پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

تلویزیون سونی x85j یکی از محصولات پرفروش برند معتبر سونی در ایران است که با بازخورد بسیار خوبی بین کاربران همراه بوده است. این محصول سونی در چهار اندازه 55 اینچ، 65 اینچ، 75 اینچ و 85 اینچ در بازار موجود است که هر فرد متناسب با کاربری خود و متراژ محیط استفاده از تلویزیون، اندازه صفحه نمایش محصول را انتخاب می کند.

تلویزیون سونی x85j

 

طراحی بی نظیر این مدل تلویزیون سونی از دلایل اصلی انتخاب آن است. ظاهر تلویزیون سونی x85j با هر سلیقه ای هم خوانی دارد و نقش موثری را در ایجاد دکوراسیونی شیک و مدرن ایفا می کند. زیبایی این محصول و قابلیت های هوشمند کاربردی آن، این تلویزیون را به یکی از بهترین گزینه ها تبدیل کرده است. در این مقاله به معرفی دلایل انتخاب این محصول سونی توسط کاربران ایرانی می پردازیم.

مشخصات مهم تلویزیون سونی x85j

کیفیت تصویر این تلویزیون سونی 4K است و صفحه نمایش دستگاه به نور پس زمینه مجهز است که به روشنایی کامل صفحه نمایش کمک می کند. رزولوشن تصویر در این محصول سونی معادل 3840x2160 است که وضوح تصویر را به اندازه زیادی افزایش می دهد. سیستم صوتی به کار رفته در این تلویزیون جذاب نیز از جمله عوامل موثر در محبوبیت این محصول است.

در این بخش به 5 دلیل محبوبیت تلویزیون سونی x85j در ایران اشاره می کنیم.

1. طراحی فوق العاده بدنه محصول

بدنه این محصول ظاهر بی نقصی دارد که در زیبایی محیط نقش اساسی ایفا می کند. رنگ بدنه و رنگ قاب صفحه نمایش مشکی است. در دو طرف این تلویزیون پایه هایی تعبیه شده که رنگ آنها نیز مشکی است و قابلیت تنظیم دارند. پایه های این محصول را می توان استفاده نکرد و تلویزیون را به منظور زیبایی دکوراسیون یا خلوت شدن محیط، روی دیوار نصب کرد.

پایه نگهدارنده تلویزیون سونی x85j

 

جالب است بدانید که در قسمت پشت دستگاه شیارهایی واقع شده که محل قرارگیری کابل های مختلف تلویزیون است. این ویژگی تلویزیون سونی x85j به ایجاد نظم در فضا کمک می کند.

2. قابلیت ها و تکنولوژی های کاربردی تلویزیون سونی x85j

تکنولوژی های به کار رفته در تلویزیون هوشمند برای اغلب خریداران این کالا از اهمیت زیادی برخوردار است. این تکنولوژی ها به افزایش کیفیت صدا و تصویر، کاربری های متنوع دستگاه، اتصال به سایر لوازم الکترونیکی هوشمند و... منجر می شود.

سیستم عامل این دستگاه اندروید است و قابلیت اتصال به همه گوشی های هوشمند را دارد. به این ترتیب خیلی ساده می توانید محتوای صوتی یا تصویری داخل گوشی موبایل خود را از تلویزیون پخش کنید. ناگفته نماند که امکان نصب برنامه های مختلف روی سیستم عامل تلویزیون سونی x85j وجود دارد.

دستیار صوتی، منوی فارسی، قابلیت اتصال به هدفون، قابلیت اتصال به اینترنت و... از جمله دلایل محبوبیت این محصول در ایران است. در ادامه به چند تکنولوژی کاربردی این تلویزیون اشاره می کنیم.

تکنولوژی بهینه سازی محیط

این تکنولوژی که سونی آن را در تلویزیون های هوشمند به کار برده، به تنظیم ویژگی های صدا و تصویر با توجه به شرایط محیط منجر می شود. در واقع این محصول به سنسور نور تجهیز شده که بر اساس آن میزان نور صفحه نمایش به طور خودکار تنظیم می شود.

قابلیت سازگاری با اپل تی وی

افرادی که از گوشی ها و لوازم الکترونیکی اپل استفاده می کنند، می توانند آنها را به تلویزیون سونی x85j به سادگی متصل کنند. به این ترتیب تلویزیون قابلیت سازگاری با اپل تی وی را دارد و کاربر می تواند محتوای موبایل، لپ تاپ و تبلت اپل را نیز از تلویزیون سونی پخش کند.

قابلیت تجزیه و تحلیل تلویزیون سونی X85J

از ویژگی های منحصر به فرد این تلویزیون سونی باید به قابلیت تجزیه و تحلیل اشیا و رنگ ها اشاره کرد. این تکنولوژی داده های صوتی و تصویری را به خوبی تحلیل کرده و واقعی ترین صدا و تصویر را پخش می کند. رنگ های تصویر در این محصول سونی کاملا تفکیک شده و با کمک قابلیت بهینه سازی رنگ ها، با وضوح بیشتری نمایش داده می شوند.

3. قابلیت اتصال تلویزیون سونی به لوازم هوشمند

این ویژگی یکی از مهم ترین مشخصات تلویزیون سونی x85j است که کاربری این محصول را بسیار ساده می سازد. در واقع شما می توانید کنسول بازی، سیستم صوتی یا هر وسیله هوشمند دیگری را به تلویزیون متصل کرده و با استفاده از ریموت کنترل هوشمند آنها را مدیریت کنید.

نقش موثر تلویزیون سونی در دکوراسیون

 

از طرفی این محصول به درگاه های ارتباطی متعددی از جمله HDMI، بلوتوث، USB و کابل LAN نیز تجهیز شده است.

4. پردازنده قدرتمند تلویزیون سونی x85j

پردازنده قدرتمندی که در این تلویزیون هوشمند سونی به کار رفته، نمایش هر تصویر و پخش هر صدایی را امکان پذیر می کند. لازم است بدانید که پخش محتواهایی با کیفیت خیلی بالا، نیازمند پردازنده قوی تلویزیون است. سرعت پردازنده این تلویزیون سونی 100 هرتز است. این پردازنده همچنین در کاهش نویز صداها نیز نقش بسیار موثری دارد.

5. سیستم صوتی با کیفیت

افرادی که به دیدن فیلم و سریال، شنیدن موسیقی خوب و انجام بازی های کامپیوتری علاقه دارند، تمایل زیادی به خرید تلویزیون سونی x85j نشان می دهند. یکی از دلایل اصلی این افراد برای انتخاب این محصول سونی، کیفیت عالی صدا در این دستگاه است. این سیستم صوتی دارای 2 عدد بلندگو است که توان هر یک از آنها معادل 10 وات است.

این سیستم صوتی مجهز از حالت های مختلف صدا و استانداردهای صوتی مانند DTS Digital Surround، Dolby Atmos و Dolby Audio به خوبی پشتیبانی می کند. گیمرها از عملکرد این محصول در پخش صدای مهیج بازی رضایت کامل دارند و مخاطبان فیلم و موسیقی نیز معتقدند تلویزیون سونی x85j صدای باکیفیتی را ارائه می دهد.

خرید مطمئن تلویزیون سونی x85j از نمایندگی رسمی

امکانات هوشمند و قابلیت های متعدد این تلویزیون پرفروش سونی از دلایل اصلی جذابیت این محصول است. طراحی ساده و زیبای تلویزیون، تنوع سایز صفحه نمایش، حالت های مختلف پخش تصاویر و تکنولوژی های صوتی کاربردی از جمله ویژگی های مهم این کالای هوشمند محسوب می شوند.

با توجه به اینکه بازار ایران از محصولات تقلبی پر شده، توصیه می کنیم خرید تلویزیون سونی را از نمایندگی رسمی این برند در ایران انجام دهید. خانه سونی به عنوان نمایندگی رسمی برند سونی در تهران فعالیت دارد و امکان خرید حضوری یا آنلاین را برای کاربران تمام نقاط ایران فراهم کرده است. کارشناسان مجرب خانه سونی برای پاسخگویی به تمام سوالات شما در مورد محصولات سونی آمادگی خود را اعلام می کنند.

برای استعلام قیمت رسمی انواع تلویزیون سونی به سایت خانه سونی سر بزنید یا با مشاوران این مجموعه در تماس باشید. ناگفته نماند که خانه سونی تمام محصولات این برند را همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش به شما تحویل می دهد.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Z4K59uTt
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه