جمعه, ۱۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 3 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

بازار خودرو همچنان در رکود به سر می برد. تقاضا در بازار نیز همچنان مایل به صفر است و کمتر خریداری در بازار به چشم می خورد. همچنین طرح های فروش قسطی مونتاژکاران که در جریان است چندان مورد استقبال قرار نگرفته و رکود به این بخش هم رسوخ کرده است.

به گزارش فرصت امروز به نقل از اقتصاد آنلاین، به نظر می رسد با توجه به شرایط بازار متقاضیان خودرو همچنان منتظر ریزش بیشتر قیمت ها هستند. در این بین دولت به عنوان سکاندار اصلی بازار برنامه چندانی برای تنظیم و تعدیل بازار ندارد و به جز خبردرمانی، ثبات قیمت دلار است که بازار خودرو را در شش ماه اخیر نگه داشته است.

پیش بینی قیمت خودرو در نیمه دوم سال

در حالی که نیمه اول سال رو به پایان است، بسیاری از کارشناسان شرایط بازار را در مهر ماه همانند شش ماه ابتدایی سال پیش بینی می کنند.

آن ها معتقدند که بازار ارز در حال حاضر مهم ترین متغیر مؤثر بر قیمت خودرو شناخته می شود و تا زمانی که دولت با سیاست های دستوری و به شکلی پلیسی نرخ دلار را کنترل کند، بازار خودرو هم به روند رکودی خود ادامه می دهد.

اما جدا از شرایط بازار ارز، واردات خودرو  هم به موضوع مهمی در بازار خودرو طی سال جاری تبدیل شده است. طی ماه های اخیر مسئولان وزارت صمت و سیاست گذاران بازار با اتکا به این خبر توانسته اند تا حدودی بازار را کنترل کنند، اما باید توجه داشت که با ادامه این روند، بازار دیگر نسبت به این خبر خنثی و بی حس شده و در صورتی که واردات به مرحله نهایی نرسد، بار دیگر باید منتظر بازگشت موج افزایش قیمت به بازار بود.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/aS1McsMa
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه