شنبه, ۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز
عرضه خودرو در سال آینده با اعلام قیمت جدید شورای رقابت

تعدیل در قیمت خودرو با عرضه و تقاضا در بازار

1 سال پیش ( 1401/12/29 )
 

سخنگوی وزارت صمت گفت: ۲ خودرو جدید وارد خط تولید و دو یا سه مدل قدیمی از رده خارج می شوند که به دلیل جلوگیری از ایجاد التهاب در بازار از بیان اسم خودروها خودداری می کنم.

به گزارش فرصت امرو به نقل از اقتصاد آنلاین، امید قالیباف با بیان اینکه منتظر اعلام قیمت های شورای رقابت هستیم تا عرضه خودرو سال آینده را آغاز کنیم، گفت: به هر شکل وقتی یک سال افزایش قیمت اتومبیل نداشته باشیم باید تصمیم منطقی گرفته شود. با این حال امسال یک رشد خیره کننده در صنعت خودرو داشتیم و یک میلیون و سیصد هزار دستگاه در کشور تولید شد. برای سال آینده در نظر داریم که این رقم را به یک میلیون و ششصد دستگاه برسانیم.

تعدیل در قیمت خودرو با عرضه و تقاضا در بازار

وی با بیان اینکه در سال جاری تولید خودرو دو برابر مقدار سال های ۹۷، ۹۸ و ۹۹ بوده است، گفت: تعداد خودروهای ناقص هم به صفر رسیده است.

سخنگوی وزارت صمت بیان کرد: همچنین دیگر چیزی تحت عنوان قرعه کشی وجود ندارد. بلکه فهرست انتظار داریم. منتهی این لیست برای هر مدل خودرو یا تقاضا اندازه عرضه و یا بیشتر است، لذا قرعه کشی و تاریخ پیوست لیست انتظار و ثبت تقاضا برای ما مهم است و بر اساس آن خودروسازها سیاست های خود برای تعداد تولید هر کدام از مدل ها را تبیین می کنند.

قالیباف با ذکر این نکته که در سال ۱۴۰۲ دو خودروی اطلس و آریا وارد خط تولید می شوند، افزود: همچنین دو یا سه مدل قدیمی را از رده خارج می کنیم که به دلیل جلوگیری از ایجاد التهاب در بازار از بیان اسم خودروها خودداری می کنم.

سخنگوی وزارت صمت درباره اینکه تضمینی برای کاهش قیمت خودروهای در بازار وجود دارد یا خیر، گفت: در همین مدت که قیمت ارز پایین آمد، قیمت ماشین کم شد. این سوال باید از دستگاه دیگر پرسیده شود. ما باید عرضه را به حدی برسانیم که مقدار افزایش قیمتی که به خودرو می خورد از تورم کمتر باشد.

وی درباره اینکه تمهیدات وزارت صمت برای جلوگیری از فروش محصولات آلاینده چیست؟ عنوان کرد: یک تفاهم نامه با شهرداری برای از رده خارج کردن ۵۰۰ هزار دستگاه موتورسیکلت و برقی کردنشان امضا کردیم. خودروهایی که وارد می شود آلایندگی کمتری دارد. خبر خوش ما برای سال آینده گسترش ویترین خودرویی کشور است. همچنین در حال حاضر بعضی خودروسازها به فکر فروش لیزینگی اتومبیل ها هستند.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Xm9P8fZI
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه