سه شنبه, ۲۹ اسفند(۱۲) ۱۴۰۲ / Tue, 19 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

نوسان قیمت ها در بازار خودرو ادامه دارد، به طوری که دیروز شاهد افت قیمت برخی از خودروها در بازار بودیم. برخی خودروها نیز رشدی 5 میلیون تومانی را تجربه کردند.

به گزارش فرصت امروز به نقل از اقتصادنیوز، با وجود این که قیمت دلار تقریبا در یک قیمت ثابت مانده و شاهد تغییر آن چنانی قیمت دلار از ابتدای هفته نیستیم، اما باز هم بازار خودرو در مسیر صعودی در حرکت است و هر روز شاهد رکوردشکنی های جدید قسمتی در بازار خودرو هستیم.

ادامه نوسان قیمت خودرو در بازار

این در شرایطی است که فعالان بازار خودرو، از نبود خریدار در بازار گلایه دارند و معتقدند که بازار به رکود تورمی عمیقی فرد رفته است.

گزارش ها حاکی از آن است که قیمت برخی خودروها در بازار با افزایش حدود ۵ میلیون تومانی روبه رو شد، این در شرایطی است که شاهد بودیم پراید ۱۱۱ بدون تغییر قیمت، ۳۰۰ میلیون تومان به فروش رفت.

بر همین اساس، گزارش ها از روند بازار نشان می داد که دیروز در بازار قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو تغییری نکرد و به قیمت ۴۶۵ میلیون تومان فروخته شد. پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز بدون تغییر قیمت، همان ۵۳۰ میلیون تومان در بازار فروش رفت.

اما این خودروها دیروز در بازار ۵ میلیون تومان گران شدند، به این  ترتیب پژو ۲۰۷ دستی پانوراما ۶۵۰ میلیون تومان، سمند EF۷ در حدود ۴۷۰ میلیون تومان، دنا اتوماتیک توربو پلاس ۷۴۵ میلیون تومان و ساینا S دنده ای  ۳۲۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرد.

از سوی دیگر، دیروز بازار خودرو شاهد کاهش ۵ میلیون تومانی این خودروها بود، به طوری که قیمت رانا پانوراما پلاس به ۵۲۰ میلیون تومان و قیمت پراید ۱۳۱ به ۲۸۵ میلیون رسید.

در این میان، در حال حاضر در بازار خودرو تارا دنده ای ۶۳۵ میلیون تومان، تیبا صندوق دار SX بنزینی ۳۰۸ میلیون تومان، کوییک دنده ای R در حدود ۳۲۵ میلیون تومان و شاهین ۵۲۵ میلیون قیمت دارد.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/VnWuXYXq
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورپرده پذیراییلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه