پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

بهترین صنایع برای فعالیت در سال 2020

4 سال پیش ( 1399/1/24 )
پدیدآورنده : امیر آل علی   پدیدآورنده : سوفی داونس  

بدون شک هر فردی تمایل دارد که فعالیت خود را در حوزه ای شروع کند که ریسک کمتری را داشته و احتمال موفقیت آنها نیز بیش از سایرین است. به همین خاطر فهرست بهترین صنایع برای شروع یک کسب و کار، همواره مورد توجه جدی قرار گرفته است. امسال به علت اتفاقات مهمی نظیر شیوع کرونا، طبیعی است که شاهد تغییراتی نسبت به فهرست سال گذشته باشیم. در این راستا به بررسی هشت مورد منتخب خواهیم پرداخت.

1-تصفیه‎کننده های آب

بهترین صنایع برای فعالیت در سال 2020

افراد بدون غذا برای چند روز زنده خواهند ماند، با این حال این مسئله برای آب کاملا متفاوت بوده و بدون آن حتی قادر به طی کردن یک روز کامل نیز نخواهیم بود. در این رابطه با توجه به افزایش تعداد تقاضا، کیفیت آب ها در بسیاری از کشورها افت شدیدی پیدا کرده است. این امر در کشورهای توسعه‎نیافته نیز وضعیت فاجعه‎باری دارد. به همین خاطر اگر در زمینه تولید تصفیه‎کننده های آب فعالیت کنید، بدون شک با بازار خوبی مواجه خواهید شد، با این حال فراموش نکنید که در این رابطه باید به دنبال تولید چندین مدل مختلف در ابعداد متفاوت باشید تا امکان جذب حداکثری شکل گیرد. همچنین در حال حاضر برندهایی در زمینه تولید آب قابل شرب به روش های مختلف فعالیت دارند. برای مثال شیرین کردن آب شور دریا، یکی از رایج ترین این موارد محسوب می شود. به همین خاطر تولید و تصفیه آب آشامیدنی را باید بهترین فرصت موجود برای شروع کسب وکار شما دانست. توصیه می شود که در این رابطه مطالعات کافی را داشته باشید تا نسبت به آخرین ترندهای این حوزه، به آگاهی دست پیدا کنید.

مطلب مرتبط: 5 صنعت برتر برای شروع کسب‌ و‌کار

2-محصولات بهداشتی

ویروس کرونا کمبود تجهیزات بهداشتی را به همگان نشان داد. در این رابطه حتی حوزه-های دیگر نیز برای کمک به کنترل اوضاع، اقدام به تولید محصولات بهداشتی کردند. درواقع بنا بر نظر تحلیلگران، کرونا آخرین ویروس جهانی نخواهد بود و این امر به معنای آن است که صنعت محصولات بهداشتی روند رو به رشد خود را حفظ خواهد کرد، با این حال فراموش نکنید که طیف اقدامات شما باید بسیار گسترده باشد. درواقع اگر تنها به تولید ماسک بپردازید، اقدامی پرریسک را انجام داده اید، با این حال اگر در زمینه محصولات بهداشتی، تقریبا به یک برند کامل و جامع تبدیل شوید، بدون شک آینده بسیار خوبی را خواهید داشت. برای مثال شما باید در کنار تولید دستکش و ماسک، در زمینه سلامت پوست و مو و... نیز فعالیت داشته باشید. به صورت کلی شما باید تا حد امکان به حوزه سلامت، توجه کافی را داشته باشید که بسیار متنوع است. همچنین این نکته را فراموش نکنید که شما برای رشد سریع، به یک خلاقیت جدید نیاز خواهید داشت. برای مثال امکان خرید اقساطی، می-تواند گزینه ای جالب محسوب شود. در نهایت از توجه به محصولات آرایشی نیز نباید غافل شد.

3-مقابله با خشونت

همواره در اخبار شاهد انواع خشونت ها هستیم، با این حال اگر بتوانید برای کاهش این موضوع، یک طرح داشته باشید، بدون شک نه‎تنها مورد توجه افراد قرار می گیرد، بلکه دولت ها نیز حمایت های لازم را انجام خواهند داد. برای مثال می ‎توانید دوربین-هایی را طراحی کنید که امکان مشاهده عملکرد ماموران را فراهم می آورد. تحت این شرایط عملا احتمال خشونت پلیس به صفر خواهد رسید. این مسئله خصوصا در کشورهایی که حمل اسلحه آزاد است، اهمیت به مراتب بالاتری را خواهد داشت. درواقع این امر بسیار طبیعی است که هر فردی تمایل داشته باشد برای حفظ جان خود، حتی هزینه های بالایی را پرداخت کند. این نکته را فراموش نکنید که خشونت، صرفا به قتل رساندن یک فرد را شامل نشده و حتی خشونت کلامی، آزار و اذیت را نیز شامل می شود. آمارها در این زمینه حاکی از آن است که در حدود نیمی از کارمندان زن در آمریکا، تجربه آزار و اذیت در محل کار را داشته اند. به همین خاطر تنها کافی است تا بر روی طرح خود کار کنید، بدون شک استقبال از صنعت شما تضمین شده خواهد بود. همچنین شما می-توانید موسساتی را ایجاد کنید که در آن آموزش های کنترل خشم داده می شود. درواقع تنوع کاری در این حوزه نیز بسیار متنوع است.

4-تنقلات سالم تر

امروزه با توجه به سرعت بسیار بالای زندگی افراد، توجه به انواع فست فودها و تنقلات بسیار بالا است، با این حال تقریبا تمامی این مواد، فاقد ارزش غذایی خاصی هستند و این مسئله سلامت افراد را با تهدیدی جدی مواجه ساخته است. به همین خاطر شما با ارائه جایگزین های سالم تر می توانید در بازار کم رقیب وارد شده و از آینده درخشان خود اطمینان داشته باشید. این نکته را نیز مورد توجه قرار دهید که در حال حاضر، مسئله محیط زیست، خصوصا پس از وقایعی نظیر آتش‏سوزی استرالیا که نشان از تغییرات اقلیمی می دهد، مورد توجه بیشتری قرار گرفته شده است. به همین خاطر شما حتی می توانید با ارائه یک راهکار جدید برای تولید زباله کمتر و استفاده از بسته‎بندی های مواد غذایی که قابل بازیافت سریع هستند، موفقیت چشمگیری را به دست آورید. در این رابطه تولید چیپس از میوه-های مختلف، یکی از اقداماتی محسوب می شود که با استقبال بی‎نظیر مواجه شده است، با این حال برای کنار گذاشتن سریع رقبا، شما به حداقل یک محصول جدید نیاز خواهید داشت.

5-لجستیک

در یک تعریف ساده لجستیک به معنای مدیریت جریان کالا، اطلاعات یا هر نوع منابع دیگر است. اگر در این رابطه بتوانید به اتوماتیک شدن فرآیند کمک کنید، بدون شک با استقبال چشمگیر مواجه خواهید شد. برای مثال نیاز به این موضوع در کشور های پیشرفته نظیر آمریکا، بسیار زیاد است. با این حال این عرصه نیاز به کسب دانش کافی دارد. به همین خاطر توصیه می شود که در این رابطه مطالعه کافی داشته و از افراد خبره کمک بگیرید.

6-گجت های حیوانات خانگی

در حال حاضر کمتر خانواده ای را می توان پیدا کرد که حداقل یک حیوان خانگی نداشته باشند. در این رابطه ساده تر کردن نگهداری آنها بدون شک نیاز فعلی بازار محسوب می شود. در این رابطه کمبود گجت های مخصوص، به شدت احساس می شود. برای مثال دستگاه هایی که بر روی قلاده سگ ها نصب شده و اطلاعات کافی را در رابطه با وضعیت سلامت آنها در کنار موقعیت مکانی را در گوشی تلفن همراه صاحب آن به نمایش درآورد. همچنین شما می توانید در کنار فعالیت در این حوزه، اقدام به تولید لوازم ساده تر نظیر لباس، تخت و اسباب بازی نیز کنید. درواقع بنا بر آمارها، حیوانات خانگی به حدی محبوب خانواده ها هستند که آنها را عضوی از خود تلقی کرده و این امر طبیعی است که برای آنها به خوبی هزینه کنند.

7-صنعت فضایی

صنعت فضایی به حدی اهمیت پیدا کرده است که حتی برندهایی نظیر آمازون نیز از طرح-های خود در این حوزه صحبت می کنند. در این رابطه تنها کافی است تا به نرخ رشد برندهای نوظهوری نظیر SpaceX و Blue Origin نگاهی بیندازید. بدون شک به هر میزان که برندهای فعال در این حوزه بیشتر باشند، به علت شکل گرفتن فضای رقابتی، شاهد کاهش هزینه های سرسام‎آور حال حاضر آن خواهیم بود. همچنین بسیاری از کشورها تمایل به فرستادن ماهواره و فعالیت در این عرصه را دارند. به همین خاطر حتی می توانید در چندین کشور به صورت همزمان فعالیت داشته باشید که بسیار سودآور خواهد بود.

مطلب مرتبط: چرا گردشگری بهترین صنعت جهان معرفی می شود

8-کالاهای مصرفی پایدار

با توجه به آنچه در بخش های گذشته نیز عنوان شد، در حال حاضر همه جهان با بحران زیست محیطی مواجه است. تحت این شرایط یکی از راهکارهای ضروری، تولید کالاهایی است که امکان استفاده مجدد از آنها وجود داشته باشد. این امر به معنای کاهش شدید حجم زباله ها و آلوده کردن محیط خواهد بود. برای مثال نی هایی که به کمپوست تبدیل شوند، یکی از ساده ترین موارد هستند. در نهایت اگر بتوانید برای کاهش نیاز به پلاستیک و وارد شدن آن به محیط طرحی را داشته باشید، وارد یک حوزه کاملا پولساز و مطمئن شده اید. بدون شک حمایت گروه های دغدغه‎مند نیز از شما تضمین شده خواهد بود.

در نهایت توقع داشته باشید که زمان قرنطینه حال حاضر، بهترین فرصت برای تحلیل انتخاب و برنامه‎ریزی درست شما خواهد بود. به همین خاطر توصیه می شود که در همین روزها، نسبت به انتخاب خود اقدام کنید تا امکان فعالیت سریع پس از طی کردن این دوره سخت، مهیا باشد.

منبع : inc
برچسب ها : اصول کسب و کار
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/OALGxwjR
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه