سه شنبه, ۱۸ آذر(۹) ۱۴۰۴ / Tue, 9 Dec(12) 2025 /
           
فرصت امروز

7 استراتژی مؤثر در بازاریابی

7 سال پیش ( 1397/6/18 )
پدیدآورنده : اشکان کوشش  

بازاریابی، به فراتر از اصول اولیه مانند ایمیل های تبلیغاتی، تبلیغ مجدد و بازاریابی محتوا رسیده است. در عوض، بسیاری از بازاریاب های خلاق، از این اصول به همراه استراتژی های نوآورانه که با دقت آزمایش شده اند استفاده می کنند.

بیشتر این استراتژی ها از طریق تجربه شخصی، تحقیق و بحث وگفت وگو با کارآفرینان به دست آمده اند.

به جای روی آوردن به فرآیند آزمون و خطا برای فنون بازاریابی، می توانید از این مقاله به عنوان یک راهنمای کاربردی در زمینه بهترین و جدیدترین استراتژی های بازاریابی، استفاده کنید.

1. شخصی سازی وب سایت

به لطف محصولات مصرفی مانند Netflix و Amazon، عموم خریداران توقع شخصی سازی محتوا توسط برندها را دارند. بازاریاب ها می توانند با استفاده از نرم افزارهایی مانند Optimizely Personalize و یا Adobe Experience Cloud، محتوایی هوشمند باتوجه به مشتریان خود به وجود آورند.

مطلب مرتبط:6 استراتژی موثر در بازاریابی آنلاین

بازاریاب ها در فضای B2B نیز می توانند داده های وب سایت را برای بازدیدکنندگان ناشناس و با استفاده از Clearbit و یا Fullcontact شخصی سازی کنند. این نرم افزارها با استفاده از آدرس IP کاربر قادر هستند کمپانی های مرتبط با آن را شناسایی کنند و محتوایی بر اساس اطلاعات به دست آمده به آن ها ارائه دهند. این روش بازدیدکننده را به مشتری تبدیل خواهد کرد. هم چنین مشتری های سابق بدین وسیله تجرب های دلچسب خواهند داشت و در آن ها ایجاد وفاداری خواهد شد.

2. تبلیغات مخصوص بر اساس مخاطب

اگر دارای لیست مشتریان هدف هستید، اطلاعات آن ها را طبقه بندی کنید و تبلیغات بسیار هدفمند خود را برای آن ها به نمایش بگذارید. می توانید از نرم افزارهای اوتوماسیون بازاریابی مانند Marketo برای به روز نگاه داشتن لیست خود استفاده کنید.

تبلیغ براساس مخاطب همچنین می تواند به شما در پیداکردن مشتریان خارجی (مشتریانی که به سایت شما نمی روند) کمک کند. بر این اساس به جای انتظار برای جلب توجه مشتری های احتمالی، شما به سراغ آن ها خواهید رفت. این روش با بارگذاری ایمیل های خریداری شده در نرم افزارهایی مانند ZoomInfo یا Exact Data میسر می شود.

3. انبار داده و تصویرسازی

بیشتر بازاریاب ها و صاحبان تجارت جهت بررسی عملکرد کمپین ها، از انبار داده و تصویرسازی کمک می گیرند. این روش نیازمند یک متخصص داده است که توانایی استخراج داده از ابزارهای بازاریابی، مدل سازی و تصویرسازی آن ها را توسط برنامه هایی مانند Looker داشته باشد.

یکی از راه های رسیدن به انبار داده در بازاریابی، درست انجام دادن این طرح است که به درک چگونگی رفتار مشتریان کمک خواهد کرد. همچنین این روش، پایانی بر آنالیزهای سخت و دشواری خواهد بود که به وسیله صفحه آمار و ارقام انجام می گیرد.

5. بهینه سازی جست وجو با استفاده از صدا

براساس تحقیقات اخیر، 55درصد از خانوارهای آمریکایی تا سال 2022 صاحب حداقل یک بلندگوی هوشمند خواهند بود که می تواند طبیعت جست وجوی اینترنتی را در سال های آینده تغییر دهد. وب سایت ها نه تنها باید برای جست وجوی کلمات بهینه سازی شده آماده باشند، بلکه بهینه سازی جست وجو بر اساس صدا را نیز باید در دستورکار خود قرار دهند.

جست وجو با استفاده از صدا به دلیل وجود یک دستیار هوشمند که اولین یافته های جست وجو را انتخاب خواهد کرد، از جست وجوی کلمات رقابتی تر است. بازاریاب ها باید بر روی تولید محتوا با توضیحات کوتاه برای جست وجوی صدا متمرکز شوند و توضیحات تفصیلی را برای جست وجوی کلمه کنار بگذارند.

5. هماهنگی در تقسیم بازاریابی

بازاریابی تک کاناله جایی در دنیای امروز ندارد. با توجه به حجم عظیم داده ها، عموماً ایمیل های تبلیغاتی و تبلیغ های تک بعدی به کار نخواهند آمد. در عوض، کمپین های چندکاناله و چندتیمی می توانند روشی بهتر برای جلب توجه مشتری های احتمالی باشند. به همین دلیل، هماهنگی در تقسیم بازاریابی حائزاهمیت است.

به عنوان مثال، تیم فروش می تواند مشتری را به صرف شام دعوت و تیم بازاریابی با فرستادن یک کتاب الکترونیکی به بازده بیشتر این میهمانی شام کمک کند. همچنین مدیر حساب ها، یک ویدئو را برای مشتری ارسال می کند و در آن به رضایت شرکت به دلیل احتمال همکاری در آینده اشاره خواهد کرد. این توجه هماهنگ می تواند در به وجود آمدن رابطه ای معنادار با مشتری احتمالی کمک کند.

6. بازاریابی تأثیرگذار خرد

بسیاری از بازاریاب ها از استراتژی های بازاریابی تأثیرگذار خرد رضایت دارند؛ اما این مسیر بسیار پرهزینه و ممکن است احساس مصنوعی بودن را القا کند.

به جای استفاده از یک فرد معروف، بازاریاب ها با استفاده از افراد تأثیرگذار بر صنعت خودشان می توانند با هزینه ای بسیار ارزانتر، محصولات خود را به گروهی کوچکتر، اما با وفاداری بیشتر ارائه کنند.

مطلب مرتبط:برای بازاریابی مؤثر در منزل به چه استراتژی هایی نیازمندید؟

7.تولید تقاضا

بسیاری از بازاریاب ها بر این باورند که فعالیت آن ها شاید بتواند با ایجاد حس نیاز فوری در مشتری های احتمالی، به تیم فروش کمک کند. افراد گروه فروش عموماً خلاف این قضیه را تجربه می کنند.

بازاریابی با تولید تقاضا می تواند به وسیله اندازه گیری تلاش در زمینه خط فروش، درآمد و یا ارزش عمر مشتری، به هر دو تیم کمک کند تا به سمت هدفی واحد به حرکت درآیند. هنگامی که ارزیابی بازاریابی بر اساس درآمد و یا درآمد احتمالی صورت گیرد، هم سویی آن ها با نیازهای گروه فروش بهتر خواهد شد.

منبع : inc
برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/qpgTD3WQ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
تکنیک های تبلیغات ویدئویی: ویروس هایی که کمپین را نابود می کنند ثروت میلیاردرها به رکورد جدیدی رسید — نسل بعدی ابرثروتمندان با ارث تحول بزرگ در رباتیک: آینده از آنِ نرم افزارهای هوشمند است، نه سخت افزارهای سنگین بازگشت موج سرمایه گذاری به استارتاپ ها با تمرکز بر زیرساخت های هوش مصنوعی هویت برند در عصر دیجیتال قیمت دلار امروز سه شنبه ۱۸ آذر در کانال ۱۲۵ هزار تومان IBM در آستانه خرید میلیاردی Confluent برای تقویت زیرساخت داده و هوش مصنوعی قیمت خودرو های داخلی و مونتاژی در بازار / ۱۸ آذر ۱۴۰۴ Kalshi به ارزش گذاری ۱۱ میلیارد دلاری رسید؛ بازگشت قدرت به بازارهای پیش بینی مالی شاخص کل بازار بورس در کانال ۳.۵ میلیون واحد قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۴ سرمایه گذاری میلیارد دلاری SoftBank و انویدیا روی استارتاپ Skild AI در آستانه نهایی شدن قیمت دلار امروز بازار آزاد سه شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۴ چطور یک رهبر تجاری آینده نگر باشیم؟ قیمت خودرو های پرفروش داخلی سه شنبه ۱۸ آذرماه ۱۴۰۴
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکسخرید تاج گل ارزانسرور مجازیکد تخفیف فیلیموبیمه شک دار نگیر!نرم افزار بهای تمام شده شُماران سیستمنرم افزار cmmsآزمون آنلاینپت شاپ آنلاینکمپرسور اسکروقرص لاغریاستند خیریهحرف تو: مرجع مقایسه برند و بررسی کسب کارها
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه

https://www.ceats.org/

https://blog.mocelin.ind.br/

https://nrims.uncst.go.ug/

toto togel

https://alcaldiasancristobal.gob.ve/

Situs toto

https://pkmmuka.cianjurkab.go.id/

slot pulsa

situs togel

situs toto

situs 5k

situs gacor

situs toto

situs toto

slot777

deposit 5000

slot 5k

toto togel

Kembangtoto

slot qris

situs toto

deposit 5000

slot gacor qris

slot deposit 5000

situs kembangtoto

toto togel

Link slot dana

slot qris

situs toto

toto togel

slot depo 5k

situs kembangtoto

kembangtoto

slot qris

situs togel

toto togel

situs togel

situs toto

slot qris

situs toto

situs toto

situs toto

toto 4d

situs togel

situs toto

slot777

deposit 5000

link slot gacor

situs toto

situs toto

slot 5000

Situs toto

slot777

situs toto

slot 5000

slot pulsa

situs toto

toto togel

Situs toto

kembangtoto

situs toto

situs toto

situs toto

situs 5000

situs toto

situs toto

situs togel

slot88

bandar togel

bandartoto

https://collegiogeometri.mb.it/

https://lavorain.seval.it/

https://personal.cofadena.gob.bo/

situs togel

toto 4d