شنبه, ۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

امروزه با توجه به پیشرفت چشمگیر تکنولوژی، استفاده از فناوری در عرصه کسب و کار امری کاملا ضروری است. در این رابطه شما با گزینه های بسیار متنوعی مواجه هستید که بدون شک تصمیم گیری را سخت خواهد کرد. در این راستا شناسایی بهترین ها، امری کاملا ضروری است که در ادامه چند مورد منتخب را بررسی خواهیم کرد. 

1-Yac

این امر که با افراد تیم و همکاران خود ارتباط لازم را داشته باشید، امری بسیار ضروری محسوب می شود. با این حال اگر بخواهید به صورت مداوم ملاقات های حضوری داشته باشید، این امر می تواند به عاملی زمانبر و مزاحم تبدیل شود. تحت این شرایط بازار فوق به شما این امکان را می دهد که پیام های صوتی ارسال کنید تا افراد هر زمانی که مشغول انجام کار نیستند، آن را گوش دهند. در نهایت این برنامه شما را نسبت به افرادی که پیام های شما را مشاهده کرده اند، مطلع می سازد. 

مطلب مرتبط: موفق ترین اپلیکیشن های تاریخ

2-Hey

امروزه هر فردی نیاز به استفاده از ایمیل دارد. با این حال بنا بر نظرسنجی های انجام شده، بسیاری از کارمندان با محیط کاربردی آن مشکلاتی را دارند. به همین خاطر این برنامه ایمیل ها را در قالب محیط پیامک تلفن های همراه درمی آورد که راحتی کار را به همراه دارد. امکانات متنوع جهت شخصی سازی نظیر مشاهده روزنامه وار ایمیل ها، از جمله دلایل محبوبیت این برنامه محسوب می شود. 

3-PlanHive

همه افراد فعال در حوزه های مختلف کسب و کار، با مشکلات مدیریت زمان و برنامه ریزی مواجه هستند. در این راستا اگرچه نرم افزارها و اپلیکیشن های مدیریتی متنوعی وجود دارد، با این حال PlanHive را باید جامع ترین به حساب آورد. علت این امر به این خاطر است که شما می توانید در یک صفحه آدرس را داشته باشید و نظرات خود را درج نمایید. همچنین امکان ارتباط مستقیم با شماره افراد وجود دارد که این امر سرعت کار را افزایش می دهد. 

4-Microsoft Edge

طراحی مجدد مرورگر مایکروسافت، با ویژگی های جالبی همراه است که توصیه می شود حتما آن را امتحان کنید. درواقع این مرورگر را باید به خاطر تمرکز بر روی راحتی کاربران، بالاتر از گوگل قرار داد. این امر در حالی است که درگیر شدن بیش از حد رم در استفاده از گوگل، از جمله مواردی است که بسیاری از افراد را ناامید کرده است. با این حال در Microsoft Edge شاهد این مسائل نیستید. ارتقای چشمگیر امنیت، از دیگر ویژگی های مرورگر مذکور محسوب می شود. 

5- Intellect

این برنامه توسط تیمی از روان شناس ها ایجاد شده و کمک می کند تا بر روی ویژگی ها و اخلاق خود کار نمایید. این مسئله باعث می شود که در نهایت بتوانید عملکرد بهتری در محل کار خود داشته باشید و ارتباط خود با همکاران را ارتقا بخشید. این نکته را فراموش نکنید که بنا بر آمارها، بیش از نیمی از کارمندان، کارگران و مدیران در معرض فشارهای عصبی و استرس بیش از حد هستند که بدون شک تحت نظارت یک تیم روان شناس قرار گرفتن، نتایج بسیار خوبی را به همراه خواهد داشت. این مسئله به حدی مهم است که امروزه شرکت های پیشرو، در کنار توجه به سلامت جسمی، به سلامت روحی کارمندان خود نیز توجه ویژه ای را پیدا کرده اند. 

6- Calmaria

این برنامه در زمینه کاهش استرس افراد فعالیت می کند. روش منحصر به فرد آن به قدری تاثیرگذار بوده که جزو گزینه های این فهرست قرار گرفته است. نکته جالب دیگر این است که رعایت موارد، به امکانات خاصی نیاز نداشته و این امر باعث می شود که هر فردی بتواند آن را انجام دهد.

7- Journey

این امر که انگیزه خود و افراد تیم شرکت را افزایش دهید، مسئله ای چالش برانگیز محسوب می شود. درواقع اقدامات شما می تواند بالاترین حد نتایج را به همراه نداشته باشد و در مواردی حتی به بدترشدن اوضاع کمک نماید. به همین خاطر استفاده از یک روش علمی که برای هزاران نمونه کاربردی بوده است، انتخابی کاملا هوشمندانه خواهد بود. در این زمینه نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که شیوه کار برنامه فوق، شباهت زیادی به شبکه های اجتماعی داشته و به همین خاطر سرگرم کننده نیز محسوب می شود. 

8- Oh Bother

حتی یک تماس کوتاه می تواند تمرکز شما را به صورت کامل نابود نماید. در این رابطه برنامه فوق کمک می کند تا شما شرایط فعلی خود را اعلام نمایید. این امر کمک می کند تا افراد تیم دیگر مزاحم شما نشوند. نکته جالب دیگر این است که شما می توانید زمانی برای درگیر بودن خود تعیین نمایید تا افراد پس از آن، اقدام به مراجعه و یا برقراری تماس نمایند. 

9- Journal List

اگر در تلاش برای ایجاد یک روتین برای خود هستید، این برنامه به خوبی وضعیت عملکرد روزانه و در نهایت هفتگی شما را مشخص می کند. همچنین می توانید وضعیت را با مشابه هفته و ماه های قبل مقایسه کنید و با پیدا کردن مشکلات، بتوانید به بهترین وضعیت ممکن برسید. درواقع پیگیری وضعیت، امری است که امروزه حتی از برنامه ریزی نیز مهمتر است. 

10-Smart Note

در این برنامه شما می توانید دفترچه مخصوصی را داشته باشید که قابلیت نگهداری هر نوع فایلی را دارد. در کنار آن تنظیمات لازم جهت شخصی سازی های مورد علاقه نیز وجود دارد. برای مثال برخی از فونت های آن به نحوی است که حس نوشتن با خودکار را می دهد.

مطلب مرتبط: بهترین اپلیکیشن ها و بازی های سال از نگاه اپل

11-Screen

این برنامه یک محیط کار مجازی را ایجاد می کند که در آن افراد می توانند با یکدیگر ارتباط داشته باشند و فایل های موردنیاز را به اشتراک بگذارند. نکته جالب دیگر این است که امکان مشاهده تمامی افراد وجود دارد و اگر یک مکالمه دو یا چند نفره نیاز باشد، امکان محدودسازی هم مهیا شده است. رایگان بودن این برنامه از دیگر مزیت های آن محسوب می شود. 

منبع : practicalecommerce
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/5Vcnu4Nw
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکس
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه