پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 2 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

فورد اعلام کرد که این شرکت تا سال 2020 میلادی 4/5 میلیارد دلار (معادل 3 میلیارد پوند) در تولید خودروهای برقی و هیبریدی (برقی – بنزینی) سرمایه‌گذاری خواهد کرد. مدیران این شرکت قصد دارند تا از طریق سرمایه‌گذاری در این زمینه، به تعداد خودروهای برقی در ناوگان خودروهای تولیدی این شرکت بیفزایند. در همین راستا این غول خودروسازی آمریکایی اعلام کرده که رویکرد جدید این شرکت در زمینه تولید خودروهای برقی با معرفی مدل الکتریکی فورد فیوژن که در مدت‌زمان کوتاه‌تری نسبت به مدل‌های مشابه شارژ شده و مسافت بیشتری را می‌پیماید، به بازار آغاز خواهد شد.

78068579468484468695695957597579579

کارشناسان حوزه خودرو معتقدند، فورد با سرمایه‌گذاری 4/5 میلیارد دلاری خود در حوزه طراحی و توسعه خودروهای برقی و عرضه نمونه‌های تجاری آن به بازار قصد دارد تا به رقیبی قدرتمند برای شرکت‌های نظیر Uber و Lyft در بازار خودروهای برقی بدل شود. شرکت فورد معتقد است که بازار خودروهای الکتریکی چیزی حدود 5 تریلیون دلار ارزش دارد که این برآورد می‌تواند تا حدود زیادی سرمایه‌گذاری کلان فورد را برای توسعه خودروهای برقی توجیه کند.

طرح‌ها و پیشنهادات ارائه شده از سوی فورد و برنامه این شرکت برای سرمایه‌گذاری روی خودروهای الکتریکی بخشی از تلاش‌های مارک فیلدز مدیر اجرایی این شرکت است که قصد دارد تا از این طریق به مبارزه با شرکت‌هایی که روش‌های متفاوتی برای مالکیت خودرو به مشتریان پیشنهاد می‌کنند و همچنین قانون‌گذارانی است که به دنبال کاهش تولید گازهای گلخانه‌ای هستند. آقای فیلدز در سخنانی اعلام کرد که فورد قصد دارد تا سال 2020 میلادی 40 درصد از محصولات این شرکت مدل الکتریکی نیز داشته باشند. گفتنی است که این رقم در حال حاضر 13 درصد است. 

لازم به ذکر است که میزان شارژ باتری‌های مدل الکتریکی فورو فوکوس جدید در ظرف مدت 30‌دقیقه به 80 درصد می‌رسد که این زمان دو ساعت از مدل الکتریکی فعلی فوکوس سریع‌تر است. فورد می‌گوید که مدل جدید و الکتریکی فوکوس می‌تواند با یک بار شارژ باتری‌هایش تا مسافتی معادل 100 مایل را طی کند که این میزان از 76 مایل مدل قبلی بیشتر است.

براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شرکت فورد یک مدل هیبریدی (برقی – بنزینی) موندئو و یک مدل الکتریکی C-Max در سال آینده میلادی در چین معرفی خواهد کرد. در حال حاضر فورد نمونه‌های برقی و هیبریدی مدل‌هایی از فوکوس، موندئو، فیوژن، C-Max و Lincoln MKZ را تولید و به بازار عرضه کرده است. براساس اعلام فورد، این شرکت به دنبال توسعه بخش خدمات پس از فروش ون خود بوده و قصد دارد تا تنوع محصولات خود را در این بخش افزایش دهد. مدیر اجرایی فورد در این ارتباط می‌گوید: «بازار خدمات پس از فروش یک بازار 5 تریلیون دلاری است که در حال حاضر سهم فورد از این بازار نزدیک به صفر است.»

در همین رابطه کن واشنگتن، معاون مدیرعامل شرکت فورد در امور تحقیقات می‌گوید: «هدف و رویکرد ما این است که خدمات پس از فروش خود را گسترش دهیم و محصولات‌مان را تحت پوشش قرار دهیم چراکه به این موضوع به دید یک تجارت پرسود می‌نگریم.»

منبع: www. bbc. com

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/9xOaZSUM
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیون
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه