جمعه, ۱۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز
ورزش همه چیز را تغییر می دهد

کمپین تبلیغاتی تازه نایک با تاکید بر فرهنگ ورزشی شیکاگو

4 سال پیش ( 1398/9/4 )
پدیدآورنده : جاشوآ هیوز   پدیدآورنده : علی آل علی  

نایک یکی از برترین برندها در زمینه بازاریابی و تبلیغات تاثیرگذار است. این برند علاوه بر کمپین های جهانی برای جلب توجه عمومی مشتریان سراسر دنیا به فکر ویژگی های محلی هر منطقه نیز هست. این امر موجب تولید کمپین های اختصاصی برای شهرها و مناطق مختلف شده است. تازه ترین کمپین تبلیغاتی نایک به نام «ورزش همه چیز را تغییر می دهد» با هدف تاکید بر ارزش های فرهنگی شیکاگو طراحی و منتشر شده است. کمپین «ورزش همه چیز را تغییر می دهد» شامل چند کمپین زیرشاخه برای نمایش نحوه تاثیرگذاری ورزش بر روی زندگی روزمره مردم است. تازه ترین بخش این مجموعه از کمپین ها مربوط به شهر شیکاگو است بنابراین محوریت اصلی کمپین تازه نایک پیرامون ویژگی های این شهر بزرگ از نقطه نظر ورزشی می گذرد.

کمپین تبلیغاتی تازه نایک

نایک برای طراحی کمپین «ورزش همه چیز را تغییر می دهد» بار دیگر با آژانس تبلیغاتی Wieden+Kennedy همکاری کرده است. سابقه همکاری میان نایک و این آژانس شامل کسب موفقیت های متعدد در جشنواره های تبلیغاتی و جلب توجه مخاطب هدف است بنابراین اقدام نایک در این راستا کاملا هوشمندانه محسوب می شود. ویدئوی رسمی این کمپین با صحنه فریاد یکی از کارمندان فست فود فرانکز گریل در شیکاگو برای تهیه فرمول تهیه هات داگ به سبک شیکاگو شروع می شود. این امر به خوبی تفاوت شیکاگو با سایر شهرها را نشان می دهد. تقریبا هر غذایی در شیکاگو به شیوه ای خاص تهیه می شود. این امر در مورد ورزش و نحوه تمرین ورزشکاران نیز کاملا مشخص است. در ادامه صحنه هایی از حضور و تمرین مایکل جردن نیز به نمایش درمی آید. سپس پیوند عمیق مردم این شهر با ورزش های مختلف در طول فعالیت روزانه به تصویر کشیده می شود. ویدئوی کوتاه نایک از نحوه واکنش مردم نسبت به ورزش در شهر شیکاگو به خوبی روحیه متفاوت آنها را بیان می کند.

مطلب مرتبط: ورود نایک به حوزه رسانه های دیجیتال

کمپین جذاب نایک در مورد شهر شیکاگو با حضور سه ورزشکار مشهور این شهر ادامه پیدا می کند. مک کینلی نلسون، ایژلت گونزالس و مونیت کرامپ ورزشکاران اصلی این ویدئوها هستند. نکته جالب در این میان فعالیت هر سه این ورزشکارها در عرصه بسکتبال است. این نکته همان عامل ایجاد تمایز میان شیکاگو و سایر شهرهای آمریکاست. در این شهر مردم با بسکتبال پیوند عمیقی دارند. جالب اینکه نایک در کمپین خود به طور غیرمستقیم به محبوبیت بسکتبال در این شهر اشاره کرده است با این حساب باید نحوه هوشمندانه طراحی کمپین نایک را به عنوان الگویی هوشمند مدنظر داشت.

اقدام نهایی نایک در کمپین «ورزش همه چیر را تغییر می دهد» حمایت از رویدادها و مسابقات محلی در شیکاگو است. درواقع تمام مسابقات بسکتبال در شیکاگو تحت حمایت نایک قرار دارد. به این ترتیب حمایت نایک از الگوی خاص ورزش در شیکاگو به بهترین شکل نمایش داده می شود.

منبع : brandingforum
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ZVXcU0i3
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه