جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از ایلنا، اتحادیه صنف نمایشگاه داران اتومبیل گفت: قرعه کشی بازار را نابود کرده و یکی از علل اصلی نابسامانی بازار خودرو است.

کریمی گفت، درباره وضعیت بازار خودرو اظهار داشت: با کاهش قیمت دلار قیمت اتومبیل هم کاهش پیدا کرد، خصوصا در خودروهای خارجی تغییراتی داشته است.

قرعه کشی خودرو بازار را نابود کرد

وی تصریح کرد: واقعیت بازار ایران این است که همیشه وقتی کالایی از جمله خودرو ارزان می شود تقاضا پایین و زمانی که گران می شود تقاضا و استقبال برای خرید بالا می رود.

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه داران استان البرز در ادامه با تاکید بر لزوم جمع آوری قرعه کشی خودرو گفت: قرعه کشی بازار را نابود کرده و یکی از علل اصلی نابسامانی بازار خودرو است.

وی همچنین با انتقاد از خرید و فروش خودرو در سایت ها گفت: یکی از عوامل مهم برهم زدن نظم بازار خودرو سایت های خرید و فروش هستند چون نرخ ها مشخص نیست و هر کس هر قیمتی که بخواهد را اعلام می کند، در صورتی که در نمایشگاه های اتومبیل تفاوت قیمت بسیار ناچیز است.

کریمی با بیان اینکه تعیین قیمت خودرو باید در دست بازار باشد نه سایت، خاطرنشان کرد: علل آشفتگی و بر هم خوردن بازار؛ سایت ها هستند و اکنون بازار از کنترل خارج شده است.

وی تاکید کرد: یکی از راه هایی که می تواند باعث شکستن قیمت خودرو شود باز شدن درهای گمرک است.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/2krFft2x
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه