جمعه, ۱۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 3 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

قیمت خودرو روز گذشته نوسان چندانی نداشت و روند با ثباتی را طی کرد. بین خودروهای بررسی شده در بازار، تنها دنا پلاس شش دنده و هایما S5 اتوماتیک کاهش نرخ را تجربه کردند.

به گزارش فرصت امروز به نقل تجارت نیوز، بازار خودرو همچنان در رکود به سر می برد. بررسی وضعیت قیمت خودرو، روز گذشته نشان می دهد که همچنان رکود در بازار حکم فرماست و بسیاری از محصولات نسبت به روزهای گذشته تغییر قیمتی نداشته اند و در ثبات به سر می برند.

قیمت خودروهای داخلی بدون تغییر ماند

تقاضا در بازار نیز همچنان مایل به صفر است و کمتر خریداری در بازار به چشم می خورد. همچنین طرح های فروش قسطی مونتاژکاران که در جریان است چندان مورد استقبال قرار نگرفته و رکود به این بخش هم رسوخ کرده است.

به نظر می رسد با توجه به شرایط بازار متقاضیان خودرو همچنان منتظر ریزش بیشتر قیمت ها هستند. در این بین دولت به عنوان سکاندار اصلی بازار برنامه چندانی برای تنظیم و تعدیل بازار ندارد و به جز خبردرمانی، ثبات قیمت دلار است که بازار خودرو را در شش ماه اخیر نگه داشته است.

قیمت خودرو در بازار محصولات داخلی

قیمت خودرو صفر داخلی با توجه به آمار و قیمت روزانه خودرو در سایت کارنامه با تغییراتی همراه شد. در این گزارش روند قیمتی خودروی های صفر پر تقاضا مورد بررسی قرار گرفته اند

بخش خودروهای داخلی فشار کاهش قیمت بیشتر روی محصولاتی است که تا امروز نسبت به رکود بازار مقاومت نشان داده اند. دنده پلاس شش دنده توربو که گران ترین محصول مورد بررسی است، تنها محصول داخلی شناخته می شود که امروز روند ریزشی را در پیش گرفت. این محصول با افت 0.54 درصدی در محدوده 739 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

محصولات بررسی شده بدون هیچ گونه تغییری نسبت به روز گذشته، به روند خطی خود ادامه دادند. در بین محصولات ایران خودرو پژو پارس TU5 LX در نرخ 626 میلیون تومان ثابت ماند. پژو 207 نیز 620 میلیون تومان معامله شد.

سمند سورن پلاس بنزینی که حالا به زیر 600 میلیون تومان رسیده، 580 میلیون تومان قیمت دارد. رانا پلاس هم امروز 502 میلیون تومان قیمت خورد. پژو 206 تیپ 2 هم که از محبوبیت بالایی برخوردار است با ارزش 475 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

در بین مدل های سایپا نیز همچنان شاهین سرمدار است و طرح G آن در بازار آزاد 585 میلیون تومان به فروش می رسد. کوییک دنده ای S هم 339 میلیون است و پراید 111 و 131 به ترتیب 325 میلیون و 315 میلیون تومان قیمت گذاری شده اند.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/vofnRPi3
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه