یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 5 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

شانس تحصیل رایگان با بورسیه تحصیلی در ایتالیا

شانس تحصیل رایگان با بورسیه تحصیلی در ایتالیا | بورسیه تحصیلی

ایتالیا یکی از کشورهایی است که هر ساله دانشجویان زیادی را برای تحصیل از کشورهای مختلف دنیا به خود جذب می کند. ایتالیا بدلیل امکانات بسیار خوبی که برای دانشجویان فراهم می کند و همچنین فراهم کردن شرایط مناسب زندگی دانشجویی، به شما این امکان را می دهد تا در دانشگاه های باکیفیت و سطح بالای دنیا به ادامه تحصیل بپردازید. دانشگاه های ایتالیا در دو نوع خصوصی و دولتی در تمام مقاطع و اکثر رشته ها، شرایط را برای دانشجویان بین المللی به خوبی فراهم کرده اند. همچنین بورسیه هایی زیادی در این کشور وجود دارد که دانشجویان می توانند برای دریافت آن ها درخواست خود را ارائه دهند. با ما همراه باشید تا درباره بورسیه تحصیلی ایتالیا صحبت کنیم.

انواع بورسیه در ایتالیا

یکی از مزایای بزرگی که دانشجویان را به سمت این کشور زیبا می کشاند، بورسیه های فوق العاده ایتالیا است. بورسیه های تحصیلی زیادی در این کشور وجود دارد که به دانشجویان بین المللی اختصاص داده می شود و می تواند با کاهش هزینه ها شرایط بسیار خوبی را برای دانشجویان فراهم کند.

بورسیه استانی ایتالیا

یکی از بورسیه هایی که مورد توجه افراد داخل و خارج این کشور قرار گرفته است، بورسیه استانی ایتالیا است. این بورسیه هر ساله توسط دولت این کشور برای دانشجویان قرار داده می شود و در تمام مقاطع به آن ها تعلق می گیرد. مبلغ حدودی این بورسیه برای مقطع کارشناسی ارشد 5 هزار یورو است که شرایط فوق العاده ای هم از نظر تحصیلی و هم برای زندگی روزمره برای افراد فراهم می کند. برای دریافت بورسیه DSU یا استانی، متقاضیان باید اثبات کنند که توانایی تامین هزینه های تحصیل خود را ندارند.

بورسیه تحصیلی ایتالیا

این نوع از بورسیه های کشور ایتالیا برای دانشجویان مقاطع ارشد و دکترا در نظر گرفته شده است و عموما بر اساس رزومه، معدل و نمره زبان به افراد داده می شود.

بورسیه های شایستگی

یکی از انواع بورسیه های کشور ایتالیا بورسیه شایستگی است که دانشگاه پلی تکنیک میلان برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد خود در ترم اول یا دوم در نظر می گیرد. دانشجویانی که از بورسیه شایستگی برخوردار می شوند؛ باید مبلغی نزدیک به 200 یورو را بعنوان هزینه اداری غیر قابل بازگشت بپردازند. بورسیه های شایستگی شامل بورسیه های پلاتینیوم، طلایی و نقره ای هستند که درباره ویژگی های آن ها توضیح خواهیم داد. بورسیه های پلاتینیوم ایتالیا شامل کمک هزینه 10000 یورویی هستند که در کنار این کمک هزینه شما از پرداخت هزینه های تحصیل نیز معاف خواهید شد.

بورسیه طلایی ایتالیا کمک هزینه 5000 یورویی را در مدت زمان یک سال در اختیار دانشجو قرار می دهد و همچنین فرد را از پرداخت هزینه های تحصیل نیز معاف می سازد. در بورسیه نقره ای هیچگونه کمک هزینه ای به دانشجو پرداخت نخواهد شد و فقط هزینه های تحصیل برای او حذف خواهد شد.

هدف از بورسیه های تحصیلی ایتالیا

امروزه تحصیل در ایتالیا می تواند هدف بسیاری از دانشجویان بین المللی جهان باشد. دولت ایتالیا همواره تلاش می کند تا با در نظر گرفتن شرایط مناسب برای همه دانشجویان داخلی و خارجی، با ایجاد بورسیه های تحصیلی فرصت کسب علم را برای افراد فراهم سازد.

شرایط سنی بورسیه تحصیلی ایتالیا

بطور کلی بورسیه های تحصیلی ایتالیا محدودیت سنی ندارند و معمولا سن فرد در میان مدارک لازم برای درخواست جایگاه خاصی ندارد. می توان گفت بیش از هر چیز مقطع تحصیلی مد نظر شما برای دریافت بورسیه مورد توجه قرار می گیرد. بعنوان مثال بهتر است بدانید که برخی از بورسیه های این کشور در مقطع کارشناسی ارشد به دانشجویان 28 سال به بالا تعلق دارد و همچینین در مقطع دکترا، داشتن حداقل 30 سال سن، اهمیت زیادی دارد.

جمع بندی

اپلای ایتالیا بعنوان یکی از بهترین مقاصد دنیا برای تحصیل در بهترین و برترین دانشگاه های جهان، مورد توجه بسیاری از دانشجویان قرار گرفته است. این کشور شرایط مطلوبی را برای زندگی دانشجویی فراهم کرده است. هزینه زندگی در شهرهای مختلف ایتالیا کمی متفاوت است اما می توان گفت هزینه ها در شهرهای رم و میلان بیشتر از سایر قسمت های این کشور می باشد. همچنین تهیه مسکن در بسیاری از شهرهای ایتالیا فرایند ساده ای دارد و عموما توسط دفتر بین المللی دانشگاه محل تحصیل شما انجام می شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ZG15Uhh6
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه