چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Wed, 8 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

10 فیلم پرفروش جهان در سال 2018

4 سال پیش ( 1398/4/31 )
پدیدآورنده : امیر آل علی   پدیدآورنده : فروش   پدیدآورنده : مایکل کندی  

سال گذشته میلادی را باید از این منظر که بیشترین تعداد فیلم های ابرقهرمانانه را در اختیار داشته است، یکی از پرفروش ترین سال های دنیای سینما نام گذاری کرد. در این بین حضور چند فیلم از سینمای چین نیز از دیگر موارد جذابی محسوب می شود که بیانگر رشد بی نظیر این کشور در زمینه تولید فیلم است. درواقع چین با دو فیلم در کنار آمریکا ایستاده و نماینده ای از سایر کشورها در این فهرست یافت نمی شود. اگرچه هیچ کدام یک از این تولیدات، موفق نشده است تا به 10 جایگاه نخست فهرست دست پیدا کند، با این حال با توجه به پیشرفت های به دست آمده پیش بینی می شود که این کشور بتواند در سال های آینده به رقیب اصلی تولیدات هالیوودی تبدیل شود. با توجه به توضیحات ارائه شده، در ادامه به معرفی و بررسی 15 فیلم پرفروش جهان در سال 2018 خواهیم پرداخت.

فیلم پرفروش جهان سال 2018

1-انتقام جویان: جنگ ابدیت

کشور: آمریکا

میزان فروش: 2.05 میلیارد دلار

بودجه ساخت: 356 میلیون دلار

کارگردان: برادران روسو

بازیگران: رابرت دوانی جونیور، کریس همسورث، مارک روفالو، کریس ایوانز، اسکارت جوهانسون، بندیکت کمبریج

انتقام جویان جنگ ابدیت

در سال گذشته انتقام جویان، مورد انتظارترین فیلم سال محسوب می شد. همین امر نیز باعث شده است تا با اختلافی فاحش در مقایسه با سایر رقبای خود، بتواند عنوان نخست را به دست آورد. این فیلم پرستاره دنباله مجموعه فیلم های انتقام جویان محسوب می شود که نخستین آن در سال 2012 به اکران درآمده است. این فیلم به علت حضور اکثر قهرمانان دنیای مارول، از جذابیت بسیار بالایی برخوردار بوده و طرفداران هر یک از این ابرقهرمان ها را به سالن سینما می کشاند. داستان آن نیز با اضافه شدن ستاره های فیلم نگهبانان کهکشان برای مبارزه با دشمن جدیدی به نام تانوس است که به دنبال جمع آوری سنگ های ابدیت برای نابودی نیمی از جمعیت جهان و ایجاد نظم موردنظر خود است. ادامه آن نیز با عنوان پایان بازی، امسال به اکران درخواهد آمد.

مطلب مرتبط: پرفروش ترین محصولات جهان در تمام دوران ها

2-پلنگ سیاه

کشور: آمریکا

میزان فروش: 1/35میلیارد دلار

بودجه ساخت: 210 میلیون دلار

کارگردان: رایان کوگلر

بازیگران: مایکل بی.جردن، چادویک بوزمن،مارتین فریمن، فارست ویتاکر، اندی سرکیس، دنیل کالویا

پلنگ سیاه

نخستین فیلم از تنها قهرمان سیاه پوست مارول، ساخته ای کاملا موفق و با میزان فروش بسیار بالا بوده است. از شخصیت پلنگ سیاه نخستین بار در فیلم کاپیتان آمریکا (جنگ داخلی) رونمایی شد و داستان آن نیز دقیقا ادامه اتفاقات آن فیلم محسوب می شود. درواقع شخصیت تی چالا(پلنگ سیاه) پس از کشته شدن پدر خود به کشورش بازمی گردد تا کنترل حکومت را در دست بگیرد، با این حال توطئه ای باعث می شود تا جهان در معرض یک خطر بسیار بزرگ قرار گیرد که وی باید آن را خنثی کند.

3-دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهی

کشور: آمریکا

میزان فروش: 1/31میلیارد دلار

بودجه ساخت: 170میلیون دلار

کارگردان: خوان آنتونیو بایونا

بازیگران: کریس پرت، برایس دالاس هاوارد، جف گلدبلوم

دنیای ژوراسیک سقوط پادشاهی

پنجمین قسمت از این مجموعه نیز با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است. این فیلم ادامه قسمت قبلی خود محسوب شده و جزیره ای را به تصویر می کشد که در معرض یک آتشفشان قرار داشته و در این بین افرادی تلاش می کنند تا دایناسورها را از این مهلکه نجات دهند، با این حال گروهی دیگر تلاشی کاملا عکس آن را دارند که به درگیری دو گروه منجر می شود.

4-شگفت انگیزان2

کشور: آمریکا

میزان فروش: 1/24میلیارد دلار

بودجه ساخت: 200میلیون دلار

کارگردان: بردلی برد

صداپیشگان: ساموئل ال.جکسون، کریگ تی.نلسن، هالی هانتر

شگفت انگیزان

پس از 15 سال، دومین قسمت از انیمیشن برنده اسکار به اکران درآمد که تنها انیمیشن موجود در این لیست نیز محسوب می شود. این وقفه بیش از حد طولانی باعث شد تا به عنوان مورد انتظارترین انیمیشن سال معرفی شود. داستان آن نیز در ادامه اتفاقات قسمت اول بوده و با دشمنی جدید که قصد کنترل ذهن ابرقهرمانان را دارد، پیگیری می شود.

5-آکوامن

کشور: آمریکا

میزان فروش: 1/12میلیارد دلار

بودجه ساخت: 200میلیون دلار

کارگردان: جیمز وان

بازیگران: جیسون موموآ، امبر هرد، ویلیام دفو، نیکول کیدمن، دولف لاندگرن، پاتریک ویلسون

آکوامن

نخستین فیلم از قهرمان متفاوت دنیای مارول، به اثری پرفروش تبدیل شده است. اگرچه از این شخصیت در دو فیلم دیگر با نام لیک عدالت و بتمن در برابر سوپرمن، رونمایی شده بود، با این حال این نخستین فیلمی است که منحصرا به این شخصیت پرداخته است. وی نخستین ابرقهرمان بازی سینما محسوب می شود که وی را به قهرمانی متفاوت بدل ساخته است. این فیلم ضمن توضیحاتی در رابطه با کودکی شخصیت اصلی با نام آرتور کری، به نبرد وی با برادر ناتنی خود می پردازد.

6-ونوم

کشور: آمریکا

میزان فروش: 855میلیون دلار

بودجه ساخت: 116میلیون دلار

کارگردان: روبن فلیشر

بازیگران: تام هاردی، میشل ویلیامز، رید اسکات

ونوم

از دیگر فیلم هایی که برای نخستین بار در رابطه با یکی دیگر از شخصیت های دنیای مارول ساخته است، فیلم ونوم است. این فیلم علی رغم نقدهای جدی به علت صحنه-های جذاب و درخشش شخصیت اصلی آن(تام هاردی)، موفق شد تا به عنوان یکی از پرفروش ترین فیلم های 2018 معرفی شود. از این شخصیت نخستین بار در فیلم مرد عنکبوتی رونمایی شد. داستان آن نیز در رابطه با خبرنگاری است که به علت اشتیاق خود برای کسب خبر از یک هواپیمای سقوط کرده، با موجودی به نام ونوم مواجه می-شود که به مانند انگل به افراد چسبیده و قدرت های خاصی را در آن فرد ایجاد می کند. وی با تکیه بر این قدرت جدید شهر خود را از خطرهای پیش رو در امان نگه می دارد.

7-حماسه کولی

کشور: آمریکا

میزان فروش: 844میلیون دلار

بودجه ساخت: 52میلیون دلار

کارگردان: برایان سینگر

بازیگران: رامی ملک، مایکل مایرز، آیدان گیلن

حماسه کولی

این فیلم به زندگی اسطوره موسیقی فردی مرکوری، رهبر گروه کوئین پرداخته است. با این حال این فیلم هیچ اطلاعاتی از کودکی و نوجوانی شخصیت را در اختیار مخاطبان قرار نداده و تنها به یک دوره 20ساله که اوج فعالیت هنری وی نیز محسوب می شود، پرداخته است. در آخر نیز وی در سن 45 سالگی بر اثر بیماری ایدز از دنیا می رود.

8-ماموریت غیرممکن: فروریختن

کشور: آمریکا

میزان فروش: 791میلیون دلار

بودجه ساخت: 178میلیون دلار

کارگردان: کریستوفر مک کوری

بازیگران: تام کروز، هنری کویل، سایمون پگ، الک نالدوین

ماموریت غیرممکن

ششمین قسمت از مجموعه فیلم های ماموریت غیرممکن به پرفروش ترین آنها تبدیل شده است. داستان آن نیز در ادامه قسمت پنجم و در راستای پیدا کردن چند پلوتونیم به سرقت رفته است.

9-ددپول2

کشور: آمریکا

میزان فروش: 778.7میلیون دلار

بودجه ساخت: 110میلیون دلار

کارگردان: دیود لیچ

بازیگران: رایان رینولدز، مورنا باکارین، جاش برولین

ددپول

دومین قسمت از ابرقهرمان طنز دنیای مارول نیز به اثری موفق تبدیل شده است. داستان آن نیز پس از نشان دادن قتل همسر ددپول، حول محور فردی می گذرد که از آینده آمده تا نوجوانی را که بعدها به یک تبهکار بزرگ تبدیل می شود را به قتل برساند. در این بین شخصیت ددپول در تلاش است تا از این کار جلوگیری کرده و نوجوان مذکور را به مسیر درست بازگرداند.

مطلب مرتبط: پرفروش در فیلم و موسیقی

10-جانوران شگفت انگیز2: جنایات گریندل والد

میزان فروش: 625میلیون دلار

بودجه ساخت: 200میلیون دلار

کارگردان: دیود ییتس

بازیگران: جانی دپ، ادی ردمین، جود لاو

جانوران شگفت انگیز

این فیلم درواقع ادامه قسمت نخست است که داستان آن توسط نویسنده مطرح، جی.کی رولینگ به رشته تحریر درآمده است. درواقع این فیلم را باید داستانی قبل از سری فیلم های هری پاتر دانست که در آن شخصیت دامبلدور، گروهی را مامور دستگیری گریندل والد می کند که به تازگی از زندان فرار کرده است.

دیگر فیلم های موجود در این فهرست شامل مرد مورچه ای و زنبور، بازیکن شماره یک آماده، عملیات دریای سرخ، کارگاه محله چینی ها2 و مگ است.

منبع : screenrant
برچسب ها : اصول کسب و کار
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/YLgEFlP7
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه