پنجشنبه, ۲۷ خرداد(۳) ۱۴۰۰ / Thu, 17 Jun(6) 2021 /
           
فرصت امروز

فرقی ندارد شما در چه موقعیتی در بازار کسب و کار باشید، در هر صورت فروش محصولات هدف اصلی شما محسوب می شود. اگر یک برند توانایی فروش محصولاتش به بهترین شکل ممکن را نداشته باشد، خیلی زود از فهرست برندهای مورد علاقه مشتریان کنار می رود. اغلب برندها برای فروش بیشتر به فکر پروموت کردن محصولات شان در حوزه بازاریابی می افتند. 

مشکل اصلی در زمینه پروموت کردن محصولات در قالب فعالیت بازاریابی عدم آگاهی اغلب بازاریاب ها از چگونگی شروع کار است. اگر شما هم چنین مشکلی را دارید، مقاله کنونی مخصوص شماست. ما در ادامه به بررسی برخی از مهمترین استراتژی ها برای پروموت کردن محصولات اشاره خواهیم کرد. 

استراتژی های بازاریابی برای پروموت کردن محصولات

برگزاری مسابقه در شبکه های اجتماعی

یکی از بهترین راهکارها برای پروموت کردن یک محصول در میان مشتریان برگزاری یک مسابقه در شبکه های اجتماعی است. امروزه اغلب مردم در شبکه های اجتماعی حضور دارند و این امر برای آنها به مثابه سرگرمی بزرگی محسوب می شود بنابراین اگر شما علاقه مند به پروموت کردن یک محصول هستید، بهترین راهکار توجه به ظرفیت های شبکه های اجتماعی خواهد بود. 

مطلب مرتبط: عناصر اصلی استراتژی بازاریابی موفق چیست؟

وقتی شما یک مسابقه درباره محصولات تان برگزار می کنید، مشتریان علاوه بر سرگرمی یک سری نکات مهم درباره محصول تان نیز یاد می گیرند. این امر برای بسیاری از برندها دارای اهمیت حیاتی است. پروموت کردن محصولات از طریق برگزاری یک مسابقه جذاب نه تنها تاثیرگذاری بالایی بر روی مخاطب هدف دارد، بلکه هزینه های بازاریابی شما را نیز به طور قابل ملاحظه ای کاهش می دهد. 

پیشنهاد تجربه اولیه از محصول برای مشتریان وفادار

امروزه اغلب کسب و کارها دارای تعدادی مشتری وفادار هستند. اگر شما قصد پروموت کردن محصولی جدید را دارید، ارائه تجربه اولیه از محصول موردنظر به مشتریان وفادارتان ایده جذابی خواهد بود. این امر به شما برای جلب نظر مخاطب هدف به بهترین شکل ممکن کمک خواهد کرد. 

مهمترین مسئله در مورد پیشنهاد موردنظر ارائه رایگان محصول موردنظر به مشتریان وفادار در ازای دریافت بازخورد از آنهاست. این امر اهمیت بسیار زیادی برای کسب و کار شما دارد و امکان استفاده از نظرات حرفه ای مشتریان به منظور بهبود وضعیت برند را به همراه خواهد داشت. 

بازاریابی ایمیلی

آیا کسب و کار شما هم در زمینه بازاریابی بودجه بسیار محدودی دارد؟ امروزه اغلب برندها دارای چنین وضعیتی هستند. بهترین راهکار برای شما در چنین وضعیتی استفاده از بازاریابی ایمیلی است. چنین گزینه ای بدون نیاز به صرف هزینه های کلان فرصت بازاریابی و تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را به شما می دهد بنابراین شما باید هرچه زودتر نسبت به استفاده از مزایای این استراتژی اقدام نمایید.

ساده ترین راهکار برای بازاریابی ایمیلی تهیه یک متن تفصیلی درباره محصول و همچنین اضافه کردن یک ویدئوی راهنما به آن است. کاربران به این ترتیب امکان آشنایی کامل با محصولات برندتان را پیدا می کنند. 

استفاده از گوگل بیزینس

ایجاد حساب کاربری در گوگل بیزینس امر بسیار مهمی محسوب می شود. امروزه اگر مشتریان یک برند بدون حساب رسمی در گوگل را مشاهده کنند، هیچ توجهی به آن نخواهند کرد بنابراین شما باید همیشه حواس تان به وضعیت اکانت تان در گوگل بیزینس باشد. 

همکاری با گوگل برای پروموت کردن محصولات در فضای آنلاین ایده بسیار جذابی است. اگر شما در این میان دارای یک حساب کاربری رسمی در گوگل بیزینس نباشید، دردسرهای بسیار زیادی پیش روی تان برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف و اجرای برنامه پروموت خواهد بود بنابراین پیش از هر اقدامی باید اکانت رسمی در این پلتفرم ایجاد نمایید. 

مطلب مرتبط: 7 استراتژی مؤثر در بازاریابی

همکاری با اینفلوئنسرها

همکاری با اینفلوئنسرها شاید پرهزینه‎ترین گزینه در این فهرست باشد، اما تاثیرگذاری بسیار مطلوبی بر روی وضعیت بازاریابی شما دارد. بسیاری از برندها برای جلب نظر مخاطب هدف اقدام به همکاری با اینفلوئنسرهای مختلف می کنند. شما فقط باید یک اینفلوئنسر مناسب برای پروموت کردن محصول تان را پیدا کنید. سایر کارها به طور کاملا ساده پیش خواهد رفت. 

امروزه اینفلوئنسرها به دلیل تخصص در حوزه های خاص در میان کاربران شبکه های اجتماعی شهرت بسیار زیادی دارند. شما با استفاده از شهرت موردنظر به بهترین شکل ممکن می توانید محصولات تان را پروموت کرده و بر روی مشتریان تاثیر بگذارید. 

منبع : entrepreneur
برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/dSwBKiEz
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه