جمعه, ۳۱ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

تا به حال به این نکته فکر کرده اید که درب های ساختمانی تا چه می توانند در زندگی ما اثرگذار باشند؟ تصور کنید که قرار است در خانه ای بخوابید که درب ندارد یا این که درب آن امنیت کافی ندارد. آیا آسایش و آرامش خواهید داشت؟

به نظر می آید که درب های ساختمانی بیشتر از آن چه فکرش را می کنیم، در امنیت ما دخیل هستند.

اگر ساختمان ساز هستید یا این که تصمیم به ساخت یک خانه دارید، احتمالا به خوبی متوجه هستید که خرید درب های ساختمانی تا چه حد می تواند در ظاهر و امنیت سازه اثرگذار باشد.

در این مطلب می خواهیم به معرفی انواع درب های ساختمانی که توسط فروشگاه آنلاین رستا چوب ارائه می شود، اشاره کنیم. با ما همراه باشید.

رستا چوب ارائه دهنده انواع درب های ساختمانی

معرفی انواع درب های ساختمانی

زمانی که صحبت از درب های ساختمانی می شود، باید به درستی متوجه باشید که این درب ها انواع و اقسام بسیار زیادی دارند. هر یک از این درب ها برای محیط خاصی به کار می روند و کاربردهای منحصر به فردی دارند. به همین دلیل است که باید برای خرید هر یک از آن ها، در ابتدا به کاربردها و مزایای آن توجه داشته باشید.

اما اجازه بدهید به چندتا از مهم ترین درب های ساختمانی موجود در بازار اشاره کنیم:

درب های ضد سرقت

اگر بخواهیم به یکی از مهم ترین و اصلی ترین درب هایی که در ساخت و ساز به کار می آیند، اشاره کنیم قطعا باید درب ضد سرقت را نام ببریم. این درب ها از لحاظ ایمنی، بالاترین و بهترین عملکرد دارند و به همین دلیل است که فورا میان ساختمان سازان و خریداران محبوبیت پیدا کردند.

اما ویژگی های درب های ضد سرقت چیست؟

  • درب های ضد سرقت از لحاظ استحکام و مقاومت نسبت به درب های معمولی کیفیت خیلی بالاتری دارند
  • در درون ساختار آن ها، نوعی ورقه ی فلزی وجود دارد که بسیار مستحکم است.
  • درب های ضد سرقت دارای لولای مخفی هستند که باعث می شود سارق به آن دسترسی نداشته باشد
  • معمولا از یراق آلات بسیار باکیفیت در ساخت این درب ها استفاده می شود.

درب های ضد سرقت را می توان در انواع رنگ ها و طرح ها خریداری کرد. در واقع مدت هاست که دیگر این دسته از درب های ساختمانی تنها برای حفظ ایمنی به کار نمی آیند بلکه به خاطر طرح های زیبایی که دارند، در دکوراسیون داخلی خانه نیز به کار می آیند.

به همین دلیل است که معمولا ساختمان های نوساز و مدرن از این درب ها استفاده می کنند.

درب های داخلی

معمولا درب های ضد سرقت را به عنوان درب ورودی واحد به کار می برند چرا که ایمنی خیلی بالایی دارد. اما تکلیف درب های داخلی ساختمان چیست؟ از کدام درب ها برای فضای داخلی خانه استفاده می شود؟

در پاسخ به این سوالات باید مشخص شود که درب داخلی برای کدام یک از بخش های خانه قرار است استفاده شود؟

خود درب های داخلی به چند دسته تقسیم می شوند:

درب اتاق

یکی از ضروری ترین درب هایی که در ساختمان سازی باید به کار برود، درب اتاق است. معمولا این درب ها از درب های ورودی سبک تر هستند و ضخامت کمتری هم دارند. رایج ترین متریال به کار رفته در ساخت آن ها نیز HDF است. درب های اتاق را می توان در انواع طرح ها و رنگ ها خریداری کرد. قیمت آن ها نسبت به درب های ورودی ارزان تر است و از یراق آلات ساده تری استفاده می کنند. مهم ترین مسئله در خرید درب های اتاق این است که حتما عایق سازی صوتی و حرارتی باشند تا از عبور و مرور صوت، حرارت و سرما جلوگیری به عمل آورند.

رستا چوب ارائه دهنده انواع درب های ساختمانی

درب سرویس های بهداشتی

یکی دیگر از درب های بسیار مهمی که در فضای داخلی خانه کاربرد دارد، درب های سرویس بهداشتی است که باید ویژگی های خاصی داشته باشند. مثلا اصلی ترین ویژگی هر یک از این درب ها باید ضد آب بودنشان باشد. به هرحال محیط سرویس بهداشتی، محیط مرطوبی است که ممکن است خیلی سریع بافت چوبی درب ها را نابود کند. به همین دلیل است آن ها را با روکش های ضد آب مثل UPVC یا ABS می پوشانند تا آب به داخل آن ها نفوذ نکند. معمولا این درب ها به صورت CNC ساخته می شوند و تنوع خوبی دارند.

درب بالکن

یکی دیگر از درب های داخلی ساختمان، درب هایی است که به عنوان درب بالکن به کار می روند. این درب ها علاوه بر این که باید عایق سازی صوتی و حرارتی انجام بدهند، باید بتوانند به خوبی در برابر ضربه و فشار نیز مقاومت کنند و امکان نفوذ سارقین به داخل خانه را فراهم نیاورند. این درب ها را می توان از جنس های شیشه، چوب یا فلزی ساخت. همه چیز به سلیقه و دکوراسیون کلی خانه بستگی دارد.

اما برخی از ویژگی هایی عمومی درب های داخلی شامل موارد زیر است:

  • تمامی درب های داخلی باید عایق صوتی باشند تا محیط آرامی را برای ساکنین پدید بیاورند
  • درب های داخلی بهتر است عایق حرارت نیز باشد تا در مصرف انرژی صرفه جویی شود.
  • درب های داخلی را می توان از جنس های مختلفی ساخت اما جنس پایه ی بیشتر آن ها از چوب یا فرآورده های چوبی است.
  • می توان درب های داخلی را از جنس mdf، اچ دی اف، UPVC و... خریداری کرد.
  • بسته به کاربردی که دارند ممکن است قیمت درب های داخلی متفاوت باشد.

درب های ضد حریق

یکی دیگر از انواع درب های ساختمانی که برای هر ساختمان بزرگ و کوچکی ضروری و لازم است، درب ضد حریق است که معمولا در راه پله نصب می شود. این درب های ضد حریق به دلیل مقاومت بالایی که در برابر حریق دارند، به هنگام آتش سوزی امکان فرار را برای ساکنین به وجود می آورند.

درب های ضد حریق همچنین از سرایت آتش به دیگر طبقات ساختمان جلوگیری می کنند. متریال به کار رفته در این درب ها، به گونه ای است که در برابر آتش مقاومت می کنند. مثلا دستگیره های درب ضد حریق، ساز و کار ویژه ای دارند که علاوه بر مقاومت در برابر گرما، به سادگی باز می شوند.

رستا چوب ارائه دهنده انواع درب های ساختمانی

درب های لابی

یکی دیگر از رایج ترین درب هایی که در ساختمان های بزرگ و چند طبقه به کار می آید، درب های لابی است. این درب ها، اولین چیزهایی هستند که از محیط ساختمان به چشم می آیند. به همین دلیل است که اهمیت زیادی از لحاظ نما و دکوراسیون دارند.

درب های لابی به طور کلی ویژگی های زیر را دارند:

  • بیشتر درب های لابی از نوع درب های ضد سرقت دارند. چرا که بحث امنیت در آن ها بسیار مهم است و قرار است که از ورود غیر مجاز به داخل ساختمان جلوگیری کنند.
  • درب های لابی را معمولا از چوب های سنگین و مقاوم می سازند که ضد دیلم نیز می باشند. البته باید اشاره کنیم که درب های لابی را ممکن است در ترکیب با شیشه نیز بسازند. استفاده از شیشه در ساختار این درب ها، باعث می شود که دید خوبی از داخل محیط به بیرون آن داشت.
  • درب های لابی ابعاد متفاوتی دارند اما معمولا از درب های ورودی واحد بزرگ تر هستند.
  • درب لابی معمولا دارای طرح و نقش بسیار زیبا و جذابی است. کنده کاری و طراحی های روی درب باعث می شود که محیط داخلی خانه زیباتر به نظر بیاید.
  • قیمت درب های لابی با توجه به نوع متریال به کار رفته در آن ها، ابعاد و برند سازنده شان مشخص می شود.

معرفی فروشگاه درب های ساختمانی رستا چوب

اما حالا که با انواع درب های ساختمانی آشنا شدید، می خواهیم شما را با یکی از بهترین فروشگاه های درب ساختمانی آشنا کنیم. این فروشگاه که بیش از 16 سال است سابقه فعالیت دارد، می تواند یکی از بهترین مراجع شما برای خرید انواع درب های ضد سرقت، لابی، درب های داخلی، درب اتاق و ...باشد.

اما چرا رستا چوب را پیشنهاد می کنیم؟

  • رستاچوب تنوع بی نظیری دارد که باعث می شود اگر قصد خرید دارید؛ دست خالی از آن خارج نشوید
  • شما می توانید به صورت آنلاین تمامی محصولات و کالاهای موجود در وبسایت رستا چوب را مشاهده کنید و ویژگی درب های ساختمانی مورد نظرتان را بررسی کنید
  • قیمت درب های ساختمانی عرضه شده در رستا چوب، در قیاس با دیگر رقیبان بسیار منصفانه و معقول است.
  • کیفیت تمام درب های عرضه شده در این فروشگاه بالاست و به هیچ وجه، جنس های فیک و تقلبی را عرضه نمی کند.
  • روند خرید از این فروشگاه درب های ساختمانی بسیار راحت است.
  • رستا چوب تنها فروشگاهی است که به معنای واقعی کلمه، خدمات پس از فروش ارائه می کند.
  • رستاچوب تمام ابزار و یراق آلات درب های ساختمانی را نیز عرضه می کند.

به این ترتیب، رستا چوب می تواند لذت یک خرید مطمئن را به شما هدیه کند. کافیست همین الان سری به وبسایت این مجموعه بزنید و از میان تمام درب های ساختمانی عرضه شده در این فروشگاه، درب ساختمانی مورد نظرتان را انتخاب کنید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/w1jfp9Xa
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه