یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 5 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

هتل های تمیز و ارزان مشهد طبق نظر مسافران

تصور برخی افراد این است که هتل های ارزان مشهد بی کیفیت هستند اما باید به این مسئله اشاره کرد که در بین هتل های ارزان این شهر، هتل هایی وجود دارند که هم از نظر تمیزی و هم از نظر قیمت عالی هستند. با توجه به نیاز مردم و وضعیت اقتصادی فعلی تصمیم گرفتیم تعدادی از هتل های تمیز و ارزان مشهد را به شما معرفی کنیم.

لیست تمیزترین هتل های مشهد طبق نظر مسافران

  • هتل محلات مشهد
  • هتل نسیم مشهد
  • هتل جوادیه مشهد
  • هتل آپارتمان شکوه ایمان مشهد
  • هتل ایزد مشهد
  • هتل آپارتمان شباهنگ مشهد
  • هتل آپارتمان پرهام مشهد
  • هتل اترک مشهد
  • هتل ارغوان مشهد
  • هتل نگین مصلی مشهد

تمیزترین هتل آپارتمان های مشهد طبق نظر مسافران

در بین لیست تمیزترین هتل های مشهد، چند هتل آپارتمان نیز وجود دارد که به در ادامه به معرفی تمیزترین هتل آپارتمان های مشهد پرداخته ایم.

هتل آپارتمان شکوه ایمان

هتل آپارتمان شکوه ایمان مشهد را می توان در دسته تمیز ترین هتل آپارتمان های مشهد طبق نظر مسافران دانست. این هتل آپارتمان دارای 7 طبقه ساختمانی و 116 واحد اقامتی می باشد که در سال 98 به بهره برداری رسیده است. تیپ اتاق های این هتل آپارتمان شامل: آپارتمان های یک خوابه، سوئیت 2 تخته، 3 تخته و... می شود. از جمله امکانات این هتل آپارتمان می توان به رستوران، نمازخانه، آسانسور، خدمات لاندری و... اشاره نمود.

آدرس هتل آپارتمان شکوه ایمان مشهد: خیابان نواب صفوی، نبش نواب صفوی 12

هتل آپارتمان شباهنگ مشهد

هتل آپارتمان شباهنگ مشهد نیز از دیگر هتل آپارتمان های تمیز مشهد می باشد که در سال 1400 مورد بازسازی کامل قرار گرفته است. این هتل آپارتمان دارای 6 طبقه و 52 سوئیت است که هر کدام از این اتاق ها به امکانات رفاهی مناسبی مجهز هستند. تیپ اتاق های این هتل آپارتمان شامل: سوئیت 2 تخته و آپارتمان های یک خوابه می باشد. از امکانات این هتل آپارتمان می توان به رستوران با منوی بوفه، نمازخانه، خدمات تاکسی سرویس و... اشاره نمود.

آدرس هتل آپارتمان شباهنگ مشهد: خیابان امام رضا، امام رضا 5

هتل آپارتمان پرهام مشهد

هتل آپارتمان پرهام مشهد در خیابان آخوند خراسانی واقع شده و از 4 طبقه و 16 اتاق تشکیل شده است. این هتل آپارتمان دارای رستوران، نمازخانه، آسانسور، لابی و… می باشد. با اقامت در هتل آپارتمان پرهام مشهد دسترسی شما به بازار مدرس، بازار جنت و بازار طلا و جواهر آسان خواهد بود.

آدرس هتل آپارتمان پرهام مشهد: خیابان آخوند خراسانی، نبش آخوند خراسانی 25

تمیز ترین هتل های 1 ستاره مشهد طبق نظر مسافران

هتل محلات مشهد

هتل محلات مشهد یکی از هتل های تمیز و ارزان مشهد است که هم قیمت ارزانی دارد و هم کیفیت خدمات آن مناسب است. این هتل در خیابان سرشور که یکی از خیابان های قدیمی مشهد است واقع شده و دسترسی راحتی به حرم مطهر، بازار سرشور، باب الجواد (ع) و حمام مهدی قلی بیگ دارد. هتل محلات مشهد در سال 96 افتتاح شده و فاصله آن تا حرم مطهر حدود 8 دقیقه پیاده روی می باشد.

هتل محلات مشهد

آدرس هتل محلات مشهد: خیابان سرشور، داخل سرشور 26

هتل شقایق مشهد

از دیگر هتل های 1 ستاره تمیز مشهد می توان به هتل شقایق اشاره نمود که در خیابان سرشور واقع شده است. هتل شقایق مشهد از نظر قیمت بسیار ارزان است و می توانید با کمترین قیمت در اتاق های این هتل اقامت داشته باشید. دسترسی به بازار سرشور و حمام مهدی قلی بیگ و باب الجواد از محاسن این هتل 1 ستاره می باشد.

هتل شقایق مشهد

آدرس هتل شقایق مشهد: خیابان سرشور، نبش سرشور 20

هتل سی و سه پل مشهد

هتل سی و سه پل مشهد طبق نظر سنجی های متعدد از مسافران، یک هتل قیمت مناسب و نسبتا تمیز است. البته به این نکته باید توجه داشت که به نسبت قیمت پایین نباید توقع امکانات زیادی را داشت باشیم. هتل سی و سه پل مشهد دارای امکاناتی نظیر رستوران، پارکینگ، نمازخانه و... است. با اقامت در این هتل 1 ستاره دسترسی شما به بازارهای هفده شهریور، بازار رضا و پارک میرزا کوچک خان ساده خواهد بود.

آدرس هتل سی و سه پل مشهد: امام رضا 8، نبش رجب زاده 14

تمیزترین هتل های 2 ستاره مشهد طبق نظر مسافران

هتل جوادیه مشهد

هتل جوادیه مشهد از دیگر هتل های تمیز و ارزان مشهد است که در خیابان طبرسی واقع شده. هتل جوادیه در سال 94 افتتاح شده و یکی از هتل های با کیفیت در سطح دو ستاره است. این هتل 64 اتاق متفاوت دارد که در 5 طبقه طراحی شده تا هر میهمان با هر سلیقه و جمعیتی بتواند درون آن ها اقامت کند. از امکاناتی که در این هتل وجود دارد می توان به آسانسور، نمازخانه، اتاق چمدان، رستوران و... اشاره نمود. با اقامت در هتل جوادیه مشهد شما به آرامگاه امامزاده غیاث الدین محمد (ع)، محله تاریخی 1500 ساله نوغان مشهد و حرم مطهر بسیار نزدیک خواهید بود.

هتل جوادیه مشهد

آدرس هتل جوادیه مشهد: طبرسی، داخل طبرسی 25

هتل ادریس مشهد

هتل ادریس مشهد را می توان نزدیک ترین هتل دو ستاره به حرم دانست که از نظر خدمات و کیفیت توانسته نظر مسافران را به خود جلب کند. هتل ادریس مشهد دارای 70 اتاق در 7 طبقه است، ضمن اینکه یکی از قدیمی ترین هتل های مشهد می باشد. با اقامت در هتل ادریس مشهد بازار رضا، باب الرضا و ایستگاه اتوبوس در نزدیکی شماست.

آدرس هتل ادریس مشهد: میدان بیت المقدس، جنب ورودی باب الرضا

هتل آریا مشهد

شناخته شده ترین هتل 2 ستاره تمیز طبق نظر مسافران، هتل آریا مشهد است که در نبش چهارراه دانش قرار دارد. هتل آریا مشهد در سال 78 افتتاح شده اما در سال 94 مورد بازسازی کامل قرار گرفت است. در این هتل اتاق هایی تمیز و زیبا با چشم انداز حرم مطهر وجود دارد که اصلی ترین دلیل برای رزرو این هتل 2 ستاره است.

آدرس هتل اریا مشهد: نبش امام رضا 12

تمیزترین هتل های 3 ستاره مشهد طبق نظر مسافران

هتل نسیم مشهد

از دیگر هتل های تمیز و ارزان مشهد می توان به هتل نسیم مشهد اشاره نمود. هتل نسیم در سال 96 به بهره برداری رسیده و یکی از هتل های 3 ستاره با کیفیت مطلوب است. این هتل 160 اتاق و سوئیت دارد که در 7 طبقه قرار گرفته و به امکانات رفاهی بسیار خوبی مجهز است. فاصله هتل نسیم مشهد تا حرم مطهر به صورت پیاده حدود 10 دقیقه است.

اتاق های هتل نسیم مشهد شامل اتاق های دو تخته، سه تخته و چهار تخته می شود که برخی از آن ها دارای وان و جکوزی هستند و امکاناتی نظیر یخچال، سیستم تهویه مطبوع و... دارند. هتل نسیم مشهد اتاق های خود را به صورت فولبرد به میهمانان ارائه می دهد که در رستوران هتل نسیم غذاها به صورت بوفه سلف سرویس عرضه می شود.

آدرس هتل نسیم مشهد: امام رضا 8، تقاطع دوم

هتل گوهر مشهد

هتل گوهر مشهد از دیگر هتل های 3 ستاره تمیز طبق نظر مسافران است که در امام رضا 5 قرار دارد. فاصله هتل گوهر مشهد تا حرم مطهر حدود 6 دقیقه پیاده روی است. این هتل 5 طبقه و 55 اتاق دارد که به بهترین امکانات رفاهی مجهز شده اند. خدمات و امکاناتی که در این هتل تمیز مشهد ارائه می شود باعث شده تا مسافران این هتل نظرات مثبتی داشته باشند.

آدرس هتل گوهر مشهد: امام رضا 5، کوچه چهنو، چهنو 2

هتل بهبهان مشهد

هتل بهبهان مشهد از دیگر هتل های 3 ستاره تمیز مشهد است که در امام رضا 8 واقع شده و دسترسی راحتی به حرم مطهر و بازار رضا دارد. هتل بهبهان مشهد در سال 98 به بهره برداری رسید که البته 2 سال به خاطر ویروس کرونا تعطیل شد و در خرداد 1400 مجددا بازگشایی شد. تیپ اتاق های این هتل شامل اتاق های 2 تخته، 3 تخته، 4 تخته، 5 تخته و آپارتمان یک خوابه می باشد.

تمیزترین هتل های 4 و 5 ستاره مشهد طبق نظر مسافران

هتل اترک مشهد

هتل اترک مشهد از برترین هتل های 4 ستاره مشهد است که در میدان بیت المقدس قرار دارد. 144 واحد اقامتی در 8 طبقه این هتل طراحی شده که شامل اتاق های اکونومی و VIP می شود. رستوران با کیفیت غذای بالا، استخر، سونا، جکوزی و سالن بدنسازی، پارکینگ و اینترنت رایگان تنها بخشی از امکانات این هتل است.

آدرس هتل اترک مشهد: خیابان امام رضا، دور میدان بیت المقدس (فلکه آب)

هتل نگین مصلی مشهد

هتل نگین مصلی مشهد نوساز ترین هتل 5 ستاره مشهد است که در 15 دی ماه 1402 افتتاح شده و داری 3 رستوران، مجموعه آبی مجهز، سالن تناسب اندام و سالن آرایش و زیبایی ویژه بانوان تنها بخش کوچکی از امکانات هتل نگین مصلی مشهد هستند. با اقامت در هتل نگین مصلی مشهد فاصله شما تا حرم مطهر 10 دقیقه با خودرو و حدود 20 دقیقه پیاده روی خواهد بود.

آدرس هتل نگین مصلی مشهد: خیابان مصلی، نبش مصلی 3

هتل ارغوان مشهد

هتل ارغوان مشهد در خیابان مولی الموحدین علیه السلام واقع شده و از نظر کیفیت غذایی و خدمات در رده بهترین و نوساز ترین هتل های 5 ستاره مشهد قرار می گیرد. در هتل ارغوان مشهد مجموعه آبی (که در حال احداث است)، 2 رستوران، پارکینگ، اینترنت رایگان، سالن همایش و ... وجود دارد. با اقامت در هتل ارغوان مشهد خانه تاریخی داروغه و توکلی در دسترس خواهد بود.

آدرس هتل ارغوان مشهد: بلوار وحدت، خیابان امیرالمومنین (ع)

نحوه رزرو هتل های تمیز و ارزان مشهد

در صورتی که قصد رزرو هتل های تمیز و ارزان مشهد را دارید می توانید از طریق وبسایت معتبر پرشین هتل که بیش از 14 سال در زمینه رزرو هتل فعالیت دارد با کمترین قیمت اقدام به رزرو نمایید .

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/dfydqBNv
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه