پنجشنبه, ۹ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Thu, 28 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از اکو ایران، بررسی قیمت بازاری خودرو در اواسط آذرماه سال جاری همچنان از رشد حکایت دارد. افزایش قیمت خودرو در شرایطی رقم می خورد که همچنان خبری از مشتری در بازار نیست و قیمت خودروها تنها روی کاغذ افزایش می یابد. به نظر می رسد در بازار بی مشتری فروشندگان به میل خود قیمت اعلام می کنند.

فعالان بازار خودرو معتقدند دلیل افزایش قیمت خودرو به رغم نبود مشتری در بازار را باید در تداوم نوسانات نرخ ارز و روند صعودی قیمت سکه جست و جو کرد. البته در این میان برخی فعالان بازار بر افت عرضه شرکت های خودروساز به عنوان آیتم اثرگذار روی رشد قیمت خودرو تاکید می کنند. آنها معتقدند چنانچه روند عرضه از سوی شرکت های خودروساز بهبود پیدا کند حتی در صورت رشد نرخ ارز باز هم قیمت خودرو تا این حد افزایش پیدا نمی کند.

تداوم نوسانات نرخ ارز و روند صعودی قیمت سکه دلیل افزایش قیمت خودرو

دست اندرکاران بازار خودرو در پاسخ به این سوال که چه زمانی شاهد ثبات در بازار خودرو خواهیم بود می گویند ثبات به بازار خودرو زمانی باز می گردد که نوسان در سایر بازارهای جای خود را به آرامش داده و جاده عرضه خودرو به بازار نیز عریض شود.

برخی پیش بینی ها حکایت از این دارد که در بازه زمانی کوتاه امکان ایجاد ثبات در بازار وجود ندارد در مقابل برخی دیگر می گویند قیمت خودرو نیز در همانند قیمت سکه این روزها وارد فاز حبابی شده و به احتمال زیاد بخشی از این حباب تخلیه می شود، طرفداران این نظریه معتقدند حتی در صورت تخلیه نشدن حباب، نمودار قیمت برخی از خودروها امکان صعود بیشتر را نخواهد داشت.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/t2I0FCtV
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه