جمعه, ۱۴ آذر(۹) ۱۳۹۹ / Fri, 4 Dec(12) 2020 /
           
فرصت امروز

لوئیس همیلتون، سفیر جدید برند ال جی

1 هفته پیش ( 1399/9/2 )
پدیدآورنده : توماس ان جی   پدیدآورنده : علی آل علی  

برند ال جی در طول چند دهه اخیر کمپین های بازاریابی و برندسازی جذابی را طراحی و اجرا کرده است. حمایت از رویدادهای خیریه و تلاش برای همکاری تبلیغاتی با ستاره‎ های عرصه ورزش و سینما بخشی از ماهیت کلی فرآیند برندسازی این غول دنیای تولیدات دیجیتال را شکل می‎ دهد. برند ال جی در تازه ترین اقدامش از لوئیس همیلتون، قهرمان 6 دوره مسابقات فرمول یک، به عنوان سفیر جدیدش رونمایی کرده است. بدون تردید این اقدام تاثیر مطلوبی بر روی ذهنیت طرفداران مسابقات فرمول یک نسبت به برند ال جی خواهد داشت. بر این اساس لوئیس همیلتون در کمپین جدید ال جی با پیام اصلی «هنر به مثابه انگیزه بخش فناوری، فناوری کامل کننده هنر» حضور خواهد یافت. شعار موردنظر از همان ابتدای فعالیت ال جی به عنوان یکی از محورهای اصلی فعالیت آن انتخاب شده بود بنابراین در این بخش شاهد وفاداری ال جی به شعار قدیمی اش هستیم.

لوئیس همیلتون سفیر جدید برند ال جی

همیلتون در کمپین جدید ال جی در مورد شیوه ‎های ایجاد تحول در زندگی و بهبود عملکرد در حوزه‎ های مختلف توصیه‎ هایی را عرضه خواهد کرد. این امر همراه با مرور بخشی از خاطرات لوئیس همیلتون در زندگی شخصی و حرفه ‎ای ‎اش نیز خواهد بود. بدون تردید بیان توصیه‎ های اساسی در مورد سبک زندگی از زبان ستاره‎ های مطرح و محبوب دنیا تاثیرگذاری بسیار بهتری بر روی مخاطب هدف دارد.

لوئیس همیلتون در مورد همکاری ‎اش با ال جی به نکات جالبی اشاره کرده است. یکی از دلایل اصلی این همکاری از زبان همیلتون مربوط به ایده ‎های خلاقانه و وفاداری به شعاری جذاب از سوی ال جی است: «مهر ال جی در بسیاری از حوزه‎ ها مشخص و نمایان است. مجموعه ال جی در همه حوزه‎ ها به دنبال بهترین ‎هاست. همین امر شمار بالایی از مشتریان و حتی افراد بی‎ علاقه به حوزه فعالیت این برند را جلب کرده است. ارتقای سبک زندگی ال جی در بازارهای مختلف برای هر فردی جذابیت خاصی خواهد داشت. من هم در همین راستا با ال جی همکاری می ‎کنم.»

کیم جین هونگ، مسئول ارشد تیم بازاریابی ال جی، در مورد اقدام به همکاری با لوئیس همیلتون به سابقه درخشان این راننده حرفه‎ ای فرمول یک اشاره می‎ کند: «همیلتون در طول سال‎ های اخیر به طور خستگی ‎ناپذیری در تلاش برای ارائه بهترین فرم ‎اش در مسابقات بوده است. برند ال جی نیز در حوزه تولید محصولات دیجیتال به بهترین ‎ها فکر می ‎کند. با این حساب همکاری میان ال جی و همیلتون بهترین گزینه برای توسعه ارزشی مشترک خواهد بود.»

مطلب مرتبط: کمپین جدید ال جی با حضور سلبریتی ها

لوئیس همیلتون علاوه بر فعالیت در زمینه ورزش یکی از کاربران علاقه ‎مند در زمینه اظهارنظر پیرامون محصولات دیجیتالی مختلف در شبکه‎ های اجتماعی نیز هست. با این حساب همکاری میان وی و ال جی گزینه بسیار جذابی محسوب می ‎شود.

نخستین محصولات مدنظر بازاریاب‎ های ال جی برای رونمایی رسمی از همکاری این برند و لوئیس همیلتون تلویزیون ‎های OLED است بنابراین شاید کمپین کریسمس ال جی با حس و حال مسابقات فرمول یک همراه باشد.

منبع : brandingforum
برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/G80mn1H7
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
استعلام قیمت های روز
آخرین مطالب
پیشنهاد سردبیر
بهترین کتاب های تاریخ در زمینه دورکاری
همکاری بازاریابی با اینفلوئنسرها در دوران کرونا
چگونه رابطه برندمان با مشتریان را بهبود بخشیم
بهترین کتاب های تاریخ برای ایجاد تعادل میان کار و زندگی شخصی
ترندهای بازاریابی محتوایی در سال 2021
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه