شنبه, ۲۹ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 18 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از اقتصادنیوز، ارزیابی ها حکایت از آن دارد که امروز و با افزایش نرخ دلار رشد قیمت به بازار خودرو بازگشت و با این شرایط شاهد افزایش قیمت محصولات سایپا در کنار پرطرفدارهای ایران خودرو بودیم.

فعالان بازار خودرو افزایش نرخ دلار را دلیل رشد قیمت خودرو در بازار امروز می دانند و معتقدند که افت قیمت در روزهای اخیر موجب شد تا با تغییر کانال دلار شاهد تغییر قیمت در بازار خودرو باشیم. براساس ارزیابی ها «شاهین» تنها خودوریی است که امروز افت قیمت در بازار داشت و سایر محصولات سایپا با رشد راهی بازار شدند.

براساس ارزیابی بازار پرطرفدارهای ایران خودرو امروز افزایش 3 تا 20 میلیونی داشتند و «دنا پلاس» تنها محصول پرطرفدار ایران خودرو محسوب می شود که با کاهش قیمت راهی بازار شد.

به گفته فعالان بازار خودرو افزایش قیمت دلار در بازار امروز عمده دلیل رشد قیمت خودرو محسوب می شود و با این شرایط این رشد توانست نوار کاهش چندین روزه قیمت را پاره کرد.  

براساس ارزیابی بازار امروز «هایما S5 پلاس» در بازار رشد 20 میلیونی داشت و بیشترین افزایش قیمت را به خود اختصاص داد. «راناپلاس» هم رشدی 8 میلیونی داشت و به این طریق رتبه دوم بیشترین افزایش قیمت را به خود اختصاص داد.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «207 پاناراما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» اشاره کرد. رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند سورن پلاس» در بازار 525 میلیونی تومان قیمت گذاری شد و نسبت به روز گذشته رشد 5 میلیونی داشت. «هایما S5پلاس» هم در بازار یک میلیارد و 190 میلیون تومان قیمت گذاری شد و رشدی 20 میلیونی را تجربه کرد.

«رانا پلاس» هم در میان محصولات ایران خودرو امروز رشد 8 میلیونی را تجربه کرد و در بازار با قیمت 440 میلیون تومان قیمت خورد. «دناپلاس» هم در بازار امروز 602میلیون تومان قیمت گذاری و افت 3 میلیونی را ثبت کرد؛ براساس ارزیابی ها دنا پلاس تنها خودرویی بود که در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز افت قیمت داشت.

«دنا پلاس توربو اتومات» هم امروز رشد قیمت داشت و در بازار افزایش 3میلیونی را تجربه کرد و قیمت آن به 803 میلیون تومان رسید. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز قیمت «207 پاناراما اتومات» هم 900 میلیون قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 520 میلیون تومانی شد و کاهش 2 میلیونی را تجربه کرد، شاهین تنها خودرو در میان محصولات سایپا است که امروز افت قیمت داشت. اما محصولات اقتصادی سایپا امروز رشد قیمت داشتند.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک هم امروز «کوییک R» در بازار 315 میلیون تومان شد و رشد 5 میلیونی داشت و «کوییک معمولی» هم در بازار 312 میلیون تومان قیمت گذاری خورد و افتی 6 میلیونی را تجربه کرد. اما در میان خانواده تیبا هم امروز «تیبا صندوقدار» در بازار 315 میلیونی قیمت گذاری شد و رشد 15 میلیون تومانی را تجربه کرد، «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 320 میلیون تومان دست به دست شد و تغییر قیمت نداشت. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم بدون تغییر در بازار 305 میلیون تومان قیمت خورد و رشد 2 میلیونی را تجربه کرد.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/vA7V58HX
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه