پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

7 ترفند چیدن وسایل در سفر با اتوبوس

7 ترفند چیدن وسایل در سفر با اتوبوس

در این مقاله قصد داریم درباره ۷ ترفند چیدن وسایل در سفر با اتوبوس اطلاعاتی به شما بدهیم. همراه ما با شاید تا نکات بستن چمدان را یاد بگیرید. برای خرید بلیط اتوبوس با چند کلیک می توانید به راحتی از وب سایت علی بابا استفاده کنید. 

فهرستی از ترفندهای چیدن وسایل در سفر با اتوبوس

فهرستی از ترفندهای چیدن وسایل در سفر با اتوبوس را برای شما تهیه کردیم تا در ادامه به طور مفصل آن ها را بررسی کنیم.

  • تهیه چکلیست برای بستن چمدان
  • انتخاب چمدان مناسب
  • چیدن وسایل الکترونیکی در جیبهای چمدان
  • قراردادن وسایل گرانقیمت در قسمت های مخفی چمدان
  • قراردادن کفشها در بغل یا انتهای چمدان
  • پشتورو کردن لباس ها
  • انتخاب لباسهای مناسب

تهیه چک لیست برای بستن چمدان

یکی از مهم ترین و ابتدایی ترین ترفندها برای چیدن وسایل در سفر با اتوبوس، تهیه یک چک لیست مناسب است. باید وسایل و لوازمی که لازم دارید را در یک چک لیست بنویسید و هنگام قراردادن آن ها در چمدان گزینه ها را تیک بزنید.

به بیان ساده تر چک لیست به شما کمک می کند تا چیزی را فراموش نکنید.

انتخاب چمدان مناسب

اگر قصد دارید از اتوبوس استفاده کنید؛ بهتر است سبک سفر کنید. اگر در همان ابتدا وسایل کم و سبک انتخاب شوند؛ با چند ترفند، دیگر می توانیم یک چمدان مناسب برای سفر با اتوبوس آماده کنیم. هنگام سفر وظیفه حمل چمدان ها و ساک ها به عهده خودتان است؛ بنابراین وسایل سنگین می توانند از راحتی سفرتان بکاهد.

برای هر نوع سفر و هر نوع وسیله نقلیه باید یک چمدان مناسب انتخاب کنید. به بیان ساده تر انتخاب چمدان به بودجه، مقصدی که می روید، نوع سفر و وسیله نقلیه شما بستگی دارد. اگر تنها سفر می کنید بهتر است از یک چمدان کوچک استفاده کنید. توصیه می کنیم فقط با یک ساک دستی و یک کوله پشتی سوار اتوبوس شوید. جابه جایی این دو نوع کیف بسیار راحت خواهد بود. البته اگر دوست دارید از چمدان استفاده کنید؛ بهتر است کیفی کوچک برای دسترسی به وسایل موردنیاز در کنار خود داشته باشید.

7 ترفند چیدن وسایل در سفر با اتوبوس

چیدن وسایل الکترونیکی در جیب های چمدان

امروزه به وسایل الکترونیکی و لوازم جانبی آنها بیشتر از هر زمان دیگری نیاز داریم. به بیان ساده تر زندگی ما با آن ها گره خورده است. برای خرید بلیط vip اتوبوس می توانید بهصورت آنلاین اقدام به خرید کنید.

در صورت فراموش کردن لوازم دیگر شاید بتوان آن ها را در مقصد تهیه کرد اما خرید لوازم الکترونیکی جدید بسیار سخت خواهد بود. حتما هنگام چیدن این وسایل دقت زیادی به خرج دهید تا لوازمی را جا نگذارید. هنگام سفر با اتوبوس سعی کنید جیب های چمدان را به وسایل الکترونیکی اختصاص دهید. بهتر است اگر این لوازم گران و باارزش هستند؛ آنها را در جیبی قرار ندهیم که کار سارقان را راحت کند.

برای دسترسی سریع به وسایل الکترونیکی، می توانید آن ها را در ساک دستی یا یک کیف کوچک قرار دهید. اگر به صورت اینترنتی برای اتوبوس بلیط تهیه کردید؛ گوشی و هندزفری خود را به داخل اتوبوس ببرید و آن را با چمدان در قسمت بار اتوبوس جا نگذارید. خرید اینترنتی بلیط اتوبوس (https://www.alibaba.ir/bus-ticket) را در وب سایت علی بابا انجام دهید.

قراردادن وسایل گرانقیمت در قسمت های مخفی چمدان

بهتر است وسایل گران قیمت و پول نقد زیادی هنگام سفر با اتوبوس به همراه نداشته باشید تا مشکلی پیش نیاید. اگر مجبور به این کار هستید؛ در چمدان یا ساک خود جای مخفی و مناسبی برای پنهان کردن این وسایل انتخاب کنید. ترفند دیگر این است که این وسایل گران قیمت را همراه خود به داخل اتوبوس ببرید.

قراردادن کفش ها در بغل یا انتهای چمدان

برای کفش ها در چمدان جای مناسبی در نظر بگیرید. قسمتی را انتخاب کنید که احتمال له شدن کفش ها در قسمت بار اتوبوس کمتر شود. کفش هایتان را قبل از قراردادن در ساک، تمیز کنید و حتما آن ها را در کیسه ای یا پوششی قرار دهید. اگر قصد دارید هنگام سفر با اتوبوس کفش های خود را عوض کنید؛ آن ها را در بغل یا انتهای ساک قرار دهید.

7 ترفند چیدن وسایل در سفر با اتوبوس

پشت ورو کردن لباس ها

اگر دوست ندارید که لباس هایتان در چمدان کثیف شوند، آن ها را پشت ورو کرده و بعد آن ها را در چمدان قرار دهید. البته امکان کثیف شدن چمدان و به دنبال آن لباس ها در قسمت بار اتوبوس کم است.

انتخاب لباس های مناسب

لباس هایی را انتخاب کنید که چروک نشوند و نیازی به اتو کشیدن نداشته باشند. اگر به لباس های نیاز دارید که ممکن است چروک یا در چمدان خراب شوند؛ آن ها را همراه خود به داخل اتوبوس ببرید.

در آخر

امید است از این ۷ ترفند چیدن وسایل در سفر با اتوبوس استفاده کنید. به یاد داشته باشید که خرید اینترنتی بلیط اتوبوس در وب سایت علی بابا بسیار ساده بوده و چند دقیقه زمان می برد.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/9kU0Gdzy
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه