دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Mon, 6 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز، جمعه، 24 فروردین 1403 با توجه به تعطیلی بنگاه های خرید و فروش خودرو، ثابت است و هیچ نوسانی ندارد.

با توجه رکود سنگینی که بازار خودرو از سال گذشته داشت، قیمت خودرو همبستگی بالایی با نرخ دلار پیدا کرد. بنابراین، ادامه رشد نرخ ارز در روزهای ابتدایی این هفته، قیمت خودرو را نیز به تبعیت از آن افزایش داد، اما با کاهش جزئی نرخ ارز در روزهای پایانی هفته، بازار خودرو هم نزولی شد.

قیمت خودرو در بازار بدون نوسان خاصی ثابت ماند

قیمت خودروهای داخلی

کوییک دنده ای S جزو ارزان ترین محصولات داخلی بازار به شما می رود که با افت وخیزهایی که در این هفته داشت، سرانجام هیچ تغییری نسبت به ابتدای هفته ندارد و با همان نرخ 450 میلیون تومانی روز شنبه معامله می شود.

شاهین G یکی از لوکس ترین خودروهای شرکت سایپا است که از ابتدای هفته 16 میلیون تومان رشد قیمت دارد و با 781 میلیون تومان معامله می شود.

سمند سورن پلاس بنزینی یکی از معدود خودروهایی محسوب می شود که نسبت به ابتدای هفته 47 میلیون تومان ارزان تر شده است و با 755 میلیون تومان به فروش می رسد.

پژوپارس LX TU5 یکی از پرحاشیه ترین خودروهای داخلی بازار در سال گذشته بود. این خودرو نسبت به روز شنبه، 27 میلیون تومان افزایش قیمت دارد و با نرخ 882 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

قیمت خودروهای مونتاژی

جک J4 آپشنال یکی از ارزان ترین سدان های مونتاژی بازار به شمار می رود که از روز شنبه 30 میلیون تومان رشد قیمت داشته است و با 895 میلیون تومان به فروش می رسد. به این ترتیب یکی از ارزان ترین سدان های مونتاژی در یک قدمی کانال 900 میلیون تومان قرار گرفته است.

کی ام سی K7، کراس اوور جدیدالورود کرمان موتور است که البته ادامه تولید آن در هاله ای از ابهام قرار دارد. این خودرو نیز رشد اندکی را تجربه کرده و در طول هفته 25 میلیون تومان گران تر شده است. در نتیجه اکنون با قیمت یک میلیارد و 980 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

تیگو 7 پرو کراس اوور مونتاژی مدیران خودرو برخلاف اکثریت بازار، افت قیمت داشته. این خودرو 120 میلیون تومان ارزان تر شده است و با نرخ یک میلیارد و 920 میلیون تومان به فروش می رسد.

هایما 8S جدیدترین کراس اوور مونتاژی ایران خودرو به شمار می رود. این خودرو از آغاز هفته 10 میلیون تومان پایین تر آمده است و با قیمت دو میلیارد و 20 میلیون تومان معامله می شود.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/YsVqtZXD
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه