جمعه, ۱۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 3 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

توسعه اپ های موبایل در طول یک دهه اخیر بازار بسیار مهمی برای کارآفرینان ایجاد کرده است. امروزه بسیاری از استودیوهای تخصصی در زمینه طراحی و توسعه اپ های موبایلی فعالیت دارند. توسعه فناوری های مختلف در این میان تاثیر قابل ملاحظه ای بر روی کار چنین استودیوهایی داشته است. 

اگر شما هم نسبت به فعالیت در حوزه طراحی اپ های موبایلی بی میل نیستید، می توانید از همین امروز کارتان را در این حوزه شروع کنید. نکته جالب درباره حوزه اپ های موبایل عدم نیاز به بودجه قابل ملاحظه است. بنابراین همه چیز در اینجا محدود به خلاقیت شما می شود. 

مهمترین ترندهای اپ موبایل در نیمه دوم سال 2021

هدف اصلی در این مقاله بررسی برخی از ترندهای برتر در زمینه طراحی اپ های موبایلی است. این امر به شما برای استفاده بهینه از فناوری های موجود در راستای طراحی اپ هایی جذاب و کاربردی کمک خواهد کرد. 

مطلب مرتبط: خلاقانه ترین اپلیکیشن های کسب و کار در سال 2020

اینترنت اشیا (IoT)

اینترنت اشیا در طول ماه های اخیر بدل به موضوع اصلی در بسیاری از حوزه های کاری شده است. این فناوری امکان کنترل هرچه هوشمندتر افراد بر روی گوشه و کنار زندگی شان را فراهم کرده است. براساس پیش بینی موسسه استاتیستا، تا سال 2025 نزدیک به 75 میلیون دستگاه متصل به اینترنت اشیا در سراسر دنیا وجود خواهد داشت. نکته مهم در این میان امکان اتصال اپ های موبایلی به چنین دستگاه هایی و ایجاد تجربه ای لذت بخش برای کاربران است. 

امروزه اینترنت اشیا بدل به گزینه ای جذاب برای برندها شده است. بنابراین اگر شما در تلاش برای تاثیرگذاری بر روی این صنعت هستید، باید از فناوری موردنظر در فرآیند فعالیت استودیوی تان استفاده نمایید. 

واقعیت مجازی و افزوده

واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR) در طول سال های اخیر بسیاری از کاربران را به خودش جلب کرده است. دلیل این امر امکان ایجاد تجربه ای دلنشین است. بهترین مثال در زمینه فناوری واقعیت افزوده بازی پوکمون گو است. این بازی با استفاده از فناوری موردنظر بسیاری از مردم در سراسر دنیا را به دنبال خودش کشاند. 

صحبت کردن درباره فناوری واقعیت مجازی بسیار دشوار است. دلیل این امر تاثیر همه جانبه‎اش بر روی حوزه های مختلف است. شما با یکی از این هدست ها  امکان تجربه حضور در دنیایی به کلی متفاوت را دارید. یکی از ترندهای تازه در زمینه طراحی اپ های موبایلی استفاده از فناوری واقعیت مجازی برای ارائه تجربه ای تازه از بازی های موبایلی است. این امر کیفیت بازی های ساخته‎شده از سوی استودیوهای مختلف را به طور قابل ملاحظه ای افزایش می دهد. 

ربات های چت

توسعه ربات های چت امکان پیگیری بسیاری از کارهای ساده و دم دستی به طور خودکار را خواهد داد. نکته مهم در این میان استفاده گسترده از فناوری هوش مصنوعی در زمینه توسعه ربات های چت است. همین امر بسیاری از نگاه ها را به سوی ربات های چت دوخته است. 

نسل قدیمی ربات های چت همیشه مشکل نارضایتی گسترده کاربران را به همراه داشت. با این حال وضعیت درباره نسل جدید چنین ربات هایی به طور کامل متفاوت است. اگر شما در زمینه توسعه یکی از ربات های موردنظر اقدام کنید، امکان کسب درآمد قابل توجه و حتی همکاری با موسسه های بزرگ را خواهید داشت. 

بسیاری از دستیارهای هوشمند مانند الکسا و سیری به طور اولیه از دل همین ربات های چت بیرون آمدند. بنابراین شما مسیر بسیار طولانی‎ای برای حرفه ای شدن در این حوزه پیش رو دارید. 

مطلب مرتبط: بازاریابی برای اپ ها در دنیای دیجیتال

کیف پول موبایلی

کیف های پول موبایلی در طول سال های اخیر به طور قابل ملاحظه ای در میان مردم محبوب شده اند. دلیل این امر امکان تجربه ای ساده و لذت بخش از خرید آنلاین است. بسیاری از مردم به هنگام خرید آنلاین همیشه نگران نحوه پرداخت هزینه و سطح امنیت درگاه های پرداخت هستند. اگر شما در این میان یک کیف پول موبایلی با سطح بالایی از امنیت را طراحی کنید، امکان جلب نظر بسیاری از کاربران را خواهید داشت. 

مهمترین مسئله در زمینه طراحی کیف پول موبایلی همکاری با یک موسسه امنیت سایبری برای جلب اعتماد کاربران است، در غیر این صورت شاید کمتر کسی به شما و اپ تان اعتماد لازم را نشان دهد.

منبع : readwrite
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/GkvcKz5v
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه