دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Mon, 29 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: افزایش قیمت خودرو، پیش از اصلاح ساختار خودروسازی ها و کاهش هزینه های مازاد اجحاف در حق مردم است و نارضایتی مردم از خودروهای داخلی را بیشتر می کند.

به گزارش فرصت امروز به نقل از خانه ملت، علی جدی درباه انتشار برخی خبرها مبنی بر افزایش قیمت کارخانه ای خودرو، گفت: از آنجا که ساختار تولید خودروسازی ها با مشکلاتی روبه رو بوده، بازار این محصول انحصاری است و دولت در این حوزه نقش اصلی در تصمیم گیری دارد، هزینه های سربار این صنعت بسیار است.

افزایش قیمت خودرو، پیش از اصلاح ساختار خودروسازی و کاهش هزینه های مازاد اجحاف در حق مردم است

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هزینه مازاد صنعت خودروسازی از جیب مصرف کننده پرداخت می شود، افزود: تولیدکننده خودرو انگیزه ای برای ارتقا کیفیت خودروهای تولیدی ندارد زیرا عرضه و تقاضا خودرو متناسب نیست و مصرف کننده ناچار به خرید این خودروها است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اضافه کرد: افزایش قیمت خودرو، پیش از اصلاح ساختار خودروسازی ها و کاهش هزینه های مازاد اجحاف در حق مردم است و نارضایتی مردم از خودروهای داخلی را بیشتر می کند.

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه اصلاح ساختار خودروسازی ها باید در اولویت قرار گیرد، تصریح کرد: هرچند وزارت صمت اقداماتی در این حوزه انجام داده اما سرعت آن باید افزایش یابد.

جدی اضافه کرد: فاصله قیمتی خودرو در کارخانه با بازار با افزایش بهای این کالا در کارخانه کاهش نمی یابد زیرا اکنون تقاضا بیش از عرضه بوده و خودرو به کالایی سرمایه ای تبدیل شده بنابراین قیمت خودرو در بازار همزمان با گران شدن خودرو در خودروسازی ها افزایش می یابد.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

جدول کامل قیمت محصولات ایران خودرو

جدول کامل قیمت محصولات سایپا

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/6ujPp3Ta
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوست
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه