سه شنبه, 24 تیر 1399 - 10:00

رونمایی هاینز از نخستین پادکست رسمی اش

شرکت کرفت هاینز به تازگی از نخستین پادکست رسمی اش رونمایی کرده است. هفته جاری نخستین قسم از پادکست موردنظر در پلتفرم‎ های مختلفی نظیر اپل پادکست، اسپاتیفای و گوگل منتشر شده است. سه قسمت نخست پادکست شرکت با محوریت اساسی نحوه بسته ‎بندی محصولات تهیه شده است. قسمت‎ های موردنظر در تلاش برای رمزگشایی از نحوه بسته ‎بندی محصولات از سوی برندهای بزرگ و سپس بررسی المان ‎های مهم در بسته ‎بندی محصولات برند هاینز است.

رونمایی هاینز نخستین پادکست رسمی

بدون تردید اغلب مشتریان به هنگام خرید محصولات مختلف نسبت به دلیل بسته‎ بندی مشخص و منحصر به فرد آنها سوال‎ هایی را طرح می ‎کنند بنابراین ایده کرفت هاینز برای نخستین پادکستش بسیار جذاب به نظر می‎رسد. حضور نویسنده ارشد مجله نیویورک تایمز یعنی پیتر کوجاوینسکی به عنوان یکی از کارشناس‎های اصلی این پادکست جذابیت ‎های بسیار زیادی برای مخاطب انگلیسی زبان ایجاد کرده است. اگرچه در حال حاضر فقط نسخه انگلیسی پادکست در دسترس است، اما بازاریاب ‎های برند هاینز در تلاش برای ساماندهی پادکست به زبان‎های مختلف در صورت موفقیت طرح‎ شان هستند. این مجموعه در بدو انتشار بازخوردهای بسیار مطلوبی دریافت کرده است. بر این اساس در رده‎بندی هفتگی پادکست‎ها در بریتانیا به جمع پنج پادکست برتر راه پیدا کرده است.

نخستین قسمت از پادکست هاینز با حضور افرادی نظیر اسکار مایر، کارآفرین حوزه مواد غذایی و پیتر کوجاوینسکی ضبط شده است. این ترکیب جالب برای هر مخاطبی در سراسر دنیا جذابیت ‎های خاص خود را دارد بنابراین ما باید منتظر یک پادکست جذاب و حرفه‎ ای برای طرفداران صنعت مواد غذایی باشیم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید