پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 2 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

پرفروش در فیلم و موسیقی

9 سال پیش ( 1393/9/20 )
 

به گزارش فوربس، جنیفر لارنس بازیگر که این هفته فیلم او «عطش مبارزه: زاغ مقلد- قسمت اول» رکورد پرفروش‌ترین افتتاحیه سال 2014 را رقم زد، با خواندن ترانه‌ای برای تیتراژ این فیلم به جدول پرفروش‌های موسیقی بریتانیا راه پیدا کرد. این قطعه «درختی برای دار زدن» (The Hanging Tree) نام دارد. محاسبه فروش تک‌ترانه‌ها در نیمه هفته جاری نشان می‌دهد که ترانه «درختی برای دار زدن» در جایگاه بیست‌و‌نهم قرار دارد.

اوایل هفته‌جاری میلادی تک‌آهنگ «آیا می‌دانند که موقع کریسمس است»  (Do They Know It›s Christmas) که چندخواننده و گروه، مانند بونو و وان دایرکشن، در یک همکاری به‌عنوان اقدام خیریه برای مبارزه با بیماری ابولا خوانده‌اند، در رتبه اول این جدول قرار داشته است، اما تک‌آهنگ «این روزها»(These Days)  اثر جیسن اورنج با فروش 351 هزار نسخه تا روز پنجشنبه در نیمه دوم هفته جانشین آن شده است. 

این در حالی است که جنیفر لارنس با سومین فیلم مجموعه «عطش مبارزه» این هفته علاوه بر رکورد‌شکنی در گیشه امریکای شمالی و چندین بازار دیگر، در بریتانیا نیز با رقم 9/19میلیون دلار در مدت سه روز، رکورد پرفروش‌ترین افتتاحیه سال را به خود اختصاص داده است. 

برچسب ها : فرصت آزاد کیوسک
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/iErT0Xfo
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیون
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه