شنبه, ۲۹ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 18 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از ایبِنا، یک فعال بازار خودرو گفت: ریزش قیمت ارز در روز های اخیر باعث کاهش شدید قیمت خودرو شده که این شرایط همچنان ادامه خواهد داشت.

بهزاد عباسعلی زاده، فعال بازار خودرو در خصوص تاثیر کاهش قیمت ارز بر بازار خودرو گفت: خوشبختانه ریزش قیمت ارز مدتی است بنا به دلایل مختلف آغاز شده است. این موضوع تاثیر فراوانی بر قیمت خودرو نیز داشته و ما طی روزهای اخیر با کاهش شدید قیمت در بازار خودرو مواجه هستیم. بطوریکه فروشندگان با هر قیمتی که خودرو را عرضه می کنند باز هم خریدار زیادی در بازار وجود ندارد.

با روند کاهش قیمت ارز همچنان باید منتظر ریزش قیمت خودرو باشیم

وی به دلایل عقب نشینی مقطعی مردم از خرید خودرو اشاره کرد و گفت: از آنجا که قیمت خودرو ریزشی شده، تعداد زیادی از مردم دست از خرید کشیده اند و همچنان منتظر کاهش بیشتر قیمت ها هستند.مطمئنا با تثبیت نسبی قیمت ها باز هم شاهد حضور پرتعداد خریداران در بازار خواهیم بود.

این فعال بازار خودرو به تداوم روند کاهشی قیمت در روز های آتی اشاره کرد و افزود: با تاثیر قابل توجه تثبیت و کاهش قیمت ارز بر قیمت خودرو پیش بینی می شود، همچنان باید منتظر ریزش قیمت باشیم. فقط امیدوارم این روند ادامه دار و قابل کنترل باشد تا بعد از مدتی دوباره شاهد افزایش نجومی قیمت ها در بازار نباشیم.
 
عباسعلی زاده به تاثیرات مثبت طرح یکپارچه عرضه خودرو های داخلی اشاره کرد و گفت: علاوه بر تاثیر ریزش قیمت ارز در بازار خودرو، بسیاری از خریداران نیز از طریق ثبت نام در سامانه یکپارچه عرضه خودرو برای خرید اقدام کردند که طبعا این مورد باعث حذف آنان از بازار شد و دیگر خبری از هجوم خریداران به بازار نیست. البته این مساله باعث شد عرضه و تقاضا نیز تا حدی هماهنگ و متعادل شود.

وی انتشار اخبار مثبت داخلی و خارجی را در کاهش قیمت ارز و خودرو دخیل دانست و ادامه داد: مذاکرات مثبت دیپلماسی با کشور های مختلف از جمله عمان، سفر رئیس کل بانک مرکزی به واشنگتن و دسترسی به منابع مالی در صندوق بین المللی پول و همچنین خبر پرداخت دلار های بلوکه شده ما توسط عراق از جمله اتفاقاتی بود که موج خبری خوبی را در جامعه و اقتصاد ما ایجاد کرد.

وی اظهار داشت: به عنوان یکی از فعالان بازار خودرو معتقدم هر چه قیمت خودرو کاهش یابد شاهد رونق بیشتر بازار خواهیم بود، چراکه قدرت خرید مردم بالاتر می رود و به تبع آن خرید و فروش نیز افزایش خواهد یافت.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/XvsWNGoi
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه