پنجشنبه, ۹ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Thu, 28 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز
بررسی کمپین تازه غول دنیای فست فود

کمپین تبلیغاتی برند چیلیز با عطر فلفل های تند

4 سال پیش ( 1398/8/23 )
پدیدآورنده : بری لوینه   پدیدآورنده : علی آل علی  

برند چیلیز نامی آشنا برای علاقه مندان به صنعت فست فود در سراسر جهان است. این برند از سال 1975 تا به حال یکی از موفق ترین الگوهای تبلیغاتی را ارائه کرده است. امروزه تعامل نزدیک با مشتریان بدل به ترندی محبوب میان شرکت های مختلف شده است. نکته جالب در مورد چیلیز پایبندی آن به این اصل از همان ابتدای شروع به فعالیتش است. در دوران کنونی با توسعه شبکه های اجتماعی نحوه فعالیت برند چیلیز مبتنی بر تهیه محتوایی از تجربه خرید مردم کشورهای مختلف از شعبه های اش است. با نگاهی کوتاه به صفحه رسمی چیلیز در اینستاگرام به خوبی امکان درک اهمیت فعالیت این برند و نحوه تاثیرگذاری ادمین های آن بر روی مخاطب وجود دارد.

امروزه یکی از اقدامات جالب برندها فراهم سازی امکان سفارش آنلاین برای مشتریان است. برندهای فعال در عرصه فست فود و رستوران ها در این زمینه اندکی عقب تر از سایر حوزه ها هستند. دلیل این امر ماهیت دشوار ثبت سفارش و تحویل به موقع غذا در مقیاس وسیع است. برند چیلیز در این زمینه دست به اقدام شجاعانه ای زده است. براساس اعلام رسمی این برند از 9 تا 19 نوامبر امکان سفارش آنلاین در اپ یا سایت رسمی چیلیز برای مشتریان مجانی وجود خواهد داشت.

کمپین تبلیغاتی برند چیلیز

نکته مهم در زمینه سفارش آنلاین منوی چیلیز نحوه شخصی سازی هر غذا برای مشتریان است. بر این اساس بر روی جعبه غذا نام سفارش دهنده درج خواهد شد. همچنین مخلفات سفارش نیز به صورت کاملا رایگان عرضه می شود. در کنار این موارد باید به اعطای یک قاب چوبی برند چیلیز و همچنین یک شمع جالب اشاره کرد. در مورد شمع موردنظر باید به تلاش چیلیز برای تاثیرگذاری حداکثری بر روی حواس مشتریان توجه داشت. شمع بسته بندی کمپین تازه چیلیز شامل بوی فلفل به صورت ملایم است. به این ترتیب خانه مشتریان بوی این برند را خواهد گرفت. این نوآوری در میان شیوه بازاریابی و تبلیغات سایر رقبای چیلیز بی نظیر است. تا به حال کمتر برندی به فکر جلب نظر مشتریان بر اساس انتخاب بوی مشخص برای برندش افتاده است. به همین خاطر پیش بینی کارشناس ها از عملکرد کمپین «چیلیز در خانه من» بسیار امیدوارکننده است.

مطلب مرتبط: بررسی کمپین های تبلیغاتی دو کمپانی کوکاکولا و پپسی / رقابت نوشیدنی ها

برند چیلیز فرآیند تحویل سفارش آنلاین غذا را ماه ژوئن سال جاری در دستور کار قرار داد. از آن زمان تا به حال 1.7 میلیون مشتری به طور آزمایشی از چیلیز غذای آنلاین خریداری کرده اند. با توجه به تجربه مطلوب چیلیز از بازخوردهای 1.7 میلیون از مشتریانش و رفع ایرادهای موجود کمپین «چیلیز در خانه من» بسیار دقیق تر اجرا می شود. بی شک کمپین تازه برند چیلیز نقش مهمی در جلب نظر مشتریان و تبدیل شان به خریدار وفادار برند خواهد داشت بنابراین باید منتظر پایان این کمپین و ارزیابی نتایج هیجان انگیز آن باشیم.

منبع : marketingdive
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/7uQpRhgw
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه