شنبه, ۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

کارشناسان آنچنان تحت تاثیر خودروی آئودی A3 e-tron قرار گرفتند که آن را در رتبه اول پنج خودرو سبز لیست قرار دادند. خودرو هاچبک کامپکت آئودی دارای یک موتور 1.4 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر است که با یک موتور 76 کیلوواتی ادغام شده است. این یکی از مدل‌های سری «کواترو» آئودی نیست اما کلیت این خودرو تمامی آن چیزی است که یک آئودی باید داشته باشد.

این نخستین تلاش معقول آئودی برای تولید یک خودروی هیبریدی است. این کمپانی سعی بر تولید خودرو‌های هیبریدی معمولی دارد و تا اینجای کار یکی از بهترین‌ها بوده است. این کمپانی امیدواری‌های زیادی برای مدل A3 خود دارد و با لغو فروش خودرو‌های دیزلی تا بررسی کامل جنبه‌های مختلف رسوایی در تست آلایندگی، این کمپانی قصد دارد که از تکنولوژی جدید در خودرو‌هایش استفاده کند.

0965795699569646469646496496496946

آنها امیدوارند که با شروع فروش این سری از خودرو‌ها، ماهانه بیش از 200 خودروی هیبریدی بفروشند. آئودی نخستین کمپانی خودروساز است که با تولید یک باتری کابلی قابل حمل که بین دو ولتاژ 120 ولت و 240 ولت متغیر است، قابلیت شارژ هرگونه باتری اسیدی را دارد. اما این ماشین این گونه است: یک هاچبک جمع‌و‌جور اروپایی زیبا با رانندگی‌ای لذت‌بخش.

آلودگی صوتی این ماشین هم بسیار کم است و فقط در هنگام شتاب‌گیری کامل صدای غرش موتورش شنیده می‌شود. اما تنها ایراد این خودرو این است که به وسیله موتور الکتریکی تنها 16 مایل را طی می‌کند و با ورود شورولت «Volt» به بازار در سال 2016 که قابلیت پیمودن 53 مایل توسط موتور برقی‌اش را دارد، آئودی باید برای رقابت آماده باشد. قیمت این خودرو هاچبک از 38.825 دلار آغاز می‌شود.

منبع: Green Car reports

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/7NQg2kh1
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه