چهارشنبه, 08 مرداد 1399 - 09:00

کیا موتورز در تازه ‎ترین اقدام بازاریابی‎ اش از ویدئوهای تبلیغاتی 13 قسمتی رونمایی کرده است. این ویدئوهای تبلیغاتی تحت عنوان «فیلم امکانات» در تلاش برای نمایش ویژگی ها و امکانات خاص خودروهای تولیدی این شرکت است. براساس گزارش موسسه PR News Wire، ویژگی اصلی ویدئوهای تبلیغاتی تازه کیا افزایش هیجان برای مخاطب هدف است. الگوی اصلی بازاریاب‎ های کیا موتورز در طراحی کمپین کنونی فیلم‎ های اکشن و پربرخورد هالیوودی محسوب می ‎شود، با این حساب طرفداران این برند باید منتظر مجموعه ویدئوهای بازاریابی جذاب و پر از هیجان باشند.

تبلیغات سریالی کیا موتورز

مجموع ویدئوهای بازاریابی کیا براساس یک اشتباه روایت می ‎شود. به این ترتیب مردی جوان به اشتباه وارد تعامل با گروه سرقت می ‎شود. شخصیت اصلی کمپین در ادامه برای رانندگی و نجات سارقان از چنگان پلیس از مجموعه خودرو های کیا استفاده می ‎کند . درست در همین بخش ‎ها امکان مشاهده مزیت ‎های ویژگی ‎های اصلی خودروهای کیا فراهم می‎شود.

برند کیا در طول سال‎ های اخیر روند پرفراز و نشیبی در زمینه بازاریابی و فروش تجربه کرده است. آنها در سال جاری، برخلاف دیگر برندها، تصمیمی برای کاهش فعالیت بازاریابی و تبلیغاتی ‎شان ندارند بنابراین باید منتظر مشاهده کمپین‎ های هرچه بیشتر در ادامه سال جاری باشیم. هر بخش از ویدئوهای تبلیغاتی کیا موتورز در قالب پیش‎نمایش 15 تا 30 ثانیه ای و سپس نسخه کامل 6 دقیقه ‎ای نمایش داده خواهد شد.

مطلب مرتبط: Telluride خودرو مفهومی جدید کیا موتورز

امروزه طراحی ویدئوهای بازاریابی سریالی یکی از استراتژی ‎های اساسی برندها برای سرگرم ساختن مخاطب هدف و ارائه محتوای جذاب به آنها در بازه‎ های زمانی طولانی است. آژانس تبلیغاتی همکار کیا موتورز در این پروژه موسسه David&Goliath است. این دو برند پیش از این نیز سابقه همکاری تبلیغاتی موفق با یکدیگر را داشته ‎اند. همین امر کارشناس‎های تبلیغات را نسبت به موفقیت سری جدید تبلیغات کیا موتورز خوشبین ساخته است.  

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید