جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

مهمترین هدف تیک تاک در سال 2023

1 سال پیش ( 1401/11/9 )
نویسنده : مت جی. سوترن   مترجم : امیر آل علی  

تصور این امر که یک شبکه غیرآمریکایی که از سال 2016 فعالیت خود را شروع کرده و اکنون یکی از شش شبکه اصلی جهان محسوب می شود، کاملا دور از تصور است. با این حال تیک تاک به عنوان یک شبکه چینی، موفق شده است تا به این هدف باورنکردنی دست پیدا کند. در این رابطه حتی تحریم های آمریکا نیز باعث نشد تا این برند نتواند مسیر رو به رشد خود را حفظ کند. با توجه به این امر که در روزهای اول سال جدید هستیم، طبیعی است که شرکت ها از برنامه های خود برای 2023 صحبت نمایند که تیک تاک برخلاف سایر رقبای خود که چند برنامه را مورد توجه قرار داده اند، تنها یک هدف اصلی را تعیین کرده است که براساس آن، این شبکه باید به پایگاه اطلاعاتی جامعی تبدیل شود تا کاربران بتوانند به اطلاعات موردنیاز خود دست پیدا کرده و در نهایت فعالیت نتیجه بخش تری را داشته باشند. این امر در حالی است که تمامی شبکه ها، در زمینه ارائه آمارهای مختلف، با ضعف های جدی مواجه هستند و این امر باعث شده است تا شاهد شکل گیری انواع ابزارهای جانبی باشیم. با این حال رسیدن به چنین هدفی، نیازمند تعیین برنامه های مشخص و تشریح هر یک از آنها است که در ادامه تمامی آنها مورد بررسی قرار می گیرد. 

مهمترین هدف تیک تاک در سال 2023

1-پیدا کردن مخاطبان مناسب

درواقع تیک تاک قرار است تا دسته بندی آماری را ایجاد نماید تا دیگر محدود به موارد جهانی نباشید. در این زمینه شما می توانید مکان، زبان و حتی علایق احتمالی را مشخص کرده و مخاطبان پیشنهادی را دریافت نمایید. همچنین می توانید از این اطلاعات برای ایجاد یک کمپین نیز استفاده کنید تا توجه آنها به سمت صفحه شما جلب شود. همچنین به شما آمارهای جمعی داده خواهد شد تا بدانید که از هر هشتگ، چه تعداد افرادی را به سمت خود جذب کرده اید و کدام مناطق، بیشترین مخاطب جدید را برای شما به همراه داشته است. درواقع تیک تاک قرار است امکانی را در اختیار شما قرار دهد که افزایش مخاطبان به مراتب ساده تر باشد. 

مطلب مرتبط: چگونه تیک تاک به رشد کسب و کارها کمک می کند

2-ارائه اطلاعات جامع درباره مخاطبان 

در حالت عادی شما اطلاعات خاصی از مخاطبان خود در اختیار ندارید. با این حال قرار است که تمامی این موارد به صورت دسته بندی شده در اختیار شما قرار گیرد. برای مثال شما می توانید آیدی مخاطبان بین 20 تا 24 سال خود را مشاهده کرده و برای آنها یک کمپین را تعریف نمایید. همچنین می توانید عملکرد مخاطبان را مورد بررسی قرار داده و با این اقدام، سلیقه آنها را کشف کنید. همچنین اطلاعات دیگری نیز در معرض نمایش شما خواهد بود که شامل، جنسیت، محل زندگی، نوع سیستم حکومتی، سیستم عامل دستگاه و حتی قیمت دستگاه مورد استفاده است که کاملا بی سابقه محسوب می شود. 

3-نمایش علایق مخاطبان 

درواقع بدون نیاز به انجام کار خاصی، این اطلاعات برای شما به نمایش درآورده خواهد شد و شما می توانید مخاطبان خود را براساس سابقه ویدئویی که دارند، در دسته بندی های مختلف مشاهده نمایید. در این زمینه شما حتی می توانید آمارهای صفحات دیگر را نیز مشاهده کنید. در نهایت با تعیین کمپین موردنظر خود، به صورت خودکار افراد مناسب قرار گرفته خواهند شد که خود کار را برای شما به مراتب ساده تر می کند. درواقع با چنین اقدامات خودکاری، دیگر شاید نیاز به استخدام ادمین نیز وجود نداشته باشد و شما تنها بر روی تولید محتوای خود تمرکز نمایید. 

4-دریافت اطلاعات کامل مخاطبان 

اگر بخواهید بانک اطلاعات مشتری را برای خود ایجاد نمایید، رایج ترین اقدام این است که موارد را کشف و به صورت دستی وارد کنید. با این حال تیک تاک قصد دارد تا امکان استخراج اطلاعات به صورت دسته بندی شده را برای شما امکان پذیر نمایید تا به صورت خودکار در فضاهایی نظیر اکسل، بارگذاری شود. 

مطلب مرتبط: بازاریابی در تیک تاک به سبک برندهای بزرگ دنیا

اگرچه تمامی این چهار اقدام، کاملا منحصر به فرد و مناسب به نظر می رسد، با این حال برخی از تحلیلگران بر این باور هستند که در اختیار قرار دادن اطلاعات مخاطبان می تواند نارضایتی هایی را به همراه داشته باشد و کاربران این تصور را پیدا کنند که از آنها جاسوسی می شود. به همین خاطر این طرح جدید گرچه بدون شک به نفع تولیدکنندگان محتوا است، با این حال می تواند با نارضایتی گسترده کاربران نیز همراه شود. با این حال نکته مهم دیگر در این تغییر، امکان همکاری ها گسترده برندها با تیک تاکرها می باشد. درواقع هنگامی که مدیران اطمینان حاصل کنند که یک تیک تاکر مخاطبان هدف مناسب را در اختیار دارد، طبیعی است که حجم همکاری ها نیز بیشتر شود که خود به افزایش درآمد این افراد و در نهایت افزایش کیفیت و حجم محتواها، کمک خواهد کرد. 

منبع : searchenginejournal
برچسب ها : اصول کسب و کار
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ABoK3Rz7
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه