سه شنبه, ۲۹ اسفند(۱۲) ۱۴۰۲ / Tue, 19 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

برچسب سبزرنگ ماشین های کارنامه دار

احتمالاً شما هم به تازگی برچسب سبزرنگی را روی خودروهای شهر دیده اید. پس از افزایش کنجکاوی شهروندان در مورد این برچسب، خبرنگاران ما نیز در مورد آن تحقیقاتی انجام دادند و متوجه شدند که این برچسب ها مرتبط با سرویس کارشناسی خودرو در کارنامه می باشد. این برچسب روی خودرو، به این معناست که این خودرو از نظر فنی و بدنه کارشناسی شده و یک گزارش جامع در باره وضعیت سلامت خودرو به متقاضی ارائه شده است.

یکی از دلایلی که باعث می شود تا خریداران و فروشندگان خودروهای دست دوم هنگام معامله نتوانند قیمت منصفانه و مناسبی را برای خودرو تعیین کنند، این است که وضعیت سلامت خودرو برایشان شفاف نیست.

مجموعه «کارنامه» با ارائه خدمات کارشناسی شرایطی را فراهم کرده است تا متقاضیان بتوانند با درخواست آنلاین کارشناسی خودرو در محل یک گزارش کارشناسی جامع را به همراه بازه قیمت منصفانه دریافت کنند.

گزارش کارشناسی کارنامه شامل نتایج بررسی تمامی ابعاد فنی و بدنه خودرو و همینطور تست رانندگی است. در واقع، متقاضی با دریافت این گزارش اطمینان پیدا می کند که نسبت به سلامت خودرو آگاهی کاملی پیدا کرده است. مهم تر از همه اینها، باید بگوییم که این گزارش تحت ضمانت ۱۰۰ میلیون تومانی قرار دارد.

گزارش جامع آنلاین و بدنه خودرو به شکل آنلاین ارائه می شود و گزارش بدنه در قالب یک نسخه کاغذی در اختیار متقاضی قرار می گیرد؛ از همین رو، متقاضی می تواند در لحظه به این گزارش دسترسی پیدا کند.

اعتبار گزارش های کارنامه از این جهت است که علاوه بر کارشناس متخصص، تیم مستقر در کارنامه نیز بر کیفیت آن نظارت دارند، و پیش از تحویل گزارش نهایی به مشتری، با بررسی کامل آن از صحت و اعتبار گزارش اطمینان می یابند.

متقاضیان دریافت گزارش کارشناسی خودرو می توانند با مراجعه به وبسایت کارنامه نسبت به دریافت گزارش فنی، بدنه، بازه قیمتی و برچسب سبز رنگ (این ماشین کارنامه دارد) برای خودروی مورد نظر اقدام کنند. کارشناسان مجموعه پس از بررسی 430 نقطه خودرو یک گزارش کامل از وضعیت آن به متقاضی ارائه می کنند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/v8TJbwKB
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورپرده پذیراییلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه