برنامه‌ ریزی رسانه‌ های تبلیغاتی - فرصت امروز

سه شنبه, 18 شهریور 1393 - 09:55

ا توسعه روزافزون تبلیغات در دنیای امروز، خریدوفروش زمان و فضای رسانه‌ها و همچنین برنامه‌ریزی برای تهیه آنها، به یک تجارت بزرگ تبدیل شده است. در یک مبارزه تبلیغاتی، رسانه‌ها 80 تا 85 درصد بودجه تبلیغاتی را به خود اختصاص می‌دهند.
بودجه باقیمانده، صرف تحقیقات، طراحی پیام، تولید، ارزیابی و سود آژانس تبلیغاتی می‌شود، بنابراین انتخاب درست رسانه‌ها و برنامه‌ریزی صحیح برای آنها بیش از همه تصمیمات دیگر در اثربخشی بودجه تبلیغات
اهمیت دارد.

کتاب برنامه‌ریزی رسانه‌های تبلیغاتی با رویکردی به مدیریت نام تجاری راهنمای مناسبی است برای کسانی که می‌خواهند تصمیمات راهبردی خود را در زمینه برنامه‌ریزی برای رسانه‌های تبلیغاتی بهبود بخشند. همچنان که تیتر فرعی کتاب نشان می‌دهد، رویکرد اصلی کتاب درباره نحوه تاثیرگذاری مدیریت نام تجاری بر فرآیند برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری برای رسانه‌های تبلیغاتی
است.


کتاب در14 فصل تدوین شده که در فصول ابتدایی سعی بر این است که اهمیت رسانه و تعاریف پایه ارتباط با این صنعت مطرح و معرفی شود؛ مواردی نظیر هزینه به‌ازای هر مخاطب، BDI و CDI. در مجموع کتاب سعی دارد تا مفاهیم بازاریابی و رسانه را در قالب محاسبات ریاضی ساده فرمول کند.

این فرمول‌ها در متقاعد‌سازی مشتریان سیستم‌های تبلیغاتی و مدیران تصمیم گیر بسیار مفید است. همچنین مثال‌های ساده و به‌روز این کتاب به فهم هرچه بیشتر مفاهیم آن کمک می‌کند.
این کتاب یکی از کتب آموزشی مرجع سازمان جهانی تبلیغات (AAI) در حوزه برنامه‌ریزی رسانه‌های تبلیغاتی است و خواندن آن به همه دانشجویان رشته‌های بازاریابی، تبلیغات، مدیریت و مدیرانی که برای نام تجاری خود تبلیغ می‌کنند،
توصیه می‌شود.
کتاب برنامه‌ریزی رسانه‌های تبلیغاتی، نوشته لری دی. کلی - دونالد دبلیو جاگن‌هیمر و ترجمه دکتر احمد روستا - فرزاد مقدم در 168 صفحه به قیمت 75000 ریال توسط انتشارات سیته منتشر
شده است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

با ما در ارتباط باشید

021.86073324

021.88827112

[email protected]

شبکه های اجتماعی