار محبوب کرده است قابلیت مکالمه دو طرفه و دید در شب رنگی در بعضی از موارد و چرخش 360 درجه می باشد .

بهتر است بدانید این قابلیت ها در اکثر دوربین های مداربسته سیم کارتی وجود دارد .

بهترین برند و مدلی که می توانیید تهیه کنید . دوربین مداربسته چرخشی برند snc هست . که مناسب همه محیط می باشد .

این دوربین با چرخش 360 درجه ای که دارد این امکان را به شما می دهد تا بتوانید محیط خودتان را بصورت کامل و با وضوح بالا مشاهده نمایید .

مکالمه دو طرفه : این قابلیت برای این می باشد که شما می توانید با محیط خودتان صحبت کنید . تصور کنید مانند یک بیسیم هم می توانید صدای محیط را بشنوید هم می توانید با نگه داشتن دکمه در نرم افزار مربوطه با ممحیط مکالمه دو طرفه داشته باشید .

دید در شب رنگی: این قابلیت در دوربین های چرخشی سیم کارتی و ثابت می باشد . با روشن کردن پرژکتورهای دوربین تصاویر برای شما بصورت رنگی و با وضوح بالا قابل مشاهده می باشد . دید در شب رنگی تا فاصله مستقیم 30 متر قابل مشاهده می باشد .

سنسور حساس به حرکت : این سنسور را وقتی فعال کنید با کوچک ترین حرکتی برای شما داخل نرم افزار نوتیفیکیشن ارسال می شود .

آلارم و دزدگیر : وقتی داخل نرم افزار دوربین سیم کارتی گزینه آلارم فعال شود به محض رد شدن هر شخص از جلوی دوربین آژیر آن به صدا در میاد .

ضبط صدا و تصاویر: همانطور که می دانید این دوربین ها قابلیت ضبط صدا و تصاویر را دارند ، شما می توانید با گذاشتن رم میکرو در این دوربین ها تصاویر را تا 20 روز ضبط نمایید .

سوال بسیار از عزیزان این است که آیا می توانیم این دوربین را از راه دور به هر سمتی که می خوهیم هدایت کنیم؟

بله در مدل های چرخشی شما می توانید دوربین مداربسته سیم کارتی را به هر زاویه که می خواهید هدایت کنید .

معرفی بهترین دوربین مداربسته سیم کارتی

انواع دوربین مداربسته سیم کارتی

دوربین چرخشی سیم کارتی: همانطور که گفتیم دوربین های سیم کارتی با قابلیت چرخش 360 درجه ، مکالمه دو طرفه و دید در شب رنگی جز بهترین مدل های دوربین های سیم کارتی می باشند .

اگر برای محیط خودتان و باغ ویلا می خواهید دوربین مداربسته وصل کنید پیشنهاد ما استفاده از این نوع دوربین مداربسته می باشد.

دوربین لامپی سیم کارتی : این مدل دوربین مانند یک لامپ به سرپیچ متصل می شود . برق خود را از سرپیچ تامین می کند . دوربین لامپی سیم کارت خور مناسب فضاهای بسته می باشد . نصب این دوربین هیچ تخصصی نمی خواهد و با کمترین زمان ممکن می توانید در محیط های بسته این دوربین مداربسته لامپی را نصب کنید .

این دوربین مناسب نظارت بر کودکان و سالمندان و یا حیوانات خانگی می باشد و مناسب فضاهای بسته می باشد . شما می توانید تصاویر محیط خودتان را بصورت زنده بر روی گوشی 360 درجه مشاهده کنید .

معرفی بهترین دوربین مداربسته سیم کارتی

دوربین ثابت سیم کارتی : این نوع دوربین ها بولت می باشند و فقط می توانند یک زاویه را به شما نمایش دهند.تمامی قابلیت های دوربین های چرخشی سیم کارتی را بجز چرخش 360 درجه را شامل می شوند .

جمع بندی : برای خرید دوربین مداربسته سیم کارتی می توانید از کارشناسان کارپیما راهنمایی لازم را بگیرید یا برای خرید بدون واسطه به فروشگاه اینترنتی کارپیما مراجعه نمایید .

کارپیما در دسته دوربین های مداربسته سیم کارتی تنوع بسیار بالایی دارد و این امکان را به شما می دهد تا بتوانید بدون واسطه خرید دوربین سیم کارتی را بسادگی انجام دهید .

معرفی بهترین دوربین مداربسته سیم کارتی

خرید دوربین مداربسته

دوربین های مداربسته در تنوع های مختلف در فروشگاه اینترنتی کارپیما قابل عرضه می باشد . کارپیما با بیش از 400 مدل دوربین مداربسته این امکان را برای شما فراهم کرده است تا به راحتی بتوانید انواع دوربین مداربسته را بدون واسطه از سراسر کشور خریداری نمایید .

همچنین شما می توانید قبل از خرید با کارشناسان کارپیما مشاوره انجام دهید . تا بتوانید بهترین انتخاب را در دسته دوربین مداربسته داشته باشید .

ما همه روزه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم .

فروشگاه اینترنتی کارپیما به نشانی www.karpeyma.com و شماره تماس 02191035862 می باشد.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/IrvnN7Mr
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه