بدون شک متفاوت ترین طرح بازاریابی حال حاضر توسط برند کره ای هیوندای در حال اجرا است. درواقع آنها این بار کودکان را مورد هدف خود قرار داده اند که تاکنون در این صنعت سابقه نداشته و بسیاری از آن به عنوان یک اقدام خلاقانه و موفق یاد کرده اند. درواقع مسئله محیط زیست و کاهش آلایندگی ها طی چند سال اخیر، به ترند اصلی اکثر برندها در حوزه های مختلف تبدیل شده است. این امر در حالی است که برای آماده سازی ذهنی کودکان، طرحی ایجاد نشده و اکنون هیوندای در حال تبدیل آنها به مشتریان حال و آینده است.
در این راستا خودروی جدید کاملا مشابه با طرح مفهومی جدید این برند بوده که نام 45 برای آن انتخاب شده است. این خودرو نیز برقی بوده و دارای امکانات جالبی است که بدون شک هر کودکی را به وجد می آورد. در کنار این موضوع موتور آن نیز بسیار قدرتمند بوده و این امر باعث می شود تا با وسیله ای کاملا سریع مواجه باشیم. با این حال هنوز مشخص نیست که با هر بار شارژ، این خودرو چه مسافتی را می تواند طی کند. حال باید دید که این طرح متفاوت، تا چه اندازه می تواند موفقیت آمیز باشد. درواقع در صورت کسب نتایج لازم، ممکن است این طرح به ترندی برای سایر برندها نیز تبدیل شود.