سه شنبه, ۲۹ اسفند(۱۲) ۱۴۰۲ / Tue, 19 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

7 توصیه برای سئوی محلی قدرتمند

2 سال پیش ( 1400/9/21 )
نویسنده : آنا نیکالیچک   مترجم : امیر آل علی  

امروزه سئوی محلی به قدری مهم است که توصیه می شود تمامی برندها آن را اولویت اول خود قرار دهند. در این زمینه آمارها نیز حاکی از آن است که بیشترین شانس کسب مشتری هم از بین همین گروه بوده و لازم است تا نسبت به این مسئله، توجه ویژه ای را داشته باشید. این امر در حالی است که بیشتر برندها نسبت به این موضوع آگاه بوده و تفاوتی میان سئوی محلی با دیگر روش های رایج سئو قائل نمی شوند. در این راستا شیوع جهانی ویروس کرونا باعث شده است تا مفاهیمی نظیر دورکاری و فروش آنلاین، رشدی چندین برابری را پیدا کند. به همین خاطر اگر اکنون به دنبال بهبود جدی سئوی محلی خود نباشید، فرصت های بازار را از دست خواهید داد و در درازمدت، از بازار به شکل کامل حذف می شوید. در این زمینه نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که با روش های قدیمی، ابدا نمی توانید نتایج لازم را به دست آورید. به همین خاطر بسیار ضروری است تا جدیدترین موارد را مورد توجه قرار دهید. در این زمینه تنها آگاهی کافی نبوده و لازم است تا جدیدترین و کاربردی ترین ابزارها را نیز شناسایی کنید. در این راستا تعطیلات پیش رو فرصت مناسبی است که باعث خواهد شد تا بتوانید شروعی قدرتمند را داشته باشید و از فرصت تعطیلات سال نو، بهترین استفاده را داشته باشید. در ادامه هفت توصیه برای سئوی محلی درخشان که سال 2022 را برای شما کاملا درخشان می کند، بررسی خواهیم کرد. نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که برای گوگل نیز سئوی محلی بسیار مهم است و در جدیدترین الگوریتم های آن، می توانید این موضوع را مشاهده کنید. 

7 توصیه برای سئوی محلی قدرتمند

1-از امکانات گوگل استفاده کنید 

گوگل برای کسب و کارها امکانات متنوعی را تهیه کرده است تا به بهترین شکل بتوانند در موتور جست و جوگر، دیده شوند. در این زمینه لازم است تا نسبت به جدیدترین الگوریتم ها، معیارها و تغییرات آن آگاه شده و از بازارهای آن نیز به خوبی استفاده کنید. یکی از ساده ترین این موارد، استفاده از حالت تجاری گوگل است که باعث خواهد شد تا امکان درج برند خود در نقشه گوگل را داشته باشید. در این راستا با یک دوره آموزشی می توانید اطلاعات لازم برای بهترین استفاده از هر یک از این ابزارها را پیدا کنید. 

مطلب مرتبط: مفهوم سئوی محلی و نحوه بهبود وضعیت برند در آن

2-از اخبار محلی غافل نشوید 

برای سئوی محلی موفق شما باید به خوبی بدانید که چه تغییراتی در حال رخ دادن است. در این زمینه توصیه می شود که خبرگزاری ها را به صورت مداوم بررسی کرده و حتی خودتان سوژه اخبار باشید. با این اقدام می توانید استراتژی هایی را پیاده سازی نمایید که باعث خواهد شد تا شانس دیده شدن بالایی را داشته باشید. نکته ای که در رابطه با ترندها باید مورد توجه قرار دهید این است که چنین مواردی ابدی نبوده و باید به خوبی بدانید که تا چه زمانی استفاده از آنها کاربرد لازم را خواهد داشت. 

3-از جذابیت بصری غافل نشوید

نحوه پرداخت شما به موارد انتخاب شده نیز از دیگر موارد بسیار مهم است که می تواند مرز میان موفقیت و شکست را تعیین کند. درواقع شما باید شیوه ای کاملا چشم نواز داشته باشید تا توجهات به سمت شما جلب شود. به همین خاطر وجود یک تیم تولید محتوا و ابزارهایی نظیر دوربین، تجهیزات نورپردازی و... برای تمامی کسب و کارها به یک الزام تبدیل شده است. در این زمینه آمارهای جهانی حاکی از آن است که وجود عکس و فیلم، شانس دیده شدن شما را چندین برابر خواهد کرد. با این حال شما باید بیشتر به سلیقه جامعه هدف خود توجه داشته باشید و براساس آن اقدام نمایید. 

4-از قابلیت ها استفاده کنید 

درواقع در این زمینه شما هیچ گونه محدودیتی را ندارید و توصیه می شود که تمامی ابزارهای موجود را مورد استفاده قرار دهید. درواقع هر یک از این ابزار، امکاناتی را دارند که می تواند کار را برای شما راحت تر نماید. در کنار این مسئله، استفاده حداکثری باعث خواهد شد تا در نهایت بتوانید موارد اصلی را با دید بهتری انتخاب کنید. در این زمینه با توجه به این امر که جهان برای بیش از دو سال درگیر ویروس کرونا است. بدون شک مواردی نظیر رعایت فاصله اجتماعی و حفظ سلامتی از جمله ترندهای بسیار مهم محسوب می شود و شما باید بر روی ابزارهایی که زمینه های لازم برای رعایت پروتکل ها را به همراه دارد، سرمایه گذاری کنید. درواقع هر اقدامی از جانب شما می تواند با پوشش مناسب خبری همراه باشد و به سئوی محلی شما کمک کند. در این زمینه فراموش نکنید که سئوی محلی تنها با تکنیک به دست نمی آید و لازم است تا اقداماتی را در عمل نیز انجام دهید و فعالیت های خود را با این هدف هماهنگ سازید. 

5-از Pointy استفاده کنید 

مورد فوق یکی از ابزارهای جدید گوگل است که به خریداران کمک می کند تا محصولات موردنیاز خود را در فروشگاه های فیزیکی پیدا کنند. Pointy به سیستم پرداخت شما متصل می شود و موجودی داخل فروشگاه شما را به پروفایل Google My Business اضافه می کند و یک صفحه Pointy در فروشگاه شما اضافه می کند. نکته جالب این است که آمارها بیانگر افزایش چندین برابری فروش برندهایی است که استفاده از این امکان را شروع کرده اند. درواقع مشتری تمایل دارد که قبل از خرید، موجود بودن محصول را بررسی کند و گوگل به خوبی به این نیاز پاسخ داده است. 

7 توصیه برای سئوی محلی قدرتمند

6-الگوریتم Mobile-First را فراموش نکنید 

درواقع امروزه بیشتر افراد برای جست و جو در اینترنت از گوشی های هوشمند خود استفاده می کنند. به همین خاطر نیز گوگل نسبت به این واقعیت توجه ویژه ای را دارد و نحوه نمایش سایت در گوشی های هوشمند، در رتبه سایت تاثیری بسزایی را خواهد داشت. در این زمینه شما نیز باید به این موضوع توجه داشته باشید و سایت شما برای گوشی های هوشمند، بهترین حالت نمایش را داشته باشند و به سرعت آن نیز توجه داشته باشید. در این زمینه بهتر است که از فردی حرفه ای استفاده کنید تا بهترین اقدامات انجام شود. 

مطلب مرتبط: مدیریت سئو برای سال 2022

7-از بازارهای رایگان غافل نشوید 

یک مورد بسیار منفی این است که افراد تصور می کنند اگر بخواهند در زمینه سئو به موفقیت برسند، باید هزینه های هنگفتی را متحمل شوند. این امر در حالی است که بسیاری از اقدامات و ابزارهای رایگان وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید عملکرد خودتان را کاملا دگرگون کنید. در این زمینه بررسی اقدامات انجام شده از سوی سایر برندها نیز می تواند شما را متوجه بسیاری از اقدامات نتیجه بخش حال حاضر نماید. 

در آخر فراموش نکنید که موفقیت در زمینه سئو اقدامی یک شبه نبوده و لازم است تا به صورت مداوم آن را انجام دهید. درواقع پس از کسب نتایج لازم، ابدا نباید اقدامات را متوقف نمایید و لازم است تا همواره به دنبال گسترش و انجام کارهای بیشتر باشید. با این دیدگاه، موفقیت شما تضمین شده خواهد بود. 

منبع : searchenginejournal
برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/eiacBCiI
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورپرده پذیراییلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه