جمعه, ۱۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 3 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

افت قیمت، چه در محصولات داخلی و چه در محصولات مونتاژی کاملاً محسوس بوده و بازار، طبق پیش بینی روز گذشته عمل کرد.

به گزارش فرصت امروز به نقل از شهر خبر، قیمت خودرو تحت تأثیر اخبار مربوط به افزایش قیمت درب کارخانه محصولات، چند روزی افزایشی بود؛ اما به دلیل ثباتی که نرخ ارز از خود نشان می دهد، قیمت ها نیز نتوانستند بیش از این افزایش یابند و با نبود تقاضا در بازار، سرانجام کاهشی شدند. در بازار داخلی ها، قیمت خودرو کاهشی گزارش می شود.

کوییک S دنده دستی، هاچ بک اقتصادی سایپا محسوب می شود که تنها دو میلیون تومان ارزان تر از روز گذشته و با قیمت ۳۴۳ میلیون تومانی خرید و فروش می شود.

خبر افزایش قیمت خودرو در کارخانه تاثیری بر بازار خودرو نداشت

شاهین G از سدان های لوکس شرکت سایپا بوده که با افت ۸ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به نرخ ۵۹۲ میلیون تومان رسیده و یکی از خودروهای ایرانی با بیشترین مقدار کاهش قیمت محسوب می شود.

پژو ۲۰۷i دنده ای که از هاچ‎ بک های تولیدی ایران خودرو به شمار می رود، ۶ میلیون تومان کاهش قیمت دارد و به قیمت ۶۱۵ میلیون تومان خرید و فروش رسیده است.

پژو پارس LX TU۵ که از سدان های بازار محبوب بازار است، رکورددار بیشترین افت قیمت میان داخلی های بازار به شمار می رود. این خودرو با ۱۰ میلیون تومان افت قیمت، با نرخ ۶۲۶ میلیون تومانی معامله می شود.

قیمت خودروهای مونتاژی

بازار خودروهای مونتاژی نیز دچار افت قیمت هست. جک J۴ کرمان موتور که از سدان های اقتصادی کرمان موتور به شمار می شود، رکورددار افت قیمت در بازار مونتاژی های بازار است. این خودرو با کاهش ۱۰ میلیون تومانی به قیمت ۷۳۰ میلیون تومان رسید.

هایما S۵ اتوماتیک ۶ سرعته یکی از کراس اوورهای مونتاژی ایران خودرو بوده که با ۱۵ میلیون تومان کاهش، به نرخ یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان خرید و فروش می شود

جک S۵ نیوفیس از کراس اوورهای محبوب بازار بوده که با افت ۱۵ میلیون تومانی، به نرخ یک میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان رسید.

فیدلیتی پرایم نیو ۵ نفره جزو معدود خودروهای بازار محسوب می شود که نسبت به روز گذشته گران تر شد. این خودرو از آغاز امروز، ۱۰ میلیون تومان بالاتر و با قیمت یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان معامله می شود.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ycsThOjS
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه