جمعه, ۱۴ آذر(۹) ۱۳۹۹ / Fri, 4 Dec(12) 2020 /
           
فرصت امروز

کودکان بازار هدف جدید برند هیوندای

1 ماه پیش ( 1399/8/10 )
پدیدآورنده : آنجل سرگیو   پدیدآورنده : امیر آل علی  

بدون شک متفاوت ترین طرح بازاریابی حال حاضر توسط برند کره ای هیوندای در حال اجرا است. درواقع آنها این بار کودکان را مورد هدف خود قرار داده ‏اند که تاکنون در این صنعت سابقه نداشته و بسیاری از آن به عنوان یک اقدام خلاقانه و موفق یاد کرده اند. درواقع مسئله محیط زیست و کاهش آلایندگی‎ ها طی چند سال اخیر، به ترند اصلی اکثر برندها در حوزه‎ های مختلف تبدیل شده است. این امر در حالی است که برای آماده ‎سازی ذهنی کودکان، طرحی ایجاد نشده و اکنون هیوندای در حال تبدیل آنها به مشتریان حال و آینده است.

کودکان بازار هدف جدید برند هیوندای

در این راستا خودروی جدید کاملا مشابه با طرح مفهومی جدید این برند بوده که نام 45 برای آن انتخاب شده است. این خودرو نیز برقی بوده و دارای امکانات جالبی است که بدون شک هر کودکی را به وجد می‎ آورد. در کنار این موضوع موتور آن نیز بسیار قدرتمند بوده و این امر باعث می‎ شود تا با وسیله‎ ای کاملا سریع مواجه باشیم. با این حال هنوز مشخص نیست که با هر بار شارژ، این خودرو چه مسافتی را می ‎تواند طی کند. حال باید دید که این طرح متفاوت، تا چه اندازه می‎ تواند موفقیت ‎آمیز باشد. درواقع در صورت کسب نتایج لازم، ممکن است این طرح به ترندی برای سایر برندها نیز تبدیل شود.

منبع : motor1
برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/qo014kK5
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
استعلام قیمت های روز
آخرین مطالب
پیشنهاد سردبیر
بهترین کتاب های تاریخ در زمینه دورکاری
همکاری بازاریابی با اینفلوئنسرها در دوران کرونا
چگونه رابطه برندمان با مشتریان را بهبود بخشیم
بهترین کتاب های تاریخ برای ایجاد تعادل میان کار و زندگی شخصی
ترندهای بازاریابی محتوایی در سال 2021
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه