دوشنبه, ۲۸ مهر(۷) ۱۴۰۴ / Mon, 20 Oct(10) 2025 /
           
فرصت امروز
تاثیر استفاده از داده‌ها در افزایش رضایتمندی مشتریان شرکت‌های بیمه

اصلاحات در صنعت بیمه

9 سال پیش ( 1394/12/5 )
 

آنچه بیش از هر چیز توسط بیمه‌گذاران نادیده گرفته شده است، تجزیه و تحلیل مشتریان و تأثیر آن بر میزان رضایتمندی آنان است.با وجود مسائل مطرح شده، شرکت‌های بیمه‌گذار باید موانع پیش پای خود را جهت افزایش سطح رضایتمندی مشتریان‌شان از میان بردارند.

در ادامه می توانید فایل اینفوگرافیک مربوطه را به طور رایگان دانلود نمایید.
برچسب ها : اینفوگرافیک
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/MRHae78T
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاور مالیاتیخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکستور ترکیهتور تایلند ؛ سفر رویایی به سرزمین لبخندهاسایت معتبر خرید طلاکابینت و کمد دیواری اقساطیخرید تاج گل ارزانسرور مجازیکد تخفیف فیلیموبیمه شک دار نگیر!نرم افزار بهای تمام شده شُماران سیستم
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه