پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 2 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

برترین نوآوران چینی 2014

9 سال پیش ( 1393/12/26 )
 

نشریه فوربس گزارشی منتشر کرده که در آن به معرفی نوآوران چینی در حوزه اینترنت، تولید هوشمند و انرژی‌های جدید متمرکز شده ‌است. در زمینه ارتباطات، رسانه و فناوری، چین مسیر خود را طی می‌کند و در حوزه‌هایی مانند تولید هوشمند و انرژی‌های جدید پیشی گرفتن از آمریکا را دنبال می‌کند. به گزارش عصر ایران در ادامه با برخی از نوآوران چینی بیشتر آشنا می‌شویم.

جیا یوئتینگ
مدیر عامل LeTV

LeTV چهارمین پلتفرم به اشتراک‌گذاری ویدئوی اینترنتی در فصل سوم سال 2014 با سهم بازار 9.43 درصد بوده است. این شرکت ایجاد اکوسیستمی منحصر‌به‌فرد که محتوا، توزیع و کاربر نهایی را در بر می‌گیرد، هدف‌گذاری کرده است.

لی هجون
رییس هیات‌مدیره هانرجی هلدینگ

شرکت هانرجی که در زمینه انرژی برق‌آبی فعالیت می‌کند بیش از شش گیگاوات ظرفیت تولید برق‌آبی راه‌اندازی شده، 131 مگاوات نیروی بادی و مجموع ظرفیت سه گیگاوات تولید انرژی خورشیدی را در اختیار دارد.

لی جون
مدیرعامل شیائومی

شیائومی شرکت نوپایی است که چهار سال از عمر آن می‌گذرد و ساختمان مرکزی آن در پکن قرار دارد. در این مدت کوتاه، شیائومی به سومین تولیدکننده بزرگ موبایل هوشمند در جهان مبدل شده و شرکت‌های اپل و سامسونگ و همچنین رقبای داخلی قدرتمندی همچون هوآوی را به چالش کشیده است.

پنگ لی
مدیرعامل AliPay

علی‌پی پلتفرم پرداخت آنلاین وابسته به شرکت علی‌بابا است. پنگ لی یکی از 18 بنیانگذار علی‌بابا در سپتامبر 1999 بود. به واسطه موقعیت برتر علی‌بابا در تجارت الکترونیک، علی‌پی به‌عنوان سیستم پردازش پرداخت آنلاین پیشرو در چین شکل گرفت. روزانه 80 میلیون تراکنش در این بستر صورت می‌گیرد.

وانگ تائو
بنیانگذار دی‌جی‌آی (DJI)

شرکت دی‌جی‌آی در زمینه تولید پهپادهای تجاری و تفریحی فعال است. دی‌جی‌آی از مجموعه‌ای کوچک در سال 2006 به شرکتی جهانی مبدل شده که نیروی کار آن نزدیک به 2 هزار و 500 نفر است. در سال 2013، میزان فروش این شرکت به 800 میلیون یوان رسید که 80 برابر آمار سه سال پیش از آن بود. با توجه به روند افزایشی محبوبیت پهپادها رشد فعالیت‌های دی‌جی‌آی نیز ادامه دارد.

وانگ جیان
رییس بی‌جی‌آی (BGI)

شرکت بی‌جی‌آی در سال 1999 با دیدگاه استفاده از ژنومیک به نفع بشریت تاسیس شد و در حال حاضر بزرگ‌ترین سازمان ژنومیک جهان است. در سال 2007، ساختمان مرکزی این شرکت به شهر شنزن منتقل شد.

وانگ چوان‌فو
مدیرعامل بی‌وای‌دی BYD

طی نیمه نخست سال گذشته میلادی شرکت خودروسازی بی‌وای‌دی رشد فوق‌العاده‌ای را به واسطه فروش خودروهایی که از انرژی‌های جدید نیرو می‌گیرند و به‌طور ویژه خودروهای الکتریکی ثبت کرد. این شرکت 37 درصد از بازار خودروهای انرژی جدید چین را به خود اختصاص داده است.

وانگ وی
رییس اس‌اف اکسپرس

شرکت خصوصی اس‌اف اکسپرس یکی از بزرگ‌ترین پیک‌های چین محسوب می‌شود. در ژوییه سال گذشته افراد شاغل در این شرکت نزدیک به 290 هزار نفر بوده‌اند. اس‌اف اکسپرس با در اختیار داشتن 12 هزار خودرو، 15 هواپیما و 9 هزار و 100 مرکز در چین و کشورهای دیگر به ارائه خدمات می‌پردازد.

ژانگ لی
رییس انویژن انرژی

انویژن انرژی شرکتی پیشرو در زمینه ارائه فناوری انرژی هوشمند و خدمات شامل پژوهش، فروش توربین‌های هوشمند و نرم‌افزار مزرعه بادی و خدمات فناورانه در سطح جهانی است. انویژن انرژی بزرگ‌ترین تامین‌کننده توربین‌های دریایی در چین است.

ژانگ شیائولانگ
معاون ارشد تنسنت هلدینگز

اپلیکیشن وی‌چت توسط ژانگ شیائولانگ معرفی شد که در سال 1996 کلاینت ایمیل فاکس‌میل را توسعه داده بود. اپلیکیشن پیام‌رسان محبوب وی‌چت با 383 میلیون کاربر فعال ماهانه در ماه دسامبر 2014 رتبه نخست را در چین به خود اختصاص داد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/bHnFagAi
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیون
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه